Diferential sigur are, dar e din ala open
Nu stiu cat te ajuta.
Deci, masina are cateva piese noi, instalate cat a fost la mine. Toate piesele au fost achizitionate noi. Pentru cine nu ma crede ii trimit facturile
Legat de motor, dar cred ca asta il priveste mai mult pe Nae (in 2020)
- kit distributie
- pompa de apa
- kit accesorii
- termostat
- o bobina, dar nu mai stiu pe ce cilindru a fost montata
- garniturile de la capacele motorului
- filtre, ulei, etc...nesemnificativ oricum.
Altele:
- radiator (2020)
- un furtun care duce la matricea de incalzire (2021) - o sa ma uit de part number
- inca un furtun in zona aia dar nu stiu unde duce ala (2021) - o sa ma uit de part number
- cauciucuri GY F1 Asymmetric 5, DOT2021, daca nu gresesc (decembrie 2021)
- ambele flexiuri de pe evacuare (2021 parca)
- toate lichidele: frana, servo, cutie (2020)
- mecanismul yalei de la pasager a fost schimbat cu unul SH
Un catalizator de sub masina nu mai este intreg, o bucata de fagure s-a rupt, bucata aproape o treime) a fost scoasa si carcasa sudata inapoi. Masina merge la fel, nici o diferenta doar ca da eroare de soda lambda la fiecare 400-500km. Eu o stergeam si mergeam mai departe.
CD changerul din porbagaj e incert daca merge, poate ca da, poate ca nu. Nu l-am probat.
La o ploaie mai sanatoasa m-am tezit cu oleaca de apa in masina, n-am depistat sursa dar nici nu m-am agitt prea tare.
Cam asta era starea cand am dat-o anul trecut pe vremea asta, aproximativ.
De la noul proprietar luate si date mai departe.
- aproximativ inca 1500mile facut intr-un an, 2400km
- problema cu apa a persistat
- ceva probleme cu AC-ul si incalzirea, probabil legate cumva de infiltratiile de apa daca sunt pe la zona de sub parbriz
- masina a stat sub prelata (din cate am intele) de cand a sesizat ca infiltratiile de apa persista.
Mare parte din cele spuse mai sus in perioada cat a fost la mine sunt marcate si in topicul masinii. Masina e in mare ok, totul era functional, mai putin CD changerul de care ziceam mai sus. Interiorul in stare foarte buna fara zgarieturi sau pielea rupta, marcata, etc. Scaunul soferului avea oleaca de uzura la o muchie in zona clasica unde te asezi/ridici. Tabla ok, eu nu am vazut semne grave de rugina. Nu pare sa fi fost vopsita partial, deci probabil nu a avut vreun accedent.
Farurile xenon faceau levelingul ok. Au fost polisate de bulgarul care imi facea partea de mentenanta. Nu e o treaba foare profi, dar avand in vedere ca a facut-o gratis si din proprie initiativa, n-am avut de ce sa ma plang.
Acum cu dezmembratul, cred ca cel mai ok ar fi, daca Nae o da intreaga (- motor), sa share-uiasca datele de contact al celui care o cumpara si sa aveti prioritate la vanzarea de piese. Din pacate Nae stiu ca nu are unde sa o tina si nici timp sa desfaca unele si altele, deci are sens ce zice, sa o dea intreaga.
Cam la fel ma gandeam eu cu bancheta spate.
Daca imi mai aduc aminte de ceva o sa mai adaug aici.
E pacat ca ajunge bucatele o astfel de masina, dar daca serveste unor cauze nobile de a tine in viata alte masini, cred ca o sa fie tot raul spre bine.