It is currently 02 Oct 2024, 14:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 195 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next
Author Message
PostPosted: 21 Sep 2020, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Prima piesa de "tiuning"...

In mare masina e ok pentru cei 16 ani cati are si 4-5 proprietari inaintea mea. Nu a fost cea mai iubita, dar nici cea mai neglijata. Mai sunt chestii de facut. Momentan o sa rectific mici chestii si un set de cauciucuri (actualmente is toate Pirelli, aparent si acelasi model, doar ca pe fata is 2015 si pe spate 2019....apropo de ce ziceam de guma buna se tine pe spate).

O sa postez si telenovela Autolusso in curand, pana atunci 2 intrebari arzatoare, poate primesc un hint, ceva de unde sa le apuc:
1. Cum naiba fac sa cobor pedala de acceleratie sub nivelul celei de frana?
2. Stergatoarele au o viata proprie a lor: odata pornite se opresc numai cand vor ele, indiferent daca iau contactul, dau la maneta, dau la stropitoare, etc. Uneori se opresc unde vor ele, jos, sus sau la mijloc de parbriz...


Attachments:
IMG_20200921_081553.jpg
IMG_20200921_081553.jpg [ 2.75 MiB | Viewed 2451 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Pentru 2 m-as hazarda sa spun ca e motorasul, nu mai vede capatul de cursa. Pentru 1 cred ca mai degraba te uiti cum sa ridici pedala de frana.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 22:23 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Din cate stiu , atunci cand sunt probleme cu stergatoarele ,se incearca curatarea mufei si locasul in care intra in motorasul stergatoarelor si daca continua problema ,inlocuirea ansamblului de actionare a stergatoarelor daca nu doar partea de sus cu mufele , la tine probabil ai si senzor de ploaie , sa nu influenteze si el problemele cu stergatoarele .
Nu stiu daca exista posibilitatea de ajustare a cursei pedalelor , cred ca sunt fixe , nu stiu daca ,cablul de acceleratie influenteaza cursa pedalei .


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Chiar nu stiu daca am senzor de ploaie : ))) dar suspectez complexul de manete de pe volan ca semnalizare drepta nu revine. Dad vedem, ca si acolo s-a lucrat, zice fostul proprietar.

@valak, o sa incerc si asta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2020, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Yux, am luat la rasfoit pozele cu 166 de pe la saloane auto. In toate cazurile pedalele sunt ok.
De vazut ce a cauzat ciudatenia la tine, poate a umblat vreun gigel pe acolo si ...no :mrgreen:
Daca nu ma insel, acceleratia e pe cablu la 166? poate a fost schimbat candva si tensionat aiurea :scratch:

Attachment:
166.JPG
166.JPG [ 406.41 KiB | Viewed 2379 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2020, 09:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Cu semnalizarea ca nu revine e 'boala lor'. Nu are legatura, asa e si la mine. Este pe alfaowner tutorial cum sa il repari, eu nu am mai apucat
yux_mm Quote:
Chiar nu stiu daca am senzor de ploaie : ))) dar suspectez complexul de manete de pe volan ca semnalizare drepta nu revine. Dad vedem, ca si acolo s-a lucrat, zice fostul proprietar.

@valak, o sa incerc si asta.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2020, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Cristi, da, tot ce e posibil. Acceleratia nuncred ca e pe cablu la 3.2....

Semnalizarea nu ma deranjeaza ca nu revine, m-am obijnuit de la scuter sa dau inapoi pe 0 :lol: , ma deranjeaza stergatoarele ca merg/nu merg aiurea. Aia tre rezolvata, dar mi-e ca ma duc la service si sunt perfecte. Treaba e ca e ca e inconsistenta comportarea lor.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2020, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Tare sunt curios de înălțimea pedalelor. Nu vrei sa postezi o poză cu ele, eventual cu o riglă pusă de-a latul lor, să vedem exact situația?

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Ok, si acum, telenovela...

Problema a inceput intr-o dupa-amiaza cand am fost pana la supermarche sa fac cumparaturile. Sunt probabil vreo 500m pana acolo si tot cam atat inapoi. Nu pare rational sa mergi cu masina, dar cand ai de luat 6 baxuri de apa, cur-papir si ale chestii voluminoase pe langa cumparaturile saptamanale, toate incep sa capete un sens. Mno, la intoarcere, facand manevrele de parcare, observ apa urcand vertiginos spre linia de 120 grade. Am oprit motorul si stupoare, ventilatorul nu merge. Inainte cu vreo saptamana dupa ce apa a urcat din nou spre 100 si putin peste, la oprire ventilatorul a continuat sa mearga o perioada. Acum, pornesc iar scurt motorul sa vad daca ventilatorul merge, dar nici chiar asa nu se aude nimic. Opresc, ridic capota si il las sa se raceasca. Pun contactul periodic, fara sa pornesc, pana cand apa coboara spre 90. O las si imi zic ca e clar ca tre sa o trimit cu platforma.
Caut niste firme care sa mai fi vazut in viata lor un Busso dar constant ma intorc la Autolusso care stiam ca serviseaza motorul asta in mod regulat pe diverse platforme.
Ii gasesc pe unii la recomandarea reprezentantei oficiale si relativ aproape de mine. Intru in discutii, imi dau o oferta care, in timp ce manopera era rezonabila, pretul pieselor e absolut fabulos. Asta ca sa aflu ca le procura prin reprezentanta. Era clar. Ii intreb daca accepta sa faca doar manopera cu piesele procurate de mine (apropo, la o treime din cat imi ofertasera ei). Ramane in coada de peste treaba. Probabil ca ar fi trebuit sa insist si ar fi iesit mai bine treaba...

Bun, ma intoc la Autolusso, putin cu inima stransa avnd experientele mai putin fericite cu 47le. Pe site au niste preturi standard pentru diverse operatiuni, ma uit la model, motorizare cu ce vreau, pare ok. Piese si manopera incluse. Imi fac din nou socoteala cu ce imi trebuie si pun o intrebare prin intermediul site-ului: distributie cu pompa de apa, accesorii (ca tot umblam acolo si nu stiam cand au fost facute; distributia era facuta in 2016 dar nu stiam daca si pompa), radiator, termostat, vas expansiune, ventilatorul care nu pornise, compresorul care pornea si oprea la fiecare 2 minute si alte nimicuri de verificat si eventual rectificat. Zic, hai sa schimb si condensatorul care posibil sa fie si el la finalul vietii. Ca o paranteza, asta e o piesa mai rara ca aurul si mai scumpa ca diamantele, asa ca ulterior am renuntat la el. Om vedea pe viitor. Cer clar si o estimare de timp si pret.
Intr-un final imi raspunde Ned ca sunt "half open", whatever that means, ca nu mi-a explicat, si ca un autist: ce ai de facut? Fuck me mate, tocmai ti-am trimis o lista... Ok, o iau de la capat si explic, plus o estimare de timp si cost. Zice adu masina. Il intreb daca poate sa imi trimita o platforma ca masina se prajeste pana la colt. Nu. Pe pandemie cineva le-a furat rampa de pe platforma...WTF? dar imi trimite o lista de flacai care se ocupa cu de-astea. Unul nu lucra, unul nu raspundea, unul imi zice ca e ok, vine duminica. Bine boss, vino si ia coaja. Platesc cash ca la plata cu cardul e mai scump...da, se practica si pe aici.
Luni ajunge masina, il trag de limba pe Ned daca a ajuns. Da. Ma relaxez, deschid o bere si ma uit la 47 ca iar tre sa faca treaba cea mai grea.

