It is currently 02 Oct 2024, 21:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 616 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2007, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Ce pot sa zic despre capota...arata ca drak,stiu...
Insa a fost solutia de moment pentru motorul dinaintea astuia...
Din acest motiv ti-am si dat una originala, pt ca asta urma sa-i fac.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2007, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
frumoase capacele...sji voiam sa te mai intreb ceva dak e ceva o verificare la alfutza mea se poate rezolva??ca am vazut ca esjti cam tatic in alfa

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2007, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
http://uk.youtube.com/watch?v=E9EdOAHuwNk
sper sa placa!!!

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Bad news...
Cum va ziceam mai devreme, nu am putut veni la intalnire cu Power din cauza unor probleme la motor. Si le-am depistat...
Dau jos baia de ulei si temerile mele mi se adeveresc... gasesc span in baie... Shit... asta nu inseamna decat cuzineti distrusi... :(
Ma apuc sa desfac biela 4 si gata, cat pe spate... cuzinetii sunt zero, a batut biela in arbore, adio biela, adio arbore...
Pozele le vedeti mai jos...

Acuma... oooffff.... trebuie sa gasesc un arbore si o biela de 3.0 V6 24v... Nu am cum sa rectific arborele si biela, deoarece nu exista cota 1, 2 sau altele... Totul este standard. Ai belit arborele, la gunoi... Nasol...

Mie mi s-o parut ca e cam aiurea indicatia de ulei, in sensul ca indica o presiune cam mica, ajungand sa clipeasca ledul de avarie presiune ulei cand se incalzeste motorul... Alex mi-a zis ca s-ar putea sa fie o defectiune electrica, la 75 boala mare fiind electrica. Si colo... era jocul mare in cuzineti de aici si pierderea de presiune...

Acuma sunt in cautare de motor... Am gasit un 164 3.0 V6 24v in Germania cu 750 euro, motor perfect... Sa o iau, scot motorul, schimb arborele si biela si evident segmenti si cuzineti si simeringuri noi si gata... Cu drum si piese ma costa cu totul 1500 euro... Si restul masinii fara motor o dau la vanzare sa imi recuperez din parleala...

Asta e... Acuma odata ce m-a mancat in fund sa o iau pe Power, duc misiunea pana la capat!!! Si OBLIGATORIU o sa ii montez 3 ceasuri care mi se par VITALE:
- presiune ulei - io am deja un ceas din fabrica pe bord, dar nefiind 100% de incredere, ma bate gandul sa montez un al doilea ceas for safety reasons...
- temperatura ulei - este vital sa stim temperatura uleiului inainte de a coxa motorul, deoarece nu este bine nici sa fie prea rece (sub 70 grade), nici prea cald (peste 110 grade)...
- AFR meter - masoara amestecul, prin intermediul sondei lambda... un amestec prost duce la performante proaste...
- eventual un shift light montat pe bord acolo sub ceasul de presiune ulei...

In fine... ce mi se pare mie ciudat este cum de s-a dus tocmai cuzinetul 4, toti ceilalti (1,2,3,5 si 6) fiind ABSOLUT PERFECTI!!! Nu au absolut nici o urma de uzura... Ori a avut un corp strain in motor, o a batut ceva in piston, ori s-a infundat canalul de ungere (situatie mai plauzibila, deoarece, asa cum se vede in poza, in mijlocul cuzinetului este un sant destul de adanc, ce nu poate fi cauzat decat de prezenta unui corp strain prins intre biela si arbore... Trist...

Mda... va tin la curent cu noutatile...

Alex.


Attachments:
File comment: Adio vibrochen...
IMG_8473.jpg
IMG_8473.jpg [ 91.81 KiB | Viewed 2667 times ]
File comment: Iata cuzinetii... vedeti ca sunt pilaf, jos am pus celalalt cuzinet care e perfect...
IMG_8469.jpg
IMG_8469.jpg [ 145.29 KiB | Viewed 2679 times ]
File comment: Dau jos baia de ulei si temerile mele mi se adeveresc... gasesc span in baie...
IMG_8468.jpg
IMG_8468.jpg [ 167.09 KiB | Viewed 2684 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Last edited by alexmirica on 20 Oct 2007, 10:59, edited 1 time in total.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 10:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
foarte trist eu am vazut in realitate cum aratau cuzinetii...sper sa revina power la adevaratul ei nume cat mai curand :D spor la treaba

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 11:18 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Off... :(
Succes man cu gasitul pieselor si refacerea.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
:cry:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2006, 15:54
Posts: 1018
Location: Oradea
Oricum nu te vei lasa pana nu iese asa cum vrei tu. Ca doar nu masinile l-au facut pe om... :wink:

_________________
Alfa Romeo 155 Q4 '95 WB
Alfa Romeo per sempre !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:lol: Asta asa e... Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi ales de Power daca ar fi fost cumparata de altcinevan - pariez ca ar fi abandonat-o cand ar fi picat motorul...

Maine (Doamne-Ajuta!) se pare ca vand Dacia, si cu o parte din bani achit diferenta datorata lui Alex pentru Power si cu cealalta parte dau o fuga in Germania dupa un 164 3.0 V6 24v pentru motor...

Tineti-mi pumnii!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Nasoala treaba Alex,dar sunt sigur ca vei reusi tu sa-i dai de cap... :sorry: Multa bafta si noi iti tinem pumnii :first:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nasoala veste :( iti tin pumnii!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2007, 23:48 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 421
Location: Bucuresti
Tot raul spre bine... stii cum se zice.. poate ce vei lua din germania va fi si mai bun 8)
Iti tin pumnii :)

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2007, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Nasol rau, Alex, dar las' ca o scoti tu la capat, nu e nici prima nici ultima problema ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2007, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Normal ca e nasol, pai da ce, ar fi bucurie sa iti bubuie motoru? :shock: :haha:
Asta e... Insa se pare ca mai trec o luna pana s-o vedeti pe Power la intalnire, din lipsa de finante...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Care piese? :lol: Ca un arbore singur nou e 1920 euro fara TVA... Bineinteles ca o sa desfac cu ocazia asta motorul pana la ultimul surub, masor tot si schimb tot ce e sub cote. Sa fie ca nou. Nu?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
intr-adevar nasol de tot!! daca te ajuta cu ceva ... este un motor in Cluj de pe alfa 166 V6turbo 3.0 inca nu stiu cat costa. sper sa afluu azi.

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2007, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Exact. Desfac tot-tot-tot si schimb ce e naspa. Ca sa nu ma trezesc pe viitor ca nush ce nu merge...
Nu merge motorul de pe 166, e total diferit. Singurele masini ce au fost echipate cu tipul asta de motor sunt:
- 164 3.0 V6 24v
- Alfa Spider 3.0 V6 (nu si GTV!)
- Lancia Thema 3.0 V6

Atat... Si de la noi in tara sunt slabe sanse sa gasesc motor, deoarece din cate stiu io sunt doar 5 bucati 164 3.0 V6 24v!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2007, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Dupa doo saptamani de photoshop, vizitat jdemii de situri, sa vad cum dreacu si unde pun ceasurile de ulei si altele, si la final tragand concluzia ca ajunge sa fie pom de craciun, sorcova, pimp my ride... chestie cu care nu ma impac deloc, dorind sa pastrez cat mai mult din originalitatea 75-ului.
Am hotarat ca la final sa imi fac un ceas "custom", pus exact sub ceasul de ulei, am pus poza de mai jos sa vedeti unde. Plus ca nu vreau sa fie nici pe alb, nici pe rosu. Vreau sa fie portocaliu, cum sunt luminile de bord originale.
Acest ceas custom va fi format dintr-un ecran LCD si 16 LED-uri de jur imprejurul LCD-ului, pe post de "digital gauge".
Cum spatiul disponibil este de numai 50mm x 45mm, trebuie sa folosesc un LCD suficient de mic incat sa incapa acolo. Am cotrobait prin sertarele mele si am gasit un Nokia 5210 defect - Eureka! E la fix, are dimensiunile fix 37 x 39mm, are backlight portocaliu (YES!), e foaaaaarte simplu de folosit, comunicarea se face prin SPI - numai 2 fire (1 de date si 1 de ceas - pt electronisti :) )
Am folosit un dremel (minifreza) pentru a taia din telefon incat sa am doar rama LCD-ului - pe spate e un conector cu 9 pini, ce il voi conecta la un microcontroller (iarasi electronisti - da, stiu, sunt inginer electronist). La microcontroller voi conecta si cele 16 LED-uri (am optat pentru unele bicolore, ce sunt formate de fapt din 2 leduri - unul rosu si unul verde - incat pot aprinde led-urile in cele 3 culori posibile - rosu, verde si portocaliu prin combinarea celor 2 culori de baza - rosu pt Warning, galben pt Atentie, si verde pt OK).
La controller voi conecta urmatorii senzori/actuatori, bineinteles nu inainte de a filtra semnalele, astfel:
- un senzor de presiune ulei - pentru indicatie ulei
- un senzor de temperatura ulei
- senzor temperatura apa
- senzor presiune galerie de admisie - voi cupla un senzor care este prezent la JTD-uri - e la fix
- sondele lambda - pentru monitorizarea amestecului
- viteza
- turatie motor
- injectorul nr. 1 - masor timpul cat injectorul este deschis in unitatea de timp, si stiind debitul injectorului, viteza masinii putem determina consumul pe unitatea de lungime (l/100km) sau pe unitatea de timp (in stationare - L/h).
- un buton pentru selectarea diversilor parametri de afisat
Am optat pentru un microcontroller PIC16F877 - simplu de folosit, low cost :).

Urmeaza zilele astea sa fac un prototip al acestui "computer" - botezat ABC (Alfa Board Computer), sa fac software-ul, teste si reglaje apoi versiunea finala a lui - doritorii care nu poseda un astfel de computer pot sa il aibe.
Voi face 100% programabil, incat sa se potriveasca oricarui tip de motor, indiferent de cilindree.

Stay tuned!

Alex.


Attachments:
IMG_8520.jpg
IMG_8520.jpg [ 164.34 KiB | Viewed 2373 times ]
IMG_8519.jpg
IMG_8519.jpg [ 163.4 KiB | Viewed 2370 times ]
IMG_8500.jpg
IMG_8500.jpg [ 99.06 KiB | Viewed 2371 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2007, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Alex, nu merge sa rectifici arborele si sa torni cuzineti pentru noua cota?
Sau daca o sa gasesti motor de schimb, sa-l demontezi si sa-l faci p-ala bun, decit sa faci din doua unul?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2007, 23:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Merita sa stric 5 biele bune-bune pentru unul singur?
Mai bine iau alt motor si gata...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2007, 12:33
Posts: 57
Location: Bucuresti
Salut!

Chiar daca ai probleme mai mari, in special partea cu motorul, am o propunere pentru una din problemutele cele mai neimportante.

Cum la dezmembrari sunt daca nu 0, foarte slabe sansele sa gasesti capacele de praguri, poate ce am facut eu te va ajuta. Doua bucati de fibra de sticla facute dupa dimensiunea gaurii, lipite una perpendicular pe cealalta cu silicon (unde sunt puncticelele negre este cea de-a doua bucata). Intra prin presare si stau destul de bine la locul lor. Arata si mai bine in momentul in care au aceeasi culoare ca masina.

Succes!
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Asa aveam si io de gand sa incerc, sa vad daca merge. Multumesc mult pentru pentru confirmarea faptului ca merge asa.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2007, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
http://www.dezmembrarimasini.ro/idc-543 ... de....html

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2007, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Multam Alex, o sa sun maine sa vad ce si cum.

Latest news: arborele si biela de 12v e exact aceeasi cu cea de 24v... Doar chiulasele difera intre cele doua tipuri de motoare, blocul e acelasi. :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2007, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
ALXege Quote:
Ala nu are nicicum 3.0, e un amarat de 2.4 diesel...
Multumesc oricum de info.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 616 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited