Se apropie festul asa ca bag carbuni sa termin masina
Am avansat destul de mult in ultima vreme:
1. Cutia de viteze noua care e de FWD a fost facuta Permanent 4. Toate cutiile de 33 au in spate un capac, odata desfacut vezi pinionul de a 5-a, la P4 se monteaza pe pinionul de a 5-a un alt pinion si in loc de capac vine in spate toata nebunia aia electromagnetica din spate. Operatiunea e atipic de simpla pentru o Alfa, credeam ca tre sa desfac toata cutia si sa mut in carcasa de P4, din fericire sunt la fel.
2. Am inceput sa curat si reconditionez tot felu de piese, Electromotor, Rampa benzina cu tot cu regulator de presiune, Rampa sincronizare acceleratii si o gramada de alte piese pe care le pregatesc pentru momentul cand motorul e sus.
3. Am schimbat ambreaj (cu placa de presiune si rulment evident).
4. Am schimbat baia de ulei cu una noua OEM\
5. Am schimbat niste tacheti care erau noi dar erau de 3.0 V6 ca asa apar ca echivalenti. Sunt la fel la toate cotele mai putin gura de umplere care e facuta sa lucreze pe orizontal
6. Am facut distributia
7. Schimbat pompa de apa
Ce a mai ramas de facut:
1. Calorifer incalzire, tre sa il trimit la brasov sa mi-l faca custom ca nu il mai gasesc (am vb deja trimit sapt asta).
2. Eu am chiulasele portate, insa corpul clapetei e la baza unde se intalneste cu chiulasa inca mic, va trebui sa il adaptez la noua marime a portului de admisie. (asta era un nice to have dar aparent its gonna be nice to have it sooner than later).
3. Montat cilindru receptor ambreaj + furtun metalic
4. Montat furtunele metalice la frane+ discuri noi si placute
5. Evident pus motorul si cutia pe masina si montat tot ce a mai ramas pe langa (ceea ce e ok ca am facut asta de multe ori)
6. Mici chestii pe la electrica (o mufa de la far, una de la claxon, chestii de genul).
_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"