andreigh89 Quote:
Haideti sa va povestesc ce am păţit cu Giulia mea zilele astea. Prin decembrie am gasit masina mea lovita in parcare. Cineva daduse, cred, cu spatele si lovise numarul de inmatriculare si indoise muchia aia ascutita de la bara de sub senzorii de parcare. Am deschis dosar de dauna dupa ce initial ma dusesem la politie sa sesizez (evident a fost un demers fara succes).
Dupa aproape doua luni, cei de la Mit Motors m-au chemat marti, 02.02.2021, in service pentru a mi se inlocui bara si vopsi.
Joi, 04.02.2021, am fost chemat sa ridic masina din service. Am analizat in ziua respectiva lucrarea efectuata de catre angajatii Mit Motors si am constatat ca:
(i) bara avea coaja de portocala pe partea stanga
(ii) bara prezenta numeroase zgarieturi, desi era total inadmisibil ca o bara noua proaspat vopsita sa imi fie predata intr-o stare mai proasta decat bara care imi fusese schimbata.
Am instiintat telefonic despre aceste aspecte si m-am prezentat a doua zi, vineri – 05.02.2021, pentru remediere. A fost polishata bara, fiind indepartate (dar nu in totalitate) defectele pe care le observasem cu o zi inainte, insa nu asta a fost este cea mai mare problema.
Ceea ce am constatat ulterior este INADMISIBIL si reprezinta o totala lipsă de profesionalism de catre service. Dupa ce am spalat masina la tipul care imi face mie detailingul (si mi-a si ceruit-o ceramic cand am cumparat-o) am vazut ca toata masina a fost gazata: aripi, capota, usi, portbagaj, inclusiv pe stalpul negru lucios dintre geamurile laturile, piesele din plastic, pe parbriz si pe luneta. Nu se poate sa aduc o masina impecabila si noua si sa o iau dintr-o reprezentanta intr-o asemenea stare.
Le-am trimis mail, iar maine dimineata la prima ora o sa ma duc acolo si nu plec pana nu discut cu directorul de service. Vreau sa fie luata masuri obligatoriu pentru ca efectiv din prostia unora care lucreaza acolo si-au batut joc de masina.
Sper sa nu fiti nevoiti vreodata sa apelati la serviciile de vopsitorie. Observ ca e o problema majora cam peste tot cu vopsitorii care sunt incompetenti.
Dupa 1 luna, italianca este din nou shiny si fara urmele de la gazare
Am rezolvat-o pe cont propriu intrucat nu am mai avut incredere de a o mai lasa la Mit Motors. Am fost in saptamana imediat urmatoare si am discutat atat cu directorul de service, cat si cu seful de tinichigerie/Vopsitorie. Abordarea a fost una extrem de gresita fata de mine in contextul in care l-au luat pe ,,nu" in brate, invocand de fapt ca eu as fi fost de vina si ca masina fusese gazata ori dinainte ori imediat dupa ce am plecat cu ea de la service.
Le-am demonstrat printr-un exemplu simplu: Sa imi arate bara veche care fusese inlocuita pentru ca pe rationamentul lor ar fi trebuit ca si asta sa fi fost gazata inainte de a veni cu masina in service. Mi-au aratat bara veche, nu avea nicio urma de gazare.
Cum nici bara noua nu avea nicio urma de gazare, bara veche era de asemenea intacta, in schimb restul masinii da, cum isi explicau ei atunci ca as fi gazat-o eu in orice alt loc?
Anyway, au vrut sa o dea la pace prin a imi oferi o polishare integrala a masinii, dar in conditiile in care insusi directorul de service mi-a recunoscut ca nu are om specializat pe detailing, cum as fi putut sa o mai las acolo?
Una peste alta, am ramas fara niste bani in buzunar din cauza lipsei de profesionalism si competenta a unora.
Mai am o ultima chestiune de rezolvat: Parbrizul. Din cauza ca si geamurile au fost gazate, prin decontaminarea cu argila pentru indepartarea petelor de gazare, au aparut niste zgarieturi fine (mai ales pe parbriz) si ma gandesc sa le polishez light. Inteleg ca cei de la Turbocon sunt destul de buni pe asa ceva. Aveti vreun feedback legat de ei?
Multumesc,