O saptamana mai tarziu ma suna Ned sa imi spuna ca acel condensator costa o mica avere si dureaza minim 2 saptamani sa ajunga. Zic bine, stai sa vad daca il produc eu altfel. Vorbesc cu Ciprian, aceeasi poveste. Ii zic lui Ned sa ii dea mai departe fara condensator, vedem noi alta data.
Mai trece o saptamana, liniste si pace, nimic. Ii sun eu si baiatul de raspunde imi spune ca nu stie nimic de 66le adus. Zic boss, stai oleaca, cum adica nu sti nimic, masina e de 2 saptamani la voi, vorbeste cu Ned. A da, ca Ned se ocupa dar ca nu e de gasit nici cum, ca unde e nu poate fi contactat. Boss, asta suna grav, pune mana si afla care e treaba si anunta-ma ca e nasoala. Trimit email la Ned sa ii zic: boss, flacaii tai is pe nicaieri, nu stiu nimic. Juma de ora mai tarziu ma suna flacaul inapoi sa imi spuna ca a vb cu Ned si se rezolva. Primesc email: Ned, firma nu e functionala complet, ca juma din angajati is in somaj tehnic (treaba cu pandemia), unii in vacanta, etc, etc, si mecanicul care tre sa se ocupe e in somaj tehnic si ca vine saptamana viitoare cand firma incepe sa functioneze in regim normal. WTF?
Saptamana urmatoare sun din nou, da ca piese, ca Ned, ca sa vezi, c-o fi, c-o pati...plm, sms, wtf. Zic, baieti, cand e gata rabla ca deja dureaza prea mult. Mno, trece saptamana si nimic.

A patra saptamana sun din nou, luni. Da, ca maine se apuca de treaba. Si zic, si pana vineri e gata, nu? Da, ar trebui sa fie, dar ma suna ei marti sa imi spuna cum evolueaza. Marti, nimic. Sun eu miercuri: da, se lucreaza. Ned imi trimite poze cu masina eviscerata, matele intinse pe jos. Ok...nu ma pricep. Il intreb pe Ciprian si imi zice ca el de obicei nu da motorul jos, dar cu el jos e mai ok. Nae la fel, imi zice ca si el da motorul jos. Ma linistesc. Joi sun din nou... Dom'le ca e groasa treaba ca vezi surburile intepenite, etc, etc. Da e gata vineri?....aa, aa, aaa da, incercam. Boss, masina e la voi de atata timp...
Ok, sun vineri si le zic ca luni vin sa iau masina si ca tre sa fie gata. Pai nu, ca sa nu veniti, ca azi punem motorul inapoi si apoi tre conectate matele si verificate, proba de drum, etc. Zic, man, eu vin luni sa o iau deci faceti sa fie bine. De 4 saptamani e la voi, din care mai bine de 3 v-ati scarpinat pe spate unul pe altul si acum imi ziceti ca o saptamana nu e de ajuns, plus ca nimeni de la voi nu ma suna, eu tre sa va sun de fiecare data sa va trag de limba. Le sugerez frumos sa arunce in joc mai multe "resurse", practic sa bage ca migul sambata, si sa fie gata masina luni la 12 cand vin sa o iau. Le reamintesc ca in toata aceasta perioada nu am fost anuntat de nimic. Ei, ca este nevoie de extra timp pentru ca e veche masina si suruburile ruginite, bla, bla... Pe site scrie foarte clar ca orice lucrare aditionala va fi adusa la cunostinta clientului inainte de a se incepe lucrul efectiv. Evident, comunicare, canci. Intre timp cer sa imi trimita factura. Din nou, canci.
Le scriu un email cu istoria de pana atunci, 4 SAPTAMANI vere pentru o distributie si alte rahaturi!!!

Intre timp ma resemnez, doamna da si ea ochii pe spate si cu biciul in mine. Imi antamez un Uber sa ma duc luni la 2 la aeroport sa colectez pe cineva si aia e. Intre timp, luni dimineata ma suna flacaul sa imi spuna ca masina e cu motorul la locul lui si ca investigheaza problema cu ventilatorul si compresorul. Zic, foarte bine, da factura? A, ok. Vine si factura pe email. Cand ma uit lesin de 3 ori: 31 ore de manopera. Cred ca lu' Giuseppe i-a luat mai putin sa o construiasca in 2004 cand s-a nascut tigaia. Si aici includ si extrasul si prelucratul minereului in otel si a petrolului in plastic. Vaca ai din care is facute scaunele s-a nascut, a crescut si a murit in mai putin timp decat le-a luat lor sa schimbe o distributie si alte maruntisuri.
Bun, le scriu un email frumos in care reiterez problema comunicarii si ca timpul de manopera mi se pare odios. Le amintesc ca am o oferta ferma de la o alta firma pentru 4.5 ore manopera fara radiator (aia de am pomenit mai sus). Zic, ok, masina veche bla, bla, 16 ore de manopera pentru toate trebile, diagnoza schimb, etc plus 2 ore de invartit suruburi in gol ar trebui sa fie suficient.
Paranteza: faptul ca service-ul decide sa lucreze cu motorul jos sau nu, e o decizie interna care nu ar trebui sa afecteze clientul. Totusi, daca se decide pentru o solutie relativ costisitoare dar care presupune mai putine riscuri, clientul trebuie notificat inainte si expuse solutiile, implicatiile si implicit costurile estimate acoperitoare. In acelasi timp trebuiesc expuse si alternativele, in cazul de fata cu motorul pe masina. Apoi clientul trebuie sa decida pe care varianta sa mearga, existand si optiunea de a pune totul la loc si trimisul inapoi pe platforma, toata operatiunea nefiind viabila economic.
Mno, il rog pe flacau sa reconsidere factura si apoi sa o reemita. Ii spun ca accept costul pieselor extra dar sa ajusteze timpul de manopera sa fie bine. In plus, sa defalce manopera pentru fiecare operatiune, deoarece ei mi-au trimis lista cu lucrari, dar timpi erau dati pe ore de lucru total pe zile. Nu e ok, pentru ca nu reflecta unde s-au cheltuit prea multe ore. Flacaul imi spune ca mecanicul nu a pontat in felul asta si ca nu are cum sa cuatifice astfel timpul. Man, ma doare la banana ce a facut mecanicul, eu vorbesc cu tine ca responsabil de lucrare, treci la masa, ia un creion si o hartie, pune-l pe mecanic langa tine si incepe sa pui orele negru pe alb. Apoi vorbim si o sa vezi si tu unde ati ars-o aiurea si unde tre sa incepi sa tai. (sa ma explic: fac treaba asta aproape la fiecare proiect. Cate un client se trezeste ca vrea orele defalcate si chiar daca initial dam un pret total bazat pe ore totale de munca, atunci cand e nevoie il iau pe desenator, pe inginer si ii intreb punctual cam cate ore a petrecut pe fiecare treaba. Orele belite ca a crapat softu, ca am gresit noi trebile si a trebuit sa refacem zile de munca, nu le punem in carca clientului. E treaba noastra sa rezolvam. Am pierdut si eu nopti si sambete si chiar duminici sa rectific ce eu sau echipa a dat de gard si ca sa predam proiectul la data promisa.) Bun, astept. Vine si factura: imi ofera o reducere de 20% la manopera si scoate filtrul de polen pe care il adaugase. Ca sa clarific oleaca, au servisat masina, filtre si ulei desi eu nu le-am cerut. Oricum, filtrele si uleiul mi le-au dat ca discount 100%, insa nu era foarte clar daca si manopera era practig gratuita. Si asta era un alt punct pe care vroiam sa il evidentiez prin defalcarea manoperei pe operatiuni.
Bun, vorbesc iar cu flacaul la telefon si imi spune ca asta e tot ce poate face, ca daca era Ned acolo nici asta nu vedeam. Ii zic ca il sun in juma de ora inapoi. Fac un research si vad ca pot apela la asociatiile din domeniu sa imi recuperez o parte din cheltuielile pe care le consider nejustificate. Ii anunt telefonic si prin email ca vin marti sa iau masina si ca platesc factura rectificata si ii anunt totodata ca voi actiona in continuare sa imi recuperez o parte din factura pe alte cai legale.
Oleaca de panica, si Ned imi raspunde: care-i problema. Ma uit crucis la email si nu imi vine a crede. Man, ai fost in cc in toate emailurile pe care le-am trimis, nu le-ai citit?

Am platit, am luat masina cu urmatoarele.
- capota nu se deschide. Lipseste parghia care deblocheaza mecanismul. Asta am observat mai tarziu la o benzinarie unde am vrut sa completez zeama de parbriz.
- stergatoarele au o vointa proprie: merg doar cand vor ele si pentru cat timp vor ele. Nu stiu daca problema e de la ei, dar inainte erau ok.
- nu au facut geometria dupa ce au pus motorul la loc, asa ca acum volanul sta inclinat spre dreapta. Inainte era drept.
- apare un zgomot ciudat cteodata, sesizabil doar de afara si pare ca vine de dedesubt. Posibil ceva nestrans bine, vreo protectie...dreaqu s-o cheptene.
- cand virez si tin ambreiajul apasat se aude si se simte un cloncanit si se simte si in pedala. Scoasa din viteza si virat e ok. Partea nasoala e ca asta e o variabila continua, cateodata face, cateodata nu.
- am gasit vreo 2 bumbi lasati sub pedalier. Naiba stie de unde sunt.

Ce m-a deranjat cel mai tare in toata povestea asta a fost lipsa de comunicare si notificare in prealabil a lucrarilor si pieselor aditionale, miserupismul si faptul ca nu mi-au dat de la inceput un timp si cost estimat in ciuda cererilor mele repetate, ca nu m-au anuntat ca ei de fapt vreo 2 saptamani nu vor face nimic.

Hai ca v-am plictisit cu vaicarelile mele... Dar sa vedem si partea buna a lucrurilor: doamna e mai incantata decat mine de cum se conduce tigaia. Am avut acum 2 saptamani un Hyunday i30 inchiriat, din cauza ca masina nu a fost gata, si e absolut moartea pasiunii din orice punct de vedere. 66le chiar simti ca il conduci, ca ai feedback de la orice comanda, ca e masina, zice doamna. :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 06:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7086
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Man, din ce povesti și-au bătut grav joc de tine. De curiozitate cat costa ora de manopera?
Ce ai facut referitor la problemele descoperite dupa ce ai luat masina? Te-ai întors la ei?

Imi pare rău de pățania ta și masina.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Trista rau patania! Cei de la Autolusso imi sunt maxim de antipatici din cauza preturilor nesimtite de pe site-ul lor si a aerelor de super vedeta ale lui Ned exprimate pe AlfaOwner.

Eu vad astfel problema: Ned ti-a oferit tratament preferential pentru romani iar timp de 3 saptamani cat timp masina a stat in curtea lor, probabil a fost parts car pentru mecanicii lor (aici este o pura fabulatie de-a mea dar practic tu ai scos masina cu mai multe bube decat a avut cand ai dus-o).

Sa inteleg ca inca mai ai 147, deci aveai cu ce te deplasa. De ce te-ai grabit sa duci masina in service, cand puteai intreba pe forum una alta despre problema avuta? Puneai diagnoza, testai ventilatorul, una alta. Nu vreau sa sucesc cutitul in rana dar problema mai mult ca sigur a fost una light (contact imperfect, rezistenta defecta etc).

Sper sa le lasi feedback negativ pe fiecare platforma social media posibila. Dpmdv conteaza foarte mult.

Sa auzim de bine!

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Man, ia-ti un legal insurance (daca nu ai deja), e un extras si la car insurance si e ieftin. N-am folosit inca si sper sa nu folosesc dar mi s-a spus de la bun inceput ca e absolut essential in UK. Ombudsman-ul nu prea se implica in cazuri din astea, mai ales acum pe timp de Covid cand o gramada de Neds vin cu scuza 'e Covid, dom'le, unforeseen circumstances'. Macar un solicitor poate scrie o scrisorica in termeni specifici si in limba lui materna (in care totusi noi oricat ne-am stradui nu reusim sa surprindem aceleasi nuante).
Macar ptr probleme ulterioare care ar putea fi cauzate de ce au facut baietii in alea 4 saptamani cu masina (bat in lemn!)

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jun 2012, 22:27
Posts: 44
Car: Alfa Romeo 156 1.9
Eu ma duc cu alfa la Autolusso Bournemouth . La Laurence . Acolo inca nu am avut probleme cu ei . La NED nu am fost pana acum ... dar nici nu am de gand [emoji16]

Sent from my SM-N975F using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Toata conversatia dintre mine si Autolusso a fost insotita de email-uri la fiecare pas. Cred ca am vreo 30... Inainte, in timp ce si dupa. Toate neclaritatile, intrebarile, probelemle dinainte si de dupa sunt incluse in aceste email-uri. Toate telefoanele au fost urmate de cate un email de confirmare a celor discutate. Deci macar am baza negru pe alb.

Dan, te sun mai tarziu, poate mai spre seara, daca e ok, sa te intreb despre legal insurance, nu stiam. Posibil sa fie inutila acum dupa cele intamplate, dar nu se stie niciodata...
In alta ordine de idei, am scris la RMI, Autolusso fiind membru, si m-au redirectionat catre www.nationalconciliationservice.co.uk. O sa vad cum pot sa ma ajute.

Hermanoli, trecand peste ventilator care intr-adevar a avut o rezistenta sau ceva de genul arsa, masina se incalzea excesiv oricum. Radiatorul era cam pardaf. Poampa de apa nu stiam in ce stare e si nici termostatul. Astea trebuiau facute oricum plus distributia si accesoriile. Cum am mai spus, distributia avea 4 ani iar accesoriile...Dumnezeu stie.
Deci ce puteam sa fac era sa aman inevitabilul.
47-le are si el o problema momentan si e tras pe bara de vreo 3 saptamani. Dar nu asta e problema, ca nu am masini in curte sa ma plimb, exista Uber, Zipcar, rental car, etc... the mighty Peugeot Kisbee RS (4 cai frumosi :lol: ). Este atitudinea si magaria.

Andrei, Bournemouth e prea departe de mine din pacate.

Nesquick, 55+TVA.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Te inteleg perfect, asta ma scoate si pe mine din minti. Daca iti duc masina si imi spui ca o sa fie gata peste o luna eu decid daca ti-o las sau nu pana atunci, e foarte fair. Dar sa-mi spui ca e gata saptamana viitoare, apoi cealalta si tot asa e bataie de joc. Inteleg ca apar intarzieri, sunt piese care vin greu, suruburi care trebuie taiate, dar e in fisa postului sa apreciezi astea si sa iti lasi o marja de eroare. E de o mie de ori mai ok sa imi spui o luna si sa fie gata in doua saptamani, decat invers. Cat despre faptul ca unii nu mai raspund la telefon sau la mail, asta e golania maxima.

Nu cred ca roman fiind vei impresiona pe cineva pe-acolo cu povestea ta, probabil lucrurile raman asa. Dar ce poti face, asa cum spunea si fratele alfist Hermanoli, poti sa speli cu ei pe jos si sa le aduci prejudicii mari de imagine pe unde ii prinzi. Nu as merge pe partea financiara prea mult, profi e sa dai motorul jos, chiar daca "merge si asa" si cu el pe masina, loveste-i in partea de comunicare cu clientul, acolo nu pot gasi nicio scuza.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Valak, pe mine partea financiara ma doare. Iar pe ei o sa ii doare si mai rau daca ii intreaba de sanatate asociatiile unde sunt inscrisi.
Nu caut razbunare si nici nu sunt genul sa stau pe retele de socializare. Dar la final.o sa le las un review negativ.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 20:24 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1063
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pare destul de mult 31 ore , probabil nu au mai avut motoare de 3.2 si au trebuit sa se documenteze ,inseamna ca este inghesuiala mare pe langa motor de a trebuit sa il dea jos , oricum lor le convine ,orice ora in plus se platesete .
Am auzit si eu ca in UK este jale cu manopera , sunt situatii in care mai bine se cumpara alta masina , decat sa se repare , mai ales ca masinile mai vechi de 10 ani sunt destul de ieftine .


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2020, 20:56 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Daca aveai o estimare initiala de costuri cred ca era mai bine sa chemi pe cineva din tara sa o dreaga :D .
Am prieteni, clienti (mai devreme sau mai tarziu aproape toti clientii devin prieteni) risipiti prin Europa, cand au drum in tara si ma prind isi rezolva problemele cu masina. Un prieten din Munich mi-a platit avion dus-intors si a iesit mai ieftin.


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2020, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Aata-i senzor de ploaie?


Attachments:
IMG_20200927_182504.jpg
IMG_20200927_182504.jpg [ 2.28 MiB | Viewed 2083 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 28 Sep 2020, 09:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Da, asa am si eu pe 166.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2020, 01:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Multam fain Tag, acum urmeaza sa ma prind si cum functioneaza. Posibil ca problema stergatoarelor sa vina si de la senzor. Daca e murdar sau cu apa pe el o ia razna.
Azi a plouat oleaca dar am dat de maneta in sus, deci sa stearga atat cat maneta e actionata. Nici o problema. Cand am dat o treapta in jos, zici ca erau posedate. Au ramas acum intr-o pozitie aleatoare pe parbriz.

Mno, in alta ordine de idei, am facut un drum azi de aproximativ 45+45km, 2/3 autostrada. Limita aici e 70mile/h adica vreo 112km/ora. Multe camere, deci mers legal. Consumul e ok zic eu.
Exclusiv oras, dar nu mers la ore de varf cu stat bara la bara, e intre 16 si 19 :lol: Ce mi se pare amuzant e ca range-ul cu rezervorul plin (70litri) e de aproximativ 450km (cu consumul de oras), pe cand la 47 cu rezervor de 60, n-am vazut iciodata sub 650km. :lol:
Mno, cred ca ma voi opri aici cu experimentele de consum ca nu mai are rost. Astea au fost mai mult sa le verific si la pompa si sa imi fac o idee cat de des tre sa alimentez, si sa verific cam ce benzina am in rezervor la ce gradatie imi arata acul.


Attachments:
IMG_20200930_131755.jpg
IMG_20200930_131755.jpg [ 2.91 MiB | Viewed 1982 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 01 Oct 2020, 07:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7877
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Nu te plictisesti niciodata cand ai o Alfa :lol:


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2020, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
La stergatoare se activeaza senzorul cand dai prima treapta in jos. Eu zic sa ii scoti mufa, asa trebuie sa mearga ca la o masina fara senzor si iti poti da seama daca el este defect.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2020, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
Multam fain Tagule dar dupa experienta de azi is complet in ceata: maneta schimbator pe 0, dau in sus sa actives stergatoarele atat cat e maneta actionata. Crezi ca u mai vrut sa se opreasca? de 2 ori am oprit motorul si nimic. Intr-un final s-au oprit de la sine intr-o pozitie aleatoare pe parbriz. Dat din nou de maneta nu s-au mai clintit. Intr-un final, dupa vreo 15 minute am dat din nou in sus, s-au activat si s-au oprit corespunzator la locul de parcare.

Acum sa fac un inventar cu elementele componente, poate ma indruma vreunul ce sa urmaresc. (problema apare aleator, si mi-e ca ma duc la service degeaba, ele hotarand unilateral ca in ziua respectiva sa mearga)
- modulul de pe volan cu manete
- senzorul din parbriz
- motorasul de actionare. Asta include un senzor de pozitie? daca da, habar n-am daca poate fi schimbat individual
- ceva relee? habar n-am unde sunt
- sigurante, dar astea banuiesc ca sunt ok din moment ce instalatia merge...bine, cand are ea chef.
- alte componente? de exemplu au vreo legatura vreunul din calculatoarele masinii?

In alta ordine de idei, mi-a raspuns Ned :lol: sa ma duc sa se uite la probelemele semnalate, nimic insa de factura umflata. I-am zis ca ma pot duce dar sa imi confirme ca nici un cost aditional nu se va percepe, ca practic au de remediat ce au belit.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2020, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7877
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Am avut si eu stergatoare posedate :) la 56 si s-a remediat cu schimbarea motorasului. Cauta unul sh ca iesi si ieftin asa


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 195 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited