It is currently 10 Nov 2024, 17:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 137 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 30 Aug 2022, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Amandoi, romani neaoshi... :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2022, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
centurion Quote:
Pana la urma acesti constructori au fani, si nu echipe ca Haas, Sauber, Alpha Tauri etc.
Din curiozitate, cum ai tras tu concluzia asta?
centurion Quote:
Alfa Romeo este singurul constructor doar cu numele, atunci, daca se vor retrage din F1, cred ca este cea mai buna decizie.
As cauta postarile mele din anii anteriori in care am zis ferm ca dupa cativa ani de aruncat cu bani inutil vor termina cu acest exercitiu de marketing in care oricum au fost prezenti doar cu numele. Cred ce erau mai eficienti daca faceau acelasi lucru in WEC cu un sfert din bugetul alocat pentru proiectul asta. Ok, nu aveau aceeasi expunere, dar nu stiu cat de mult i-a ajutat.
centurion Quote:
Audi si Porsche, parte a aceluiasi grup, prefera sa cheltuie bani multi prin dezvoltarea individuala a motoarelor tocmai pentru a-si pastra identitatea de marca.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2022, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Razvan29 Quote:
centurion Quote:
Pana la urma acesti constructori au fani, si nu echipe ca Haas, Sauber, Alpha Tauri etc.
Din curiozitate, cum ai tras tu concluzia asta?
E la mintea cocosului, vrei explicatii logice?
Uite o explicatie: inainte de pandemie am ajuns de 3 ori la Red Bull Ring si 1 data la Hungaroring. Urma si Monza in 2020, dar a venit pandemia, prezenta interzisa, asa ca am primit banii inapoi. Majoritatea covarsitoare a celor prezenti era formata din fanii Ferrari, Mercedes (in special datorita lui Hamilton), Red Bull (asta datorita lui Verstappen). Am vazut si ceva suporteri imbracati in galben; Renault era atunci in galben. La standuri lumea cumpara lucruri legate de primii 3 enumerati.
Cand am fost la Red Bull Ring ultima oara, ne-am cazat la Mariapfarr. Duminica dimineata, cand am coborat la micul dejun, eu si sotia eram imbracati in tricourile Ferrari. Era deja acolo un grup de olandezi imbracati cu tricouri cu nr. 33. Am zambit unii altora si ne-am urat reciproc "good luck this afternoon". La Hungaroring, singurii fani "Alfa Romeo" pe care eu i-am vazut erau niste polonezi care tipau cat ii tinea gura "Robert Kubica".

Razvan29 Quote:
centurion Quote:
Audi si Porsche, parte a aceluiasi grup, prefera sa cheltuie bani multi prin dezvoltarea individuala a motoarelor tocmai pentru a-si pastra identitatea de marca.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
O simpla cautare pe internet ar duce la asta:
It means that parent company VW will have to fund two separate engine development programmes – which will be much most costly than them sharing designs and rebadging them.
“You can imagine there was a huge discussion,” he said. “But we decided, as both our brands have a lot of fans and both our brands have their special character, to keep it completely separate and do two operations.

Razi in continuare......


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2022, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
centurion Quote:
E la mintea cocosului, vrei explicatii logice?
Da, nu eram sarcastic. Eu te-am intrebat de ce zici ca echipele mici nu au fani si tu imi explici de ce top 3 contenderi la WDC si WCC au cei mai multi fani.

centurion Quote:
O simpla cautare pe internet ar duce la asta:
It means that parent company VW will have to fund two separate engine development programmes – which will be much most costly than them sharing designs and rebadging them.
“You can imagine there was a huge discussion,” he said. “But we decided, as both our brands have a lot of fans and both our brands have their special character, to keep it completely separate and do two operations.

Razi in continuare......
Rad, ca e aberant. Cine din echipele actuale ar fi de acord ca doua firme de varf de sub umbrela VW sa aloce fonduri si know-how la comun sa creeze un motor pe care sa-l imparta si sa fie mega competitiv din prima sesiune de practice-uri din 2026?
De asta si regulamentul a fost formulat incat sa permita ca Audi sa mearga pe o directie (motor + parteneriat Sauber a la BMW-Sauber) iar Porsche sa mearga pe alta directie prin achizitia a 50% din RBR, inclusiv divizia de powertrains. Acum sunt in impas, nu stiu cine sa-si puna primul stickerul pe motorul Honda (RB powertrains sau Porsche) :mrgreen:
Ah, si circula zvonul ca Honda isi regandeste iesirea din F1, de frica de a nu lua iar teapa cum au facut cu Brawn.

Partea cu fani, caracterul brandului, etc. sunt povesti. Astea sunt business-uri care trebuie sa genereze profit intai de toate, iar F1 Management incearca sa creeze un cadru optim pentru acest lucru.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2022, 05:23 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Razvan29 Quote:
centurion Quote:
E la mintea cocosului, vrei explicatii logice?
Da, nu eram sarcastic. Eu te-am intrebat de ce zici ca echipele mici nu au fani si tu imi explici de ce top 3 contenderi la WDC si WCC au cei mai multi fani.
Tu ai inteles, din ceea ce am scris, ca echipele de genul celor enumerate au 0 fani?
Au un numar insignifiant de fani. Aceste echipe nu au ceva specific care sa atraga sustinerea publicului. Poti spune ca esti din Hinwil, si atunci sentimental tii cu aia din orasul tau. Sau ca esti vreun japonez ori chinez, mandru de originile tale, si atunci tii cu pilotul din tara ta si, conjuctural, si cu echipa la care piloteaza. Dar echipa in sine nu atrage prea multi pentru ca nu are nimic de oferit.
Exista fani Ferrari, indiferent cine piloteaza pentru ei. Pe aceeasi idee, fani Mercedes, Mclaren, Aston Martin. Aceste echipe au fani datorita istoriei lor si a imaginii brandului lor (la care se adauga si suporterii pilotilor veniti - gen Vettel si Alonso la Aston Martin, Raikkonen la Alfa Romeo etc.).
Sper ca am fost mai clar de data asta. Oricum ma opresc aici.

Razvan29 Quote:
centurion Quote:
O simpla cautare pe internet ar duce la asta:
It means that parent company VW will have to fund two separate engine development programmes – which will be much most costly than them sharing designs and rebadging them.
“You can imagine there was a huge discussion,” he said. “But we decided, as both our brands have a lot of fans and both our brands have their special character, to keep it completely separate and do two operations.
Razi in continuare......
Rad, ca e aberant. Cine din echipele actuale ar fi de acord ca doua firme de varf de sub umbrela VW sa aloce fonduri si know-how la comun sa creeze un motor pe care sa-l imparta si sa fie mega competitiv din prima sesiune de practice-uri din 2026?
De asta si regulamentul a fost formulat incat sa permita ca Audi sa mearga pe o directie (motor + parteneriat Sauber a la BMW-Sauber) iar Porsche sa mearga pe alta directie prin achizitia a 50% din RBR, inclusiv divizia de powertrains. Acum sunt in impas, nu stiu cine sa-si puna primul stickerul pe motorul Honda (RB powertrains sau Porsche) :mrgreen:
Ah, si circula zvonul ca Honda isi regandeste iesirea din F1, de frica de a nu lua iar teapa cum au facut cu Brawn.

Partea cu fani, caracterul brandului, etc. sunt povesti. Astea sunt business-uri care trebuie sa genereze profit intai de toate, iar F1 Management incearca sa creeze un cadru optim pentru acest lucru.
Deci tu spui ca Porsche va pune pe eticheta pe motorul Honda si astfel va intra in F1 (pe baza achizitiei a 50% din RBR). Pune articolul unde scrie asta. Nu vreau parerea ta, as vrea sa vad articolul. Deocamdata avem asta: "Audi's decision to do its own power unit has raised some intrigue, because sister manufacturer Porsche, which is expected to announce its entry with Red Bull in the next few weeks, will run its own engine too."
Audi si Porsche au venit cu explicatia alegerii intrarii in F1: "That will also come in the direction of 2026, when the engines will be electrified to a much greater extent, including with synthetic fuels." Ei lasa de inteles ca datorita noilor reguli privind motoarele (Porsche fiind interesata si de combustibilul sintetic) au decis sa intre in F1. Deci sa si produca acele motoare.

Asa cum Mercedes livreaza motoare pentru propria echipa, dar si clienti importanti gen Mclaren, Williams si Aston Martin, si VW putea sa produca motoare la centrul de la Neuburg si sa le vanda apoi ca "Audi" si "Porsche". Dar nu au vrut asa.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2022, 06:21 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Si ce legatura are Brawn GP si contextul din 2008 cu Honda care probabil reconsidera acum decizia de a parasi F1?
In 2008 Honda s-a retras din cauza crizei mondiale. Brawn a cumparat echipa iar Mercedes a furnizat motoare. Deci Mercedes nu a pus "eticheta" (ca sa te citez pe tine) pe motoarele Honda. Au furnizat motoarele lor.
Si chiar daca ramaneau in F1, putin probabil sa fi castigat vreun titlu in 2009 ca si Honda F1 tinand cont ca nici macar nu fusesera implicati in lupta la varf pana atunci.
Acum e o situatie diferita. Ei au ales sa se retraga exact in contextul cel mai nepotrivit pentru ei: motoarele lor castiga curse.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2022, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
din nou.... :lol: :lol:


Attachments:
304303653_1115592099332935_2992639786284204716_n.jpg
304303653_1115592099332935_2992639786284204716_n.jpg [ 93.97 KiB | Viewed 2362 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2022, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
centurion Quote:
Tu ai inteles, din ceea ce am scris, ca echipele de genul celor enumerate au 0 fani?
Au un numar insignifiant de fani. Aceste echipe nu au ceva specific care sa atraga sustinerea publicului.
Si eu ma opresc aici, dar fii atent la un exemplu interesant, pe social media (Insta) Haas si Alpha Tauri au mai multi followeri decat Alfa Romeo :ohmy:
centurion Quote:
Deci tu spui ca Porsche va pune pe eticheta pe motorul Honda si astfel va intra in F1 (pe baza achizitiei a 50% din RBR). Pune articolul unde scrie asta. Nu vreau parerea ta, as vrea sa vad articolul. Deocamdata avem asta: "Audi's decision to do its own power unit has raised some intrigue, because sister manufacturer Porsche, which is expected to announce its entry with Red Bull in the next few weeks, will run its own engine too."
Dar de fapt avem asa, chiar din gura lui Christian Horner:
Quote:
We’ve consistently said we are pushing on with Red Bull Powertrains. It’s making great strides, with our first fire-up of the first ever Red Bull engine a couple of weeks ago.
So 2026 is a long way away and we are very focused on our plan, on the engine we are producing, with the talent we are bringing into the team.
Si din alte surse asta:
Quote:
“The plan was to take over 50% of the chassis factory Red Bull-Technology and to cooperate with the engine forge Red Bull High Performance Powertrains, which would build Porsche’s power units for the period from 2026,”
Acum sper ca esti lamurit.
centurion Quote:
Si ce legatura are Brawn GP si contextul din 2008 cu Honda care probabil reconsidera acum decizia de a parasi F1?
In 2008 Honda s-a retras din cauza crizei mondiale. Brawn a cumparat echipa iar Mercedes a furnizat motoare. Deci Mercedes nu a pus "eticheta" (ca sa te citez pe
Fa o paralela:
2008 - Honda toarna o gramada de bani in sasiu si in corelare aerodinamica (lucreaza la asta 2 echipe: Honda si Super Aguri), dezvolta double diffuser-ul iar in 2009 Brawn castiga si WDC si WCC.
2021 - dupa 7 ani de pompat bani castiga un WDC, anunta retragerea, iar in 2022 RBR castiga lejer WDC si WCC, doar ca pe masina nu mai apare "Honda" pe aripa spate ci doar un sticker mic pe laterale "HPC".

Oricum se intetesc zvonurile ca vor sa revina in 2026, cu siguranta sunt dedesubturi pe care nimeni nu le stie, decat board-urile firmelor respective.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2022, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nu mai fac "quote", raspund direct:
1. Legat de fani, trista acea realitate (legata de Alfa Romeo fata de celelalte 2 echipe), chiar daca este vorba (doar) despre Instagram. Nu urmaresc acolo, deci nu stiu care este situatia.

2. Am citit si eu ieri declaratiile lui Horner pe care le-ai pus. Cred ca sunt calde, poate chiar din week-end. Clar e mai plauzibil ceea ce spune Horner (repet, probabil sunt foarte recente) decat ceea ce am pus eu din diverse surse de pe internet. Dar ca sa raspund la intrebare, nu, nu imi este clar. Clar imi va fi atunci cand voi vedea intelegerea dintre RBR si Porsche. Daca va exista una pana la urma. Nu stiu ca Porsche sa fi fost vreodata doar cu numele (sau cu eticheta, cum ai scris tu) ci, din contra, au fost ori motoristi ori echipa de uzina (in motorsport). Imi vine greu sa cred ca nu vor intra ca si "full" motoristi.
Si inca ceva: Horner insista pe faptul ca intelegerea va exista doar in termenii impusi de catre RBR pentru ca inteleg ca se teme ca va fi concediat daca Porsche cumpara 50%. Vom vedea cum va fi.....

3. Eu nu vad paralela intre situatii. In 2008, pachetul Honda (sasiu, motor) nu dadea rezultate. Greu de crezut ca ar fi devenit brusc castigatori in 2009, daca nu paraseau F1. Brawn presupun ca a pastrat sasiul, probabil a imbunatatit aerodinamica si a pus motoare Mercedes. Noul pachet a devenit castigator.
In prezent, actualul pachet RBR cu motor Honda a devenit castigator de curse si de titluri (putem deja anticipa). Deci Honda a parasit F1 cand echipa era castigatoare (2021) si, pastrandu-se aceeasi echipa (tot Honda e in spate), aceasta ramane castigatoare. Deci in 2008 --> 2009 vorbim despre o schimbare tehnica importanta (alt motor, probabil aerodinamica imbunatatita), in 2021 --> 2022 vorbim despre aceeasi echipa. Daca Brawn ar fi pastrat si motorul Honda, atunci da, vedeam o paralela intre situatii.
Oricum, ma mira faptul ca nimeni de la Honda nu a intors decizia de a se retrage atunci cand au vazut ca performantele apar. Nu stiu ce este in interiorul lor, dar e greu de inteles cum sa te retragi exact cand rezultatele muncii dau roade.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2022, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Posibil ca "mariajul" sa nu se mai faca:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 4t5Gu.html


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2022, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
8 octombrie 2000: Schumacher devenea campion mondial cu Ferrari, aducand din nou titlul pilotilor in curtea Scuderiei dupa o pauza de 21 ani (1979 Jody Scheckter).
https://michael-schumacher.de/en/saison/2000/





In rest, Gasly la Alpine, De Vries la AlphaTauri.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2022, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Ar fi putut schimba soarta campionatului!!


Attachments:
ferrari.jpg
ferrari.jpg [ 414.38 KiB | Viewed 1884 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp
Top
   
PostPosted: 09 Oct 2022, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Ceea ce a declarat Leclerc este cat se poate de sincer si realist: "I think Max’s title this year was just a matter of time, really – we expected him to win the title." Ma intreb doar cand si-au dat seama de asta pe parcursul sezonului.

Sper ca Ferrari sa invete din erorile facute, sa nu inventeze altele noi si sa fie in lupta pentru titluri (in 2023) pana la final.


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2022, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Dupa cursa se intampla in felul urmator:
Alonso was given a 30-second post-race penalty after his car was deemed unsafe by the stewards after losing his right-hand mirror during Sunday's United States Grand Prix – dropping the Spaniard from 7th down to 15th – meaning he lost all his points on Sunday.

This came after Haas lodged a complaint to the stewards against:
- the Red Bull of Sergio Perez – after the Mexican lost his front wing endplate early in the race
- and Alonso, after the Spaniard suffered damage from his crash with Lance Stroll.

Deci in timpul cursei comisarii nu vad nicio problema. Dupa cursa, la investigarea masinii Alpine, din nou, nicio problema. Comisarii valideaza masina. Vine Haas si face plangere (inteleg ca a fost facuta si dupa expirarea timpului in care o puteau face). Perez nu pateste nimic, Alonso primeste 30 secunde penalizare dupa cursa.
Ce drac de logica este si asta?


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2022, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 779
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Haas au primit black & orange flag de o gramada de ori sezonul asta pentru tot felul de maruntisuri, le dau oarecum dreptate sa se planga atunci cand altii nu primesc in timpul cursei.
Oricum, a plecat Masi, dar regulamentul se aplica in continuare haotic/aleatoriu.

_________________
Youtube 100 Kmph
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 '03 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2022, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Formula 1 Movies Studios - câteva masini/piloti care se intrec pe bune, restul roluri secundare si figuranti, creatori de continut/entertainment.

In primul rand nu am inteles de ce Alpine si-a asumat riscul de a pastra masina in cursa dupa un astfel de incident. Ok, senzori, electronica, super-computere, dar sa nu ii faci o verificare mai amănunțită dupa un asemenea incident, ciudat... atata ura sa aiba pe nea Alonso!? 😁

Apoi FIA trebuia sa ia masuri ASAP, in timpul cursei. Bai Alpine, ia luati-va voi tigaia, verificati ca e ok si apoi reveniti in cursa, dacă e cazul. Pana si Alonso a fost surprins de faptul ca masina nu a fost retrasa.

Cum imi place mie sa zic, au băgat actorii improvizatie si Regizorul(FIA) a fost luat prin suprindere.

PS. Sper ca Stroll si-a luat bataie de la ta-su, sau macar o trimitere la origini. "Ba, puradel tampit, te bag in ....nu mai fii prost asa, ca nu se mai joaca nimeni cu tine, nici plătit! 😂

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2022, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Maine inteleg ca se intalnesc la sediul FIA partile implicate. Sa vedem ce iese. Nu imi pasa nici de Alpine si nici de Haas (ba chiar astia din urma ma enerveaza pentru cum mai bulesc strategia lui Schumi jr. de ii fac pe Ferrari sa para niste copii inocenti), insa as vrea ca Alpine sa primeasca punctele inapoi. Daca i-ai lasat sa mearga asa in cursa, atunci sa lase si rezultatul de pe pista.


In alta ordine de idei: Sauber to become Audi works F1 team from 2026.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... R9xJl.html


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2022, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Si concluzia:
Alonso’s seventh place and six points from Austin will be reinstated.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2022, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jul 2015, 14:53
Posts: 461
Pai da, sa nu isi ia si Perez 30 de secunde :bash:


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2022, 09:11 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Efectul Coanda: ce este si cum este aplicat in F1:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... cc8fx.html


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2022, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jul 2015, 14:53
Posts: 461
Mare om, mare caracter Max :uhuh:


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2022, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
A fost elucidat misterul pierderii de performanta la Ferrari: au cheltuit banii alocati pe 2022. Ca la linia de credit, e bine sa nu depasesti limita. La Mercedes nu se intampla asta (evolutia este evidenta de la inceputul sezonului pana in prezent), la Ferrari mereu se iveste cate o problema. In ritmul asta, nu vor mai lua niciodata vreun titlu.
https://www.racefans.net/2022/11/15/fer ... udget-cap/



Freajka Quote:
Mare om, mare caracter Max :uhuh:
Sincer, m-a surprins. Nu ma asteptam sa fie atat de egoist. Este un campion cu o mentalitate de invingator (in sensul ca merge doar la victorie, de multe ori pe totul sau nimic, nu il intereseaza locul 2), este foarte talentat si as fi vrut sa fie la Ferrari in locul oricaruia dintre cei 2 actuali. Insa cum la finalul cursei era vorba doar despre locul 6, in conditiile in care si el a recunoscut ca nu aveau ritmul pentru a se bate la victorie, este de neinteles refuzul de a-l ajuta pe Perez. Chiar si asa, nu il vad pe Leclerc sa termine in fata lui Perez la Abu Dhabi.


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2022, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1668
Car: GTV
Eu nu inteleg marea dilema si haosul creat de RB in urma cazului asta. Din modul in care VER s-a exprimat, e destul de clar ca situatia din timpul cursei a fost una discutata in prealabil, el probabil a refuzat sa cedeze pozitia intr-o situatie similara, le-a explicat motivele lui, si apoi in timpul cursei a facut asa cum au discutat in prealabil. Acum ca poate era mai bine pentru echipa sa faca schimbul intre piloti, e una, dar daca e un caz discutat in prealabil, ca VER asa a dat impresia, greseala apartine echipei si nu pilotului. El a fost pus intr-o situatie dificila, a refuzat sa se conformeze si apoi toata lumea i-a sarit in cap. Cred ca e gafa sezonului pentru Red Bull.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2022, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 779
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Oricum sezonul trecut a castigat o multime de asa zisi fani, pe cei anti-Hamilton, care in sfarsit au vazut pe cineva invingandu-l pe cel din urma.
Nu e bai, are de unde sa mai piarda sustinere si, data asta, pe mana lui.

_________________
Youtube 100 Kmph
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 '03 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2022, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Mick Schumacher out,Nico Hulkenberg in! Sper sa il demoleze pe Magnussen..nu l-am putut suporta niciodata!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 137 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited