Azi am facut un drive test la Subaru. Desi initial ma dusesem pentru Forester 2.0x, pentru ca masina nu era acolo, am ales Impreza 2.0, varianta normala, aspirata.
Tin sa spun ca in poze mi se pare hidoasa, dar in realitate reuseste sa mai compenseze. Bineinteles, nu este o masina frumoasa, dar este cat de cat ok. Inauntru este iarasi destul de ok, ergonomie, bord, materiale asa si asa (nici f rau, nici f bine insa), se sta super bine in ea, mai jos ca in Alfa.
Dupa test drive, am ramas cu urmatoarele:
Plusuri:
- motor boxer !! sunet ce realmente iti incanta urechile, m-au napadit amintiri frumoase cu gadul la Boxerica
, cuplu foarte bun, motorul este minunat ce mai..
- 4x4 veritabil, 50/50 (are chiar si reductor!), am vazut ce inseamna. Nu am cuvinte, e minunat. Inteleg ca atunci cand ai asa ceva poti spune f usor "FWD sucks!"
- stabilitate f buna, comportament foarte bun, gratie si lu' 4x4 permanent
- motorul se tureaza frumos, are un cuplu disponibil de la 3000rpm (cand schimbi viteza te baga in scaun prima secunda, datorita si lui 4x4, f misto senzatia la un aspirat
), trage pana sus, deh ..boxer. Mi-a placut cum se comporta.
- interior/ergonomie cat se poate de ok si pozitie la volan foarte buna, vizibilitate excelenta, dotari suficiente.
Minusuri:
- cutie de viteze foarte precisa dar oarecum greoaie, trebuie efectiv sa duci schimbatorul pana la capat, acesta nu "urmareste" un drum firesc de capul lui, la plecare cand am incercat sa bag in R m-am cam chinuit....Banuiesc ca daca ai masina te obisnuiesti (altfel pierzi timp la schimbarea vitezelor destul de mult), dar ar fi fost frumos sa fie mult mai ok.
- materiale din interior nu sunt la nivelul unei Alfa de exemplu, mai sunt si cativa greierasi prin spate (dar masina este destul de rigida pe de alta parte).
- nici pe departe cea mai frumoasa masina
- lipsa indicator temperatura apa, mi s-a parut naspa, are doar un led care iti spune daca e ok sau e naspa...
- demarajul declarat de 9.6 secunde pana la suta s-ar putea sa fie prea putin pentru unii. Totusi masina are un farmec aparte, dar in principal de combinatia boxer + 4x4
- consum ridicat (fata de diesel
), mai ales in oras, aproximez undeva la un 13-14% probabil, pentru un trafic obisnuit...pe A2 se putea vedea cum se misca acul de la indicator
Sincer va spun, masina mi-a placut per ansamblu. Am fost si cu madkat si vreau sa va spun ca in mare, cam impartasim aceleasi pareri despre ea. Am fi putut sa dam cu STI-ul (sau orice altceva, SUV-ul de ex..), dar nu am vrut, noi doream sa vedem la lucru2.0 aspirat.
Am admirat si Foresterul din showroom, urat pe afata, dar foarte ok pentru ce trebuie sa faca. O sa mergem intr-o zi sa facem drive test si cu asa ceva, mi se pare una din masinile potrivite pentru tara noastra draga, o masina la care sa nu ai prea multe griji
Am zis sa pun aici aceste impresii, ca tot e vorba de versus. Nu stiu daca o sa ma duc vreodata sa fac drive test cu STI sau Evo, nu prea ma atrage ideea neaparat, oricum nu imi voi lua niciodata asa ceva (m-am urcat si in STI totusi, mi-au placut scaunele si schimbatorul insa
)
Cam atat....