It is currently 29 Nov 2024, 11:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 188 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 09:21 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
L-a apucat si pe mirica damblaua cu ceasurile :D Adevarul este ca eu nu mai merg cu masina daca nu are ceasurile alea. Pentru cei care merg in forja e absolut necesar sa stii presiunea si temperatura uleiului si presiunea din turbina. Tocmai de asta le-am luat. Despre bara... a mea era comandata in luna a 5-a, aka in mai, deci acum aproape juma` de an. Am luat o bara de rigidizare (dom bar) de la wiechers, rosie... ca doar bara asta o gasesc. Restul fiarelor nu se gasesc insa nici nu e nevoie pt ca arhitectura articulatiilor de pe GTV este mult mai rigida decat pe 147, 156 si nu simt ca ar fi nevoie de bara de stabilizare mai groasa sau altceva.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, e IMPERIOS necesara prezenta cel putin a ceasurilor de temperatura si presiune ulei. Daca le aveam, Power nu ar fi avut probleme la motor...
Detalii despre ce se intampla le scriu in topicul corespunzator.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2007, 23:43 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Dupa primele studii, cam asta o sa fie pozitia lor... doar ca mai infundate... acum nu am putut sa le imping mai mult in bord.. ca e o placuta mica din plastic care tinea suportul de pahare si care imi ocupa din spatiu...

Image
Image

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
cu ocazia asta si eu si tu cred ca va trebui sa schimbam becurile de la restul ceasurilor sa fie toate iliminate cu alb. La mine sunt verzi, la tine, rosii... sau eventual sa le fac verzi pe cele din ceasurile Xline... ma mai gandesc. Tu cum faci cu ele? ca o sa dea dubios ceasurile alea albe iar restul rosii.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 12:12 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
momentan le las asa... vedem mai incolo daca le desfac sau nu...

sa fac tot interiorul alb.. nu prea imi surade..
sa desfac ceasurile - am incercat, am scos alea 4 suruburi din spate si nu iese, eu am mai desfacut un bord la motocicleta care arata ca un ceas din asta si am scos suruburile, am tras.. a iesit... dar a sarit si resortu care tinea acu :)) deci adio ceas...

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 12:16 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Tu Razvan pt ce masina ai cumparat ceasurile?

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nice! sugerez sa le lasi asa, eu de ex aveam display alb la alpine si nu dadea deloc rau cu luminile rosii..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 12:45 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
:wink: Gracias

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
eu le-am luat pt GTV... ce sa fac cu presiune turbo la 33? :D O sa iau si la 33 ceasuri insa deocamdata am de terminat GTV-ul.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 03:08 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
I brought my Lady home!
Image

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
one of my favourite ladies i missed lately..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
welcome back


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 14:31
Posts: 245
Location: Bucuresti
wb! long time no see

_________________
ex.Alfa 147 1.9 JTD 8v 115cp Progression


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 18:09 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Multumesc.
Merge exceptional, ca noua :lol:

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 18:40 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
ce ai patit ? unde ai disparut ?

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jan 2008, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
welcome back friend! ;)!

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2008, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
bhay Horia tu n-ai mai scris nimic demult pe-aici, si din cate stiu ai o evacuare nou-nouta pe masina 8)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2008, 15:25 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Asa este, recunosc.. n-am mai scris pentru ca nu prea am mai avut ce, si nu mi place sa umplu randuri cu nimic :)

Evacuare noua 2 piese centrala si finala marca Novitec, importata de Gabi Dima. Diametrul tevii originale este de cca 54mm iar la aceasta de cca 63mm cu centrala din 2 bucati fara silentiatoare. Evacuarea este din Inox si costa 394 euro.
Model Novitec Stainless Steel CUP Exhaust System 2x60

2 Poze:


Attachments:
finala_124.jpg
finala_124.jpg [ 185.55 KiB | Viewed 3904 times ]
evacuare_finala_732.jpg
evacuare_finala_732.jpg [ 225.72 KiB | Viewed 3908 times ]

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2008, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
eh, nu mi se pare chiar nimic.. pune si poza cu ea montata pe masina

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2008, 17:10 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Momentan nu am nici una :(

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
era sa fie.. :(


Attachments:
147colantat-v3-backside.jpg
147colantat-v3-backside.jpg [ 445.19 KiB | Viewed 3839 times ]
147colantat-v3.jpg
147colantat-v3.jpg [ 443.49 KiB | Viewed 3842 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Frumoasa masina, cred ca ti-am vazut-o intr-o seara acum ceva timp la netzone langa caragiale, asta daca era a ta, dar nu cred ca am cum s-o confund.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2008, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Aproape ca nu se mai vede masina de dedesubt :blink:

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2009, 19:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Salut,
In primul rand faina masina si sa o conduci sanatos.
In al doilea rand am cateva intrebari pentru tine. Vad ca masina e luata in leasing iar din ce ai povestit ai luat-o noua. In legatura cu modificarile ce le-ai facut ai avut ceva probleme cu cei de la reprezentanta legat de garantie? Te intreb deoarece si eu am un 147 in leasing si tot in garantie, diferenta e ca e un diesel de 1.9 si 150cp si este in 4 usi nu in 2.
Cateva modificair din ce ai facut tu as vrea sa le fac si eu, si anume: bare de torsiune (fata si spate), bara de rigidizare fata, ca aia pentru spate presupune gaurirea caroseriei(si pe motivul asta cu siguranta se pierde garantia anti coroziune), placute frana, discuri de frana (astea parca nu le-ai schimbat, sau ma insel?), scut protectie motor.

...si cat mai putine incidente pe sosea, ca pe mine m-a "pupat" deja unu care a decis sa nu mai franeze ci sa ma foloseasca pe mine pe post de opritor. Sanatate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2009, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 00:00
Posts: 175
Location: cluj-napoca
topicul asta poate fi folosit pe post de tutorial....draguta masina

_________________
147 1,6 16v 105CP
www.spdzoom.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 188 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited