Here we go... Again
Povestea achizitiei unei noi masini incepe cu dorinta de mutat la casa. Am zis ca pasul firesc inainte sa ne mutam la cativa Km de Bucuresti este sa ne luam o masina pe care sa ne putem baza oricand, deoarece 159-le a adunat ani si kilometri destul de multi. Pentru prietena mea 159-le e o masina foarte greu de condus, asa ca trebuia ceva mai light. Variante nu au fost prea multe. Trebuia sa fie Alfa, cat mai noua posibil, cu cat mai putini Km, sa aiba cutie automata, preferabil (obligatoriu) sa fie rosie si (dorinta mea) motor destul de potent.
Evidentul "Alfa te alege pe tine, nu tu pe ea" si-a facut simtita prezenta - initial eram chitit pe una editie Sportiva fara prea multe dotari, dar extrem de aratoasa, la care trebuia sa mearga cineva din Germania sa o vada, dar nu a putut ajunge 3 zile la rand, iar cand am vrut sa plec eu dupa ea au introdus austriecii izolarea obligatorie pentru romani (chiar daca pentru tranzit nu era valabila, mi-a fost teama ca ar putea sa introduca de azi pe maine o alta masura mult mai drastica). Asa ca dupa cateva zile de "n-o sa-mi mai gasesc masina niciodata", a aparut Giulietta de mai jos, iar achizitia ei a fost facuta fara sa o vad si fara sa stau prea mult pe ganduri. Trimis bani neamtului, gasit transportator si asteptat... Dus masina la Tzzivii, facut revizie, apoi asteptat din nou, dupa numere rosii (DRPCIV...
)
Despre ea, pe scurt: Giulietta MY 2017, 73800 Km in momentul achizitiei, Rosso Alfa. La exterior nu are dotari care sa-i dea vreun plus de "sex appeal", insa in rest are toate dotarile pe care mi le-am dorit si destul de multe peste. Bi-xenon adaptiv cu functie de cornering, acoperis amovibil actionat electric (a.k.a. trapa din aia mare si misto
+ skyview fix pentru locurile din spate), TCT cu padele, scaune piele perforata si cotiera, sistem audio Bose, Uconnect 6.5'' (+ Uconnect Live), senzori parcare inclusiv pe fata, pedalier aluminiu, praguri interioare cu scrisul "Alfa Romeo" iluminat si multe altele.
Attachment:
DSC_0712.jpg [ 4.16 MiB | Viewed 4480 times ]
Attachment:
DSC_0716.jpg [ 3.14 MiB | Viewed 4480 times ]
Attachment:
DSC_1008.jpg [ 3.45 MiB | Viewed 4480 times ]
Attachment:
IMG_20200730_090440.jpg [ 801.48 KiB | Viewed 4480 times ]
In momentul scrierii textului astuia, masina are 76000 Km (-ish). Am asteptat putin, ca sa nu arunc vorbe in necunostinta de cauza.
Pot sa spun ca nu am avut nici un fel de asteptari de la Giulietta, am banuit ca va fi o masina moderna, usor de condus si plictisitoare, insa ea mi-a aratat ca nu e chiar asa. Giulietta e frumoasa, agila si ascunde 2 comportamente destul de bine definite de modurile D si N din modulul DNA. E o masina total diferita de 159 si are modul ei aparte de a se face placuta.
Am facut o mini vacanta prin Romania pe traseul Bucuresti - Transfagarasan - Deva - Cluj - Transalpina - Bucuresti, in cei aproape 1300 Km parcursi de ambii soferi ai familiei, masina a stat 97% din timp in modul N, iar 75% din timp pe automat (Drive), fiindca eu nu reusesc sa inteleg deciziile de a schimba in trapta superioara cand ti-e lumea mai draga, chiar si cand DNA-ul este pe Dynamic. Detaliile calatoriei ( plus pasagerul extra
) se regasesc mai jos.
Attachment:
IMG_20200821_205012.jpg [ 241.46 KiB | Viewed 4480 times ]
Attachment:
DSC_0538.jpg [ 2.28 MiB | Viewed 4480 times ]
Eu zic ca ne-am ales cu o masina foarte ok. Imi place ca TCT-ul schimba vitezele extrem de rapid si placut, folosirea padelelor imi aminteste cu drag de bucuria pe care am simtit-o alaturi de 156-le Selespeed avut in trecut. Singurul lucru pe care imi doresc sa il schimb la ea sunt capacele oglinzilor. Astept un set in culoarea manerelor portierelor din fata.
P.S.: Rosso Alfa 2017. S-a exfoliat o parte de lac de pe bara fata din senin, inainte sa apuc sa-i fac Casco, but who cares, we still love her