Nu ai sa compari cacatul ala de Tesla 3 cu Taycan. Taycan este o masina de doua ori mai mare si mai grea decat Tesla 3, si se vede clar cum lovesc conurile inca de la intrare, pentru ca este prea lata.
Cu testele de la KM77 eu am o problema de multa vreme, pentru ca nu stiu exact ce vor ele sa demonstreze, sunt extrem de subiective, sunt mai mult teste de cauciucuri decat de masini (bine, este si argumentul ca atunci cand cumperi masina, o cumperi cu tot cu cauciucuri) si pentru ca nu tin cont de temperatura. Cand zic ca nu stiu ce vor sa demonstreze ma refer la faptul ca evaluarea lor nu are absolut nici un sens. Se refera la conurile atinse? Se refera la delta-ul dintre viteza de intrare si viteza de iesire? La ce exact? In afara de masinile care sunt cu adevarat praf - se rastoarna, sau au terminal understeer - testele lor sunt irelevante. Pentru mersul "sportiv" sau pe circuit, este irelevant pentru ca acolo nu ridici piciorul de pe pedala si lasi masina sa curga - daca va uitati prin testele lor o sa vedeti multe masini cu pretentii sportive care "pierd" in fata unor SUV-uri sau sedan-uri de duzina. La fel, pentru mersul pe strada este la fel de irelevant, pentru ca daca tanti Rodica se trezeste fata in fata cu rumegatoarea, chiar daca reuseste sa faca manevra asta, o va face tot timpul apasand pe frana (sau pe acceleratie daca e desteapta sau se panicheaza).
Singurul lucru relativ relevant este slalomul si filmarea aferenta.
Daca masinile nu sunt puse una langa alta este irelevant. La fel a fost si cand a aparut Taycan si toata lumea o sugea de la Tesla ca Model S este mai rapid. Eh, se pare ca puse una langa alta (
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8) situatia este complet alta, cu tot Cheetah Stance si cu Ludicrous Mode.
lucianm Quote:
Off topic: de unde plm scot nemtii numele astea, nenica? Taycan...
Din galeria faimoasa Bora, Tziguan, Panamera, samd. Mai bine ii ziceau Helmuth, macar era nume nemtesc.
Maserati Bora iti suna mai bine? Dar Khamsin, Shamal, Kyalami, Merak sau Karif?