Din pacate s'a cam uscat carosabilul si pe uscat e totul ok.
Astept ploile de saptamana viitoare sa vedem. Caut si o parcare mai goala si mai fara borduri si fac un test mai extins.
E safe sa testez pe cutia asta frana + acceleratie (pentru burnout gen) ? Pe DSG stiu sigur ca nu e safe si n'am facut niciodata, dar din ce inteleg pe ZF8HP ar putea fi.
In felul asta vad clar si rapid daca intervine TC-ul, pentru ca da, in felul in care m'am simtit in masina asta imi lasa impresia ca nu am DELOC TC/ESC.
Cu golful, pe gheata, cu roti de vara, am testat odata pentru ca m'am intors dintr'o delegatie lunga si nu apucasem sa schimb cauciucurile, palpaia continuu ESP/TC in bord dar masina mergea drept, incet si drept, fara probleme. La curbe la fel, simteam cum intervenea ca sa nu pierd directia, constant si din prima milisecunda de pierdere tractiune/derapaj.
Bottom line, daca asa trebuie sa faca in D(ynamic), nu e nicio problema, o invat asa, imi iau anvelope mai bune, ma adaptez, mai ales daca decid modul D pentru joaca. Cand VREI sa derapezi, poate fi super fun sa se intample, mai ales dupa ce cunosti masina.
Dar nu ar fi acceptabil sa faca la fel si in N(atural)/A(ll weather). Cand sunt cu familia in masina, vreau sa stiu ca masina e safe in orice conditii, daca dau peste o portiune umeda de carosabil, daca dau de ulei varsat, etc.
TL/DR, vreau sa stiu ca masina nu are un defect basically. Urmeaza sa testez zilele urmatoare cand va ploua pe modul N si A.
_________________ Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW
|