După un week-end superb alături de câțiva membri Alfa Club, a sosit momentul să vă prezint mașina cu care m-am riscat sa plec la un drum dus-întors de 700 km, drum cu multe ture la bord.
Este vorba despre un Gtv 916, 2.0 Jts, o mașină care a fost abandonată 4 ani+, stată mult timp și de la care aveam așteptări să mă țină cu capotă ridicată la acest drum.
Prima mea experiență cu platforma 916 și cu acest 2.0 JTS a fost chiar în acest week-end, în care am decis să cunosc mașina, asumat cu toate riscurile pe care le poți avea cu o o masina nemișcată de atâta timp.
Venind de pe Brera V6 Q4 / Fiat Coupe 2.0 20v turbo, mi-a fost ciudată senzația de a nu avea mult cuplu la turații mai joase de 4000 rpm, după câțiva zeci de km, am înțeles ca motorul se simte în largul lui de la 3500/4500 rpm în sus.
Ținuta de drum este undeva în zona de GT, dar mult mai rigidă /sportivă , direcția puțin prea city-ish, foarte precisă, pleacă mașina instant la orice mișcare a volanului.
Un plus pe care îl are, sunt frânele EBC față - spate, care își fac treaba excelent.
Per total, am avut după acești 700 km, consum mixt de 9 litri /100km și am completat cu aprox 300 de grame de ulei.
Partea estetică este unul din minusuri, mașina fiind stată atâta timp, am luat-o cu multe părți ale caroseriei mătuite și capota din fibră cu colțurile rupte și cu niște senzori de parcare horror, nu știu de ce ai pune asa ceva pe așa mașină.
Părțile mătuite au fost revopsite, începem încet și cu restul "problemelor".
181.000 km la bord, a avut recent parte de un refresh :
- revizie filtre/ulei Liqui 10W60
- distribuție + accesorii
- radiatoare noi/electromotor/alternator oe
Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk