It is currently 28 Nov 2024, 00:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1332 posts ]  Go to page Previous 130 31 32 33 3454 Next
Author Message
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 19 Apr 2022, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Firmele mari nu trec pe EV pentru ca isi permit, trec pentru ca nu isi permit sa nu o faca.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 Apr 2022, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Cica a fost si un mic scandal in US cu schimbarea flotei US Post. Cica noile dube is mai consumatoare de motorina decat vechile proiectate in anii '70 :lol: .
In contrapartida erau prezentate exact dubele astea electrice folosite de FedEx and Co.

In alta ordine de idei, exact la asta ma gandeam saptamana trecuta cand asteptam la stop intre un delivery boy pe un scuter conventional si un Minicab (posibil Uber) tot cu motor conventional: tot ce inseamna serviciu de livrare, transport in comun, etc, ar trebui sa primeasca motivatii si obligatii sa treaca pe electric, pentru ca astea chiar fac multi km, si daca e s-o ardem pe ecologie, aici e de lucrat.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 Apr 2022, 21:26 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Taxiurile cred ca sunt in proportie de 70% minim macar hibrid, daca nu full EV in Londra, ptr ca e un no-brainer cum mi-a zis un ueberist cand stateam la statie acum ceva saptamani. Le pot lua in leasing cu business rates, si cheltuielile de exploatare/curentul nu se compara cu taxiurile conventionale, acum cica pot face bani si nu doar plati benzina. Unele firme (Addison Lee) am vazut ca au schimbat toata flota cu VW ID4. Taxiurile au si statii de incarcare exclusiv ptr taxi pe multe din strazile mari, pe Upper Richmond Road spre ex sunt cateva plasate la o mila distanta.
La camioane/transport de marfa inca nu prea exista oferta, cred ca producatorii au subestimat cererea.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3337
Car: Giulia Q
Un IT-ist , si-a facut-o singur , bravo lui.


Attachments:
3DDE78CF-A91C-458C-840A-20D9943C8EB6.jpeg
3DDE78CF-A91C-458C-840A-20D9943C8EB6.jpeg [ 3.84 MiB | Viewed 1638 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
Nu doar IT-isti pot lipi stickere :lol:

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3337
Car: Giulia Q
e full electrica , si-a facut omul si o barca electrica , doar din pasiune , nu-l cunosc dar am vorbit cu el cand ne luam odraslele de la scoala.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
: ))))


Attachments:
IMG-20220513-WA0002.jpg
IMG-20220513-WA0002.jpg [ 49.76 KiB | Viewed 1597 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sunt foarte curios cum trece de exemplu ITP-ul. Sau ce se intampla in cazul unui control RAR de rutina. Din cate stiu, legislatia noastra nu permite astfel de conversii. Prin afara sunt foarte la moda, e un atelier in Anglia care converteste numai masini clasice. Long-term, presupun ca asta e dealtfel calea ca sa putem conduce in continuare masinile de colectie.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Te referi la Vintage Voltage?


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
ALXege Quote:
Sunt foarte curios cum trece de exemplu ITP-ul. Sau ce se intampla in cazul unui control RAR de rutina. Din cate stiu, legislatia noastra nu permite astfel de conversii. Prin afara sunt foarte la moda, e un atelier in Anglia care converteste numai masini clasice. Long-term, presupun ca asta e dealtfel calea ca sa putem conduce in continuare masinile de colectie.
Legislatia noastra e printre cele mai prietenoase, eu stiu Logan-uri electrice in Bucuresti inca din 2010, cu omologare individuala la RAR. Ca fapt divers, legislatia noastra nu prevede obligativitatea testarii noxelor masinilor hibride, prin urmare daca ai un motor de 3 litri V6 si masina e hibrida nu va interesa pe nimeni ce noxe scoate.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 20 May 2022, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
@centurion Classic Electric Cars, au convertit inclusiv un Spider Serie 4

@Valak, da, pentru ca o firma din Pitesti a omologat o solutie pentru electrificarea Loganelor. Probabil s-au gandit ca cererea va fi semnificativa si merita investitia. Habar n-am daca asa a si fost in final.. Dar oare cate PUG 106, Spider S4 etc se vor converti, astfel incat sa merite distractia?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 21 May 2022, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Daca solutia de conversie e relativ unica si doar putine piese is customizate pe model, atunci nu prea conteaza marca. E doar o alta cutie pe roti care va deveni aspirator.

Si tind sa cred ca solutia e de genul asta.
Pentru biciclete exista kituri de conversie electrica ai se potrivesc la 99% din bicicletele de pe piata. Exista componente dedicate pe categorii de standarde, dexi exista o oarecare cusromizare, dar astea is in general componente relativ ieftine, adaptoare.

Cred ca cea mai mare problema la un sasiu conventional este unde plasezi bateria. Si pentru asta cred ca exista cateva solutii standard care implica foarte putin bricolaj. Evident, vrei mai.mult, mai mult bricolaj.

E o solutie interesanta, dar o clasica, odata ce ai descompletat-o nu mai e clasica decat in mintea noastra. Nu cred ca se vor interzice clasicele de pe drumuri, dar vor fi probabil precum caii acum.
In UK e perfect legal sa mergi cu calul pe strada iar legislatia inca include reguli pentru ei si interactiunea cu ei a celorlalti participanti la trafic.
Evident, ca nu ai voie pe drumurile de mare viteza gen autostrada sau drumuri expres. Dar pana la urma nici cu un scuter de 50cmc nu ai voie. Motivele sunt evidente si pentru unele si pentru altele.
O diferentiere similara se va produce probabil si pentru clasicele ICEuri intr-un viitor. Si asta probabil ca se va considera ca o masina condusa exclusiv manual nu e compatibila cu nivelul de autonomie oferit de sistemul rutier de la vremea aia, aka masini autonome.
Oricum, asta e doar fantezia din capul meu vis-a-vis de un viitor in acceptiunea mea utopic.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 23 Jun 2022, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Un autobuz electric ce arde artistic, cu artificii:
https://www.youtube.com/watch?v=5r-yN8SugWM


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 24 Jun 2022, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Interesant proiectul baietilor astora de la HAV - e un start-up cu doi proprietari, unul fiind solistul de la Iron Maiden, Bruce Dickinson.
https://www.hybridairvehicles.com/our-a ... lander-10/
Air Nostrum a comandat deja 10 Zepelinuri ptr transportul de persoane din Valencia, Barcelona si Mallorca spre Ibiza, incepand cu 2026. Capacitate 100 de persoane, viteza 130kmh, durata estimata 1 ora intre Mallorca si Ibiza (prima cursa planificata).

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 26 Jun 2022, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
zilele astea s-a facut anul de cand conduc Nissan-ul asa ca as putea face o sinteza obiectiva.

- Km parcursi = 14k
- Consum mediu = 12.5kwh/100km
- Costuri energie = e greu de spus deoarece am incarcat foarte rar acasa. Probabil undeva intre 200-300RON. Daca nu as fi incarcat la statiile gratuite costul pentru acesti 14k km ar fi fost 1200RON (calculul este facut conform media de consum si costul energiei din ultimul an la Hidtroelectrica 0.65RON/kwh)
- Revizii = nici una.
- Viata baterie = Leaf-ul nu are racire activa pe baterie asa ca sufera putin mai mult comparativ cu alte masini electrice. Acum un an masina avea 13.3k km si 2.5ani iar SOH-ul bateriei era 93.2%. Astazi la 3.5ani cu 27.3k km SOH-ul este 90.6%. Deci am pierdut 2.6% din capacitatea bateriei de cand am cumparat eu masina. Masina are baterie de 40kwh (noua) iar azi conform statisticilor, mai are 36.2kwh.
- Probleme = Cateodata scoate un zgomot ciudat cand virezi stanga si masina ruleaza. Se aude foarte rar, poate o data la luna. Suna fix ca si cum calci cu roate pe un capac de canal instabil. Am discutat si cu alti posesori si se pare ca e un defect din fabrica pe la planetara deoarece foarte multi raporteaza asta. O sa astept pana reuseste cineva sa rezolve problema si apoi o sa o fac si eu. Deocamdata nici service-ul nu a reusit sa repare asta.

- Impresii finale = In oras, masina este perfecta. La drum lung e mai dificil cu ea. Ultima aventura mai mare a fost la inceput de Iunie cand am plecat la mare. Am mers tot A2-ul cu 90km/h si am ajuns in Constanta cu 16%. Problema la Leaf e lipsa racirii pe baterie si din aceasta cauza nu poti sa o incarci succesiv in acceasi zi de prea multe ori, deoarece se incalzeste prea tare. Inca mai am Seat-ul, l-am pastrat pt situatiile in care e nevoie de multi km, insa in acest ultim an a facut maxim 2000km. In august o sa fac un concediu mai lung prin Europa asa ca o sa il iau pe el, insa pt aceasta calatorie, l-am pregatit cu revizii, distributie, etc. Am cheltuit peste 3000 RON pt o masina care sta 99% din timp......oare merita? Nici RCA nu mai are de 2 luni. Dupa ce am schimbat distributia si am pornit-o pt prima oara, am crezut ca gata, s-a distrus motorul, deoarece nu mai eram obisnuit cu vibratiile si zgomotul motorului. Lipsa vibratiilor si zgomotului la EV creste foarte mult confortul condusului.

- Concluzie = Am facut o alegere buna atunci cand am trecut pe electric iar urmatoarea masina 100% o sa fie tot una electrica. Sigur nu prea curand, deoarece piata auto e defecta rau in acest moment. Toate preturile la masini au crescut cu 20%.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 27 Jun 2022, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
Vezi cat te costa sa inchiriezi o masina pentru cateva saptamani, care sa iti permita sa iesi cu ea din tara si vezi daca renteaza. O termica care sta mult va avea mereu niste costuri de intretinere cum ai precizat tu, daca iesi sub costul acelei intretineri anuale + rca/casco ce-o mai fi, poate e cazul sa renunti la ea.

Iar ca o paranteza la escapada ta pana la mare in Romania, am vazut Dacia Spring cu numere de IS sau IF prin sudul Greciei, deci esti mic copil :lol:

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 27 Jun 2022, 10:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Fabulos costul de exploatare in astia 14k km (chiar si presupunand ca ai fi incarcat integral acasa).
Recunosc ca am fost ignorant, traiam cu impresia ca nu e o diferenta asa de mare la costurile pentru "combustibil" intre o electrica si-o termica.

Legat de piata auto, e adevarat ce zici, nu-i un moment bun sa cumperi. Insa tu nu doar cumperi, ci si vinzi. In plus, zice bine Tudy ce zice despre Seat (as adauga eu sa iei in calcul chiar si zbot cu avionul pana la locatie si inchiriezi masina local), deci poti vinde chiar ambele masini pentru o electrica mai capabila. Ce ti-ai dori?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 27 Jun 2022, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Ce ti-ai dori?
Skoda Eniaq 80kwh mi se pare ca le bifeaza pe toate (spatiu, baterie mare, arata decent). Problema e ca cei 30k EUR cat as lua pe Seat+Nissan nu mi-ar ajuge sa iau Skoda.

Variante mai mici ar fi VW ID3, Cupra Born, Renault Meagane E-tech. Toate au baterii de aprox 60kwh si cu racire.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 28 Jun 2022, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Godzzi Quote:
Probabil undeva intre 200-300RON.
Vazusem de curand un nene cu un Fiat 500 e care a facut intr-un an 13800 km cheltuind doar 230 lei (in total) pentru a incarca bateria.
Calculasem rapid, la un consum mediu de benzina de 7%, la un pret de 8 lei/litru, ar fi iesit 7800 lei. Fara a mai considera faptul ca pentru "termica" ar trebui adaugata si o revizie.


