Salutare tuturor!
Acum 6 luni am devenit si mai fericitul posesor al monstrului din titlu si poze. Masina e din 2022, luata de la un dealer din Germania, 20km la bord, adusa pe platforma. Masina, pentru mine, este una dintre cele mai frumoase si cand am vazut-o live prima data si am realizat ca pot sa ma uit cat vreau la ea si sa o conduc cat vreau, dupa ce ani de zile am planuit si visat, dupa ce m-am uitat la absolut toate video-urile si toate review-urile de pe youtube...uneori de mai multe ori...e o senzatie ce sincer o doresc tuturor pasionatilor de masini.
Primii 800 de km am tinut-o fara redline si ture excesive (cu greu). Pareri mixte legat de rodaj, am zis ca nu strica sa o las mai moale pana "se aseaza". Dupa 800 de km insa
. Exagerez. Sincer cred ca in 6 luni si 8600 de km de cand o conduc, am apasat pedala maxim maxim de 10 ori. Nu prea ai nevoie in nici o situatie de condus normal pe drum public, pentru ca dezlantui mult prea multi cai si automat ai o infuzie de adrenalina. Fara misto, la primele accelerari mai dure pe care le-am facut, efectiv simteam ca transpir.
Masina nu are foarte multe dotari, doar pachetul de asistenta (nu l-am vrut neaparat si l-am folosit de maxim 3 ori, dar e acolo). N-am avut buget sa ma duc all out cu scaune de carbon, carbon expus pe plafon, akrapovic..., oricum obiectivul principal si dorinta de a cumpara masina a venit din abilitatile ei dinamice, nicidecum dotari sau alte detalii. Nu zic ca nu aduc un plus lucrurile alea, dar na...oricum strugurii sunt acrii.
Daca sunt chestii care va sunt de interes:
pretul unei Quad noua: puteti vedea pe mobile.ro la dealerii din Germania. Incep de pe la 75k si sky is the limit. Nu stiu de ce la dealerii de la noi incep la 90k.
garantie: Dealerul neamt mi-a promis 4 ani oriunde in Europa, baietii de la Auto Venetia mi-au zis 2 ani, din care mie mi-a ramas 1.
consumul: irelevant, dar daca tot sunt curiosi, poti scoate 10 mixt mergand la drum lung cu viteze maxime de 150km/h (am facut asta pentru ca mergeam in grup pe distanta Cluj-Grecia si inapoi). Daca ai merge cu maxim 120, probabil scoti si mai bine...dar nu de-aia iti iei Quadrifoglio.
Consumul in condus "normal", sportiv, 14-16...daca te dai la ea si vrei redline, sky is the limit
o revizie la reprezentanta: 2100 de RON. Fara nici un schimb major, doar filtre si ulei. Mie mi s-a parut ok.
probleme: un sunet la planetara la porniri agresive, aparent insuficient stransa, rezolvat pe garantie fara complicatii. Opriri dese la benzinarii, masina are rezervor prea mic.
RACE mode te omoara sau te arunca in sant: Nu, e o masina usor de controlat si previzibila, il folosesc aproape exclusiv cand ies la plimbari. Singura conditie e sa fie drumul uscat si cauciucurile incalzite. Pe ploaie / vreme rece, trebuie grija.
Nu prea sunt activ pe social media, nu prea fac poze, deci nici cu masina nu prea am, dar pun din putinul care este. In rest, ne vedem prin Cluj si prin Apuseni, sambata dimineata cand nu e trafic.