Valak Quote:
Lasi sa se inteleaga ca placerea condusului se obtine usor si costa putin, prin urmare pretul masinii ar trebui sa fie mai mic, daca te concentrezi pe asa ceva. Nu sunt convins ca e asa, cardanul ala de carbon probabil costa cat vreo 6 - 7 kg de camere video.
Nu asta am vrut sa las sa se inteleaga si nici nu vreau sa para ca hateresc aiurea marca si masina. La fel ca multi dintre voi detin doua modele ale marcii pentru ca imi plac, iar Giulia imi provoaca placere ori de cate ori o conduc si as alege-o oricand in dauna oricarui concurent direct. Dar asta nu ma poate imnpiedica sa nu privesc lucrurile obiectiv sau sa compar cu concurenta.
@yux: te rog arata-mi un brand auto salvat de puristi, chiar insist. Putin sunt puristii aia adevarati care chiar sustin financiar un brand sau care raman chititi pe un model mai vechi care cuprinde spiritul marcii, restul sunt doar niste voci care stiu numai sa se planga si care nu sunt in stare sa accepte directia in care se indreapta lucrurile chit ca ei doresc sau nu.
Cand BMW a inceput sa scoata suvuri pe banda rulanda, nu s-au trantit puristii cu fundul de pamant? Dar cand au scos seria 1 cu tractiune fata? Dar cand au trecut de la V8 aspirat pe M3 la L6 turbo?
Au scazut cumva vanzarile?
Sau cand a scos Porsche primul suv? Oare nu a salvat firma de la faliment? Oare nu are Porsche record de cvanzari in fiecare an aproape? Ce au facut puristii aia cand au vazut ca ies 911 4x4 pe banda rulanta?
Si exemplele pot continua.
Ideea e ca pana la puristi, tu ca marca trebuie sa te concentrezi pe volum ca sa poti, mai apoi, sa faci ceva si pentru fanii adevarati. Dar AR nu mi se pare ca e in postura sa se abata prea mult de la ideea de volum pentru ca nu prea mai are decat o sansa sau doua si apoi mi-e teama ca se va intampla ceva nu foarte dragut cu ea.