A trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe aici. E momentul pentru un refresh. Masina se apropie de 170000 de km, timp in care a inconjurat tara in cateva concedii, iar in vara asta a vazut Grecia, totul fara nici cea mai mica problema.
Pe langa mentenanta uzuala, masina a primit si unele imbunatatiri:
-soft stage 1(184 cp) - dyno initial arata 147 cp "ramasi" dupa 14 ani
.
-frane de 2.4 - diferenta este dramatica fata de etrierii stock cu discuri de 305
-evacuare dubla de 2.4
-categoria "altele" - epurator nou de ulei, vas nou+lichid de servo, cabluri de frana de mana, arcuri spate noi, difuzoare audio fata noi,opritoare usi oem noi, arc pedala de ambreiaj nou, bucsi brate inferioare, brate superioare Meyle HD,
electromotor de 2.4, bujii, capete de bara+bielete de directie si multe altele
-jugul motor a fost inlocuit cu unul in stare buna, vopsit electrostatic. Cel vechi era intr-o stare deplorabila.
Acum ca este bine din punct de vedere mecanic si electric urmeaza partea estetica: reparatie praguri(rugina) si apoi o revopsire integrala sau o colantare. Nu sunt hotarat inca.
Sunt si in cautare de jante pe 17 sau 18, care apoi vor fi sablate si revopsite.
Am vedere si inlocuirea interiorului cu unul TI.
Am fost foarte aproape de a o vinde pentru a o inlocui cu un TBI break, dar vazand la ce preturi se vinde 1.9 16v am renuntat la idee si o voi tine pana cand nu va mai merita mentenanta sau daca vom fi fortati cumva in Bucuresti sa renuntam la diesel euro 4.