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 28 Jun 2022, 02:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Asa incepe sa sune mai realistica utilizarea unei electrice:
https://www.euronews.com/next/2022/06/2 ... stellantis

Si inca una: combinatia de baterie si panouri pare mai eficienta.
https://www.euronews.com/next/2022/06/2 ... lly-viable

Daca pana acum cautai un loc umbrit sa iti parchezi masina vara, acum o sa cauti cu disperare unul insorit toata ziua : ))

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 28 Jun 2022, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Wireless charging se testeaza in UK, undeva pe langa Milton Keynes, am inteles ca e destul de avansata treaba, insa in practica cred ca va trece macar un deceniu pana sa ai astfel de portiuni de sosea active. In Germania fac altfel, e pe deasupra autostrazii, pe sistem troleu (sigur ca fara antene:), dar la fel, macar un deceniu va trece pana sa devina realitate.

Pana una alta, in UK eu nu prea am auzit de nici un EV-ist care sa nu fie multumit cu infrastructura actual, mai in gluma mai in serios singurii care nu sunt satisfacuti de chargere sunt posesorii de 'termice':) Dureaza ceva pana te acomodezi, pe de alta parte incep din ce in ce mai multe statii cu multe chargere ca la Peco. Si nu numai in Londra, cea mai mare am vazut-o in Milton Keynes, aveai un mega Ionity cu 6 chargere, langa era un mega BP cu iarasi vreo 6-8, era imensa chestia. Am vazut ca au dat in folosinta alta acum doua zile la Oxford cu vreo 12 chargere cu fast charging la 300, mai era aia de pe M40 cu vreo 40 de chargere data in folosinta anul trecut, lucrurile se misca extrem de rapid.

Si la EV-uri, am vazut ca GV60-ul de la Genesis au dat colegii de servici comenzi in draci, cu livrari chiar in Octombrie, m-am uitat de curiozitate pe specificatii si incarca in 18 minute 10-80% la fast chargers. Plus 320 mile autonomie.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 01 Jul 2022, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
La Renault va avea loc o reorganizare si o separare a diviziilor, EV-urile vor fi parte a unei companii noi, Ampere, cu 10,000 de angajati.
ICE-urile vor ramane separate intr-o divizie numita Horse, umor frantuzesc:)...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 01 Jul 2022, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Iar de PHEV-uri care dintre divizii se va ocupa? :D


Am inteles ca si Ford Craiova va ajunge sub managementul Ford Turcia iar incepand cu 2024 la Craiova se vor produce (si) vehicule electrice.


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 02 Jul 2022, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Buna întrebarea cu PHEV, probabil mai fac una. De ce nu? :lol:

Dand: e invers cu cei 10k. Divizia de Măgăruși/Horse va avea in totalitate 10k oameni, cuprinzând toate diviziile din RO, Turcia, India și încă vreo 2 parca.

Doar asa, ca mentiune, doar in RO sunt 15-16k angajați la Dacia, teoretic toti s-ar incadra la Măgăruș.

Ford a pus gând rau si uzinei din Germania unde se fabrica Focus. Cred ca e singurul constructor care începe sa facă pași reali, nu e o coincidenta vânzarea din Ro, apoi cea din Germania.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: Vehicule electrice
PostPosted: 03 Jul 2022, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 891
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Renault: Depinde si separarea asta cum se va face. Adica, spre exemplu, nu vad nicio logica in a separa echipele care se ocupa de SW. Presupunand ca se mai face dezvoltare SW pe motoare termice, normal ar fi sa ramana o singura echipa SW care sa faca dezvoltare indiferent de tipul de motor. La fel, cei care se ocupa de interioare (cum ar fi scaunele) sau cei care se ocupa de vopsea etc., nu vad cum sa fie separati. Cei care lucreaza la sasiu, sau la componente HW etc. se pot separa pentru ca oricum nu se intersecteaza daca ne referim la electrice si termice (fara PHEV).

Ford: Inteleg ca cei de la Craiova vor extinde activitatea, deci nu le-a pus nimeni gand rau. Faptul ca trec de la Ford Germania la Ford Turcia cred ca tine doar de o organizare interna si doar atat.


In conditiile in care Germania redeschide minele de carbune (si nu cred ca numai ei fac asta), centralele nucleare raman in functiune, nu stiu cat de "eco" mai raman motoarele electrice si cat de plauzibil mai ramane anul 2035 ca data de trecere in UE de la termic la electric.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1332 posts ]  Go to page Previous 130 31 32 33 3454 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited