Weekendul asta am facut primul drum cu masina, undeva la 1300km. Au trecut foarte greu lunile de iarna si nu imi statea gandul decat la prima escapada cu masina asta. Am dat o tura pana la Timisoara cu pretextul de a lua un alt interior. Chit ca exista multi fani ai interiorului de TI, pe mine nu ma prea incalzeste. Pe langa faptul ca e negru. nu pot spune ca forma scaunelor fata ma incanta prea mult. Singurul interior negru care imi place e cel de GTA, altul nu cred ca imi place pentru masina asta. Nu prea imi plac in general interioarele negre daca exista si optiune de altceva.
Noul interior imi place mult si e preferatul meu pentru 156, dar nu pot spune ca am dat de unul intr-o stare tocmai grozava. De acolo si poza de tip sneak-peek. Dar voi cauta in continuare altul la fel, intr-o stare mai buna, daca repararea astuia nu e realizabila sau nu are sens. Ideea era sa il dau jos pe cel de TI si sa fiu mai aproape de ce imi doream. In plus, am castigat si o cotiera. Interiorul va mai suferi modificari, consola centrala si probabil si volanul. Dar astea vor fi 100% reversibile, voi pastra atat volanul, cat si consola centrala care e la culoare cu casetofonul original. Ma tenteaza un volan pre-facelift, refacut, cum are @Mustafa, poate chiar si unul de lemn, dar acolo nu sunt convins.
Si ca sa zic doua vorbe despre masina, facand comparatii doar vs GTV-ul meu, e in alta liga fara discutie. Motorul chiar e fenomenal, pe langa sunet, usurinta utilizarii e impresionanta. Am mers pe valea Oltului in treapta 6 la viteze mici atunci cand nu puteam depasi, trage ca un diesel oricand si la orice turatie, chit ca nu exista mult cuplu, faptul ca se pune in miscare instant o face foarte placuta la drum lung. Consumul m-a impresionat si el, la dus am avut 10 in cap facut la pompa, la intoarcere am avut 9.1 la pompa. Consuma mai putin decat GTV-ul meu
Suspensia de pe masina, care e ceva kit Eibach fix, e extrem de dura. Daca pe viraje se descurca exemplar, pe orice drum cu mici denivelari e un dezastru. Pe zonele de autostrada unde asfaltul nu e plat si are mici valuri, am avut porpoising ca Mercedes in F1
Nu e o treaba urgenta si momentan ma impac cu ea, dar pe viitor m-as gandi la niste arcuri mai moi. La trecerile peste poduri pe autostrada e zdruncinata toata masina. Macar m-am impacat cu directia care e foarte ok si imi place, tot ce comentam initial a fost probabil de la jantele de 15" cu care am luat masina.
Franele sunt next, inca sunt indecis cu 305 vs 330. Un diferential ar fi util, dar momentan pare ok. Poate dupa ce am frane mai bune si mai castig niste curaj, o sa ii simt lipsa.
Si pentru ca vorbim de Busso, am zis sa o si inregistrez putin. Mi-e ciuda ca am plecat fara adaptorul de trepied si am filmat handheld:
https://youtu.be/pep9QkJZmWA