Mihai_M Quote:
Pedala de frana incepe sa prinda doar de pe la jumatatea cursei, nu mai prinde sus cum prindea inainte.
Inca niste aspecte: in noiembrie am fost cu ea la itp a trecut tot fara nicio problema. Cand am fost la schimbat de frane pe fata mi-a zis mecanicul ca ar trebui schimbati etrierii pe spate ca nu ar mai prinde frana de mana, desi inainte sa schimb pe fata franele prindea frana de mana. De siguranta oricum am lubrifiat urechile acelea de pe etrier unde vine cablul de la frana de mana sa ma asigur ca nu raman cu ea blocata. Cursa e usoara adica urechea aceea nu are problema cu revenirea in pozitia ei, dar nu revine chiar pana in capat.
Chiar trebuie sa schimbi etrierii sau sa ii reconditionez undeva sau poate sa fie altceva?
Daca prinde abia de la jumatatea cursei e cam grav, ca nu te poti baza pe masina deloc si poate fi un pericol. Practic ai frane de Dacie 1300, dar pe o masina mult mai puternica si mai grea. E posibil ca unu sau ambii etrieri de pe spate sa prinda aer de unde rezulta o cursa prea lunga. Tot cursa slaba poate da si pompa de frana, mai exact garniturile din ea. Nu e neaparat nevoie sa curga lichid pe undeva. Pur si simplu nu face presiune ca scapa pe alaturi in pompa. Ai putea verifica ce presiune dezvolta pe fiecare roata in parte, comparand cu datele spuse de fabrica. Cu scule specializate se verifica, precum
asta si cu testerul in fata. Pe MultiECUScan, la a mea (GT), cand apas pedala de frana imi apare forta in N. Presupun ca si la Giulietta poti verifica asta in timp real. Deci da, ori ii reconditionezi ori iei noi nouti ori reconditionati deja. Cei de la
Brembo au kit-uri de genul.