Revin cu mai multe date despre Giulia QF, a ajuns in sfarsit in posesia mea, nr provizorii si anvelope de iarna schimbate.
Maine este programata revizia la Auto Italia Cluj-Napoca.
Am parcurs deja aproape 600 de km, cu un drum Cluj-Zalau-Cluj, doar in modul Dinamic si Normal. Soseaua a fost uda, cu portiuni dese de noroi lasat de utilajele care lucreaza la autostrada (sau ce o iesi pana la urma). Asa ca nu am folosit deloc modul Race insa unde a fost posibil, am abuzat-o
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Dincolo de asta cateva remarci:
- Mi-a placut ca in realitate interiorul se prezinta mult mai bine decat era in fotografii. Volanul are o zgarietura destul de adanca, insa atat, in rest este ok. Am sa remediez zgarietura insa in curand. Bancheta, scaunele, bordul par noi desi masina are aproape 27.000km.
- Un alt lucru care spune multe despre cum a fost intretinuta masina este mirosul de piele din interior, si nu vb de mirosul de materiale pentru intretinerea pielii. Pur si simplu miroase a nou, a curat.
- Masina este foarte ``legata``, directia mai ferma decat la 280CP (e firesc), e mai antifonata decat era Stelvio, per total, e altceva. Si nu ma refer la parametrii tehnici, vorbesc de feelingul pe care ti-l da masina de la inceput.
- Cateva zgarieturi minore, probabil la polish nu se vor mai vedea.
- Nu voi face nici un fel de upgrade la motor, suspensii, frane, evacuare, masina este foarte ok asa cum este. O folie de protectie la spoiler si stopuri, posibil pe capota, insa sunt deschis la sugestii. Ma intereseaza mai multe sa protejez ce este.
Ca lucruri negative:
- Din a doua zi de utilizare, un miros de noxe apare in interior la prima pornire pret de circa o jumate de minut, apoi nimic.
Totul a inceput dupa ce am scos masina la aer si am tras de ea pe dealurile dintre Cluj si Zalau. Insa nu cred ca ar fi vreo legatura, Giulia QF pentru asta a fost facuta. La verificarile anteriore nu au fost depistate scurgeri sau garnituri care sa nu mai stea etanse, interesant insa ca si Stelvio am patit acelasi lucru, insa dupa vreo 2 luni, totul a disparut de la sine.
- Mecanicii carora odata cu schimpul anvelopelor le-am explicat cum sa aseze la loc roata pe butuc fara ca janta sa atinga etrierul. Se vede intr-una din poze cum a iesit manopera.
In rest, totul e ok, masina ``nu bate, nu troncane``
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)