Salut tuturor,
Am observat ieri ca masina tremura cand mergeam constant la cca.2000ture, cam in orice treapta.Uneori imi 'fura' pedala ca si cum as lua eu piciorul de pe acceleratie.M-am gandit ca poate fi din aprindere (si cred ca am avut dreptate).Pentru cei care nu stiu, am un 156, 1.8ts din 2002.Am desfacut suportul cu cele 4 bobine de inductie si cand l-am ridicat, ce credeti?
Acele locasuri cilindrice in care vin bujiile erau pe jumatate pline cu ulei din motor, iar fisele si deasemeni bujiile scufundate in ulei.Inca nu stiu ce se intampla si de unde poate fi.Am curatat tot uleiul de acolo, am completat, si am mers normal; apoi am verificat, si acele locasuri erau uscate.Pana aici totul ok.Apoi m-am urcat iar la volan si am mers turat (5000-6000ture) si cand am oprit, am gasit iar fisele si locasurile bujiilor umede de ulei.Un mecanic mi-a zis ca poate fi garnitura de la capacul motorului; am cumparat-o (vreo 40euro) si urmeaza sa o schimb saptamana asta.Totusi nu cred ca poate fi numai acea garnitura de vina......e ulei si undeva peste capac, iar daca scuipa numai pe la garnitura nu avea ce cauta ulei acolo sus....
Masina inca merge in suturi pe la 2000ture.M-am uitat atent la bobinele de inductie si par a avea o fisura, pe fiecare din ele, cam in acelasi loc.
Va rog sa-mi spuneti: =Ce credeti despre acel ulei care inunda partea exterioara (superioara) a bujiilor si fisele acestora? Pe unde ar putea iesi?
=Ce credeti despre mersul zgaltait la 2000ture? Pot fi acele fisuri din bobinele de inductie de vina? Au cum sa se fisureze bobinele de inductie, toate in acelasi loc?
Va multumesc anticipat!