It is currently 01 Feb 2025, 13:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Adaptare jante
PostPosted: 19 Oct 2007, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Util ar fi nu numai pentru mine, dar si pentru alti posesori de Alfa care vor sa-si puna jante, altele decat cele cu 5x98, de exemplu cum am eu, sa stie in ce fel se poate face o adaptare.
In cazul meu vreau sa va spun ca am 4 jante care imi plac, de pe un opel mai vechi. Jantele sunt pe 16, in 4 prezoane, model pt Opel. Ajutati-ma va rog cu un sfat; cum as putea sa mi le montez pe Alfa156 care are 5 prezoane (5x98).Stiu ca ar fi niste flanse, dar sunt putin confuz si de aceea va rog sa-mi spune-ti exact ce trebuie sa caut si cam pe unde as gasi.
Va multumesc anticipat tuturor!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Fugi de flanse ca dracu' de tamaie!! :?
Gandeste-te ca oricat de priceput ar fi strungarul sau oricat de mult ai plati pe ele, acestea nu prea au cum sa fie perfecte si te vei trezi ca la o viteza x (unde x >= 100 km/h) iti va vibra volanul, rotile, si atunci poti sa iti iei adios de la rulmenti, bucsi, caseta de directie etc.

imho

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2007, 12:03 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
madkat Quote:
nu te baga la improvizatii... chiar daca aparent ies bine flansele poti aveai niste surprize extrem de neplacute...
merge doar daca ai 5x100 adaptat... dar de la 4 prezoane la 5 nu prea e in regula...
Ok, apreciez raspunsurile voastre de pana acum.Ma gandeam la o modificare a gaurilor de pe jante, fara sa mai pun flanse aditionale.Nici nu stiu........poate va vedea topicul cineva care a facut asa ceva pana acum.Vreau din toata inima sa-mi folosesc aceste jante pe Alfa. In primul rand ca nu am acum cei cateva sute de euro pt un set de jante calumea, iar in al doilea rand chiar imi plac cele care le am in 4 prezoane.In continuare astept orice idee.
Va multumesc anticipat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2007, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Tot e bine ca nu sunt in 3 gauri ca la Dacie...Eu zic sa te feresti de asemenea improvizatii.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2007, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Colegii nostri de forum sunt niste oameni finuti. Vinde jentile vechi, sau pune flori in ele, iti vor folosi mai mult asa. Ce gauri sa mai dai in jenti!!?? :shock: :shock: :shock:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2007, 03:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
si eu iti spun sa NU faci improvizatii, este vorba de siguranta ta!

plus ca, jantele "de pe un opel mai vechi", chiar daca iti plac, nu cred ca vor aduce vreun plus alfei tale :? astfel incat sa stai sa te stresezi gasind o solutie, care oricum va fi o improvizatie complet nerecomandata.

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Mai nu stiu ce sa va zic de improvizatii dar eu cand am luat masina am gasit la turcu ala si niste BBS pe 17 cu cauciucuri Pirelli cu tot. Super jantele fara nici o lovitura, nezgariate etc... pline insa de praf de la placute. Praful era ffff bine fixat si mi-a trebuit cam 1 ora pt toate sa il dau jos.
De notat ca am folosit solutie speciala de jante luata din Spania de la magazin specializat. Poate ca era buna de ceva daca stratul de jeg nu avea 1 cm .....Asa ca dupa mult frecat cu buretele, ca sa nu se zgarie nimik, au iesit luna si bec...
Surpriza a fost la vulcanizare unde mi-au spus ca au fost pe un Golf 4 sau Bora pt ca nu au acceasi distanta intre prezoane si gauri cum e la 147. Prezoanele nu erau bune nici ele, asa incat mi-a zis asa omu: daca vrei sa le pui sus te costa 20 de prezoane facute la strung si un inel de fixare a jantei pe capatul de planetara 2 mil.....Plus ca se poate sa nu ai noroc si intre 80 si 100 sa iti vibreze volanul.
M-am riscat, le-am comandat, le-am pus sus, am mers cu 160 si nu are nimik. Cauciucurile sunt de 225/45/17 si singurul inconvenient e ca la stop daca franez pe denivelarile de pe asfalt tre sa tin mai bine de volan pentru ca roata cauta sa iasa de pe ele spre un drum drept. Asta e o chestiune generala la toate masinile cu cauciucuri "slim".
Tot ce se face la strung iese bine daca stie omul sa lucreze cu masina aia. Cum crezi ca se face rectificarea de culoasa de cativa microni?? Oamenii aia chiar nu se joaca. Am avut asa ceva la un Vento si dupa mergea ca nou.
Mai am un tovaras care si-a facut flanshe distantiere la masina si chiar la 147 si au iesit super.
In concluzie: nimik nu e imposibil si prostesc, in masura in care stie mecanicu ce face ....
Si nu uitati ca si finisajele unor masini de lux sunt facute cu mana, dupa ce trec prin matrite si mai prost lucru decat sa finisezi ceva cu mana goala nu exista ,,,,Plus ca tuningul se face improvizand tot...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
Sa pui flanse care distanteaza janta si o scot in exterior , daca distanta intre prezoane ramane aceeasi e rezonabil.
Sa faci o flansa adaptoare de la 5 prezoane la 4 mi se pare greu de realizat.

Nu uitati ca acele prezoane fixeaza si discul de frana de fuzeta.

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
pai ai fixa cu flansa discul de frana... si prinzi apoi janta pe flansa... iar apoi te rogi sa fie perfecte si sa nu dai coltul (si anume altul decat al strazii) :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Eu zic sa va uitati pe ceva site-uri cu masini de genul Opel Manta sau golf 1 etc care au atatea modificari incat nici nu mai stii ce e ce pe roata aia. Toate sunt facute de diversi maniaci, care duc la extrem iubirea pentru o masina anume... Cu cativa dinre aia nu ai cum sa te pui, in sensul ca daca omu' vrea tot demonsteaza ca face ceva ciudat dintr-o masina.

Oricum daca face cineva ceva prostii colosale cu masina proprie eu vrea sa stiu si mai ales sa vad ....
:shock: :lol: :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
Daca tii neaparat , schimba fuzeta , disc de frana & stuff si pune cu 4 prezoane.
Desi cred ca e mai simplu sa cauti jante . Poate pui o poza cu jantele , m-ai facut curios .

bob

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited