andreigh89 Quote:
Dupa 1 luna, italianca este din nou shiny si fara urmele de la gazare
Am rezolvat-o pe cont propriu intrucat nu am mai avut incredere de a o mai lasa la Mit Motors. Am fost in saptamana imediat urmatoare si am discutat atat cu directorul de service, cat si cu seful de tinichigerie/Vopsitorie. Abordarea a fost una extrem de gresita fata de mine in contextul in care l-au luat pe ,,nu" in brate, invocand de fapt ca eu as fi fost de vina si ca masina fusese gazata ori dinainte ori imediat dupa ce am plecat cu ea de la service.
Le-am demonstrat printr-un exemplu simplu: Sa imi arate bara veche care fusese inlocuita pentru ca pe rationamentul lor ar fi trebuit ca si asta sa fi fost gazata inainte de a veni cu masina in service. Mi-au aratat bara veche, nu avea nicio urma de gazare.
In fisa de service se trec defectele vizuale ale masinii la predare in service (lovituri, zgarieturi, parti lipsa etc). Daca la predare nu a fost trecuta aceasta observatie 'masina gazata' inseamna ca ori nu si-au facut treaba si nu au completat fisa corespunzator, ori...masina chiar nu era gazata. // As puncta asta intr-o eventuala plangere.
cat despre gazare ulterioara, mai bine taceau.
In alta ordine de idei, cred ca e genul de situatie in care nu puteai sa scoti mai mult de la ei, din pacate. Cel mult un polish, ceea ce inteleg ca a si venit ca propunere din partea lor, doar ca ulterior trebuia oricum sa mergi la cineva specializat sa corecteze polishul facut de ei.
Pe langa ANPC, eu as esclada subiectul catre Alfa Romeo Central. Un mail foarte bine documentat (fise intrare in service, carnet garantie, detalii dealer, poze etc).