54k km & going strong. E remarcabila polivalenta masinii asteia, daca in N - unde sta in cea mai mare parte a timpului - se comporta ca o masina obisnuita, in D-ul dispretuitor de conventii devine o compacta cu apucaturi huliganice. Astazi, venind spre Timisoara, acolo unde latimea drumului o permitea si profitand de apa de pe carosabil am lasat VDC-ul sa corecteze traiectoria masinii in curbele abordate vioi. Cu toate ca trage fata si in mod normal are un caracter subvirator in conditii de aderenta crescuta, pe ud spatele pleaca putin, iti da voie sa te joci si te corecteaza acolo unde simte ea ca te intreci cu gluma. Aici cred ca au participat si anvelopele Pirelli P7 Cinturato, care nu impresioneaza pe ud. Nu impresioneaza nici pe uscat, intre noi fie vorba. E frustrant ca motorul asta, pe care il vad atat de reusit si plin de caracter a avut o prezenta atat de discreta in gama de modele FCA. Merita mult mai multa apreciere. Tot pachetul e unul fericit, platforma e solida, cutia e mult peste orice DSG, franele sunt acolo, directia e precisa si chiar daca suspensia nu are complexitatea celei de pe 147 reuseste sa echilibreze masina. Poate doar interiorul ar fi putut fi mai putin conservator. Initial mi se parea ciudat cum unii proprietari de Giulietta mergeau pe acelasi model cand isi schimbau masina, dar incep sa ii inteleg, nu poti sa nu remarci onestitatea masinii, designul exterior mereu actual si atat de exotic in peisajul auto al clasei din care face parte. Ma apropii de 4 ani, in curand ii voi fi achitat ratele si Giulia ