Motorul arata bine pe exterior fata de al meu , asta este mai curat , acum sa vad cum merge .
La prima vedere pare o chestie simpla ,dar dureaza ceva , a luat ceva mai mult de jumatate de zi sa pun motorul de pozitie , din pacate nu a iesit din prima si l-am ridicat deasupra , atunci am observat ca motorul a venit cu o bucsa de ghidaj spre electormotor , eu daca le aveam pe prezoanele de centrare a cutiei ,trebuia sa o scot dinainte , dar nu am tinut cont de asta ,si cand am fixat motorul relativ usor pe prezoanele cutiei ,dupa aceea a durat mult timp sa incerc sa bag cu fratimiu motorul lipit de cutie , am crezut initial ca nu am centrat bine discul de ambreiaj , ca l-am fixat ochiometric , ca scula universala de la Yato nu sa potrivit ca la placa de presiune de 2.0 ,2.4 si altele ,cercul din mijlocul placii se misca.
Dupa multe incercari neresusite , am ridicat motorul si atunci am observat bucsa in plus care era fixata in blocul motor spre electromotor , dupa ce am scos bucsa , am pus motorul la loc , dar de data asta am pierdut mai mult timp cu fixarea lui de cutie , dupa multe incerari , a intrat pana la urma si am pus piulitele sim prezoanele ,am apropiat furca cu rulmentul si am batut brusc cu ciocanul in furca sa intre rulmentul in placa de presiune , am uns dinainte cu vaselina pentru ambreaij de la Sasch , axul cutiei , interiorul rulmentului , urechiele rulmentului ,axul cutiei care misca rulmetul ,in sus si jos in bucsa , fara rulment ,se misca sus -jos si pe interioru rulmentului , pe zona garniturii si sigurantei rulmentului de presiune.
Am desfacut capacul de la tacheti si mi sa parut destul de uscat ,am turnat ulei peste axe si tacheti ,am pus si ulei pe la bujii ,in fiecare cilindru , distributia era sarita la admisie , lșa evacuare era ok
Am montat in mare parte mai tot , urmeaza sa cumpar o saiba la busonul original de golire a uleiului ca nu are si sunt sanse sa se scurga ,sa gasesc asezarea corecta a firelor care duc la senzori ,injectoare benzina si instaltie gpl , dupa care bag ulei si apa distilata ,si ii dau cheie .
Am desfacut electromotrul sa ii verific carbuni care sunt la jumate , dupa ce l-am montat la loc , am zis sa ii fac o proba dupa cum vedeam pe net , minusul pe urechiel de prindere ale electromotrului ,iar plusul pe surubul mai lung dupa bendix , dupa care mai venam cu un fir ,care lua curent de la plus si il puneam pe celalat surub mai mic de la bendix ,care primeste semnal de la cheie , dar in proba mea nu se intampla nimic , se misca bendixul fara sa se ridice doar daca puneam plusul pe firul care ducea la carbuni .
Attachments: |
1.jpg [ 375.08 KiB | Viewed 1632 times ]
|
2.jpg [ 325.19 KiB | Viewed 1632 times ]
|
3.jpg [ 353.24 KiB | Viewed 1632 times ]
|
4.jpg [ 302.07 KiB | Viewed 1632 times ]
|
5.jpg [ 279.97 KiB | Viewed 1632 times ]
|
6.jpg [ 431.25 KiB | Viewed 1632 times ]
|
7.jpg [ 404.96 KiB | Viewed 1632 times ]
|
8.jpg [ 260.57 KiB | Viewed 1632 times ]
|
|