Salut. Recent a inceput sa imi scartaie un pivot la Alfa mea 159 SW si, cum mecanicul de la serviceul la care am dus-o pentru revizie si alte chestii toamna trecuta mi-a mai spus ca "bratele sunt bardaf", am zis sa imi iau inima in dinti si sa iau tot kit-ul de brate, sa nu fac carpeala (am avut in vedere si ca atunci cand am fost la service m-au umflat bine la pretul pieselor, comandate de ei - am facut comparatie pe net). M-am uitat pe net, sumar ce-i drept, vad ca m-ar ajunge kitul undeva in jur de 2300 de lei, exact bugetul meu, Lemforder scria pe site. N-am comandat de acolo ca parea dubios si m-am dus la un magazin fizic, epiesa(nu stiu daca am voie reclama, asa ca idee). Ii zic baiatului de acolo, cand ma intreaba ce marca vreau, mandru, Lemforder. El imi zice...esti sigur, ca astea sunt top? Zic da. Imi da pretul, 3500 de lei, ma schimb la fata, ii zic mai ieftin n-ai?
Si imi face un kit din mai multe marci, la pret total de cca 2300 de lei, ca asta era bugetul. Acum, intrebarea mea, catre cei mai experimentati sau care se pricep, cam cat de ok ar fi piesele in functie de producator, pe care o sa le expun mai jos? M-ar ajuta un raspuns, sa imi fac o idee daca ar fi trebuit sa mai fac un efort pentru kit Lemforder, despre care am auzit ca ar fi printre cele mai potrivite, sau e ok ce am luat..
Brate suspensie roata MOOG (alea mari)
Brate suspensie roata DELPHI (alea mici)
Capete de bara SKF
Bielete antiruliu SKF
Bielete directie Metzger.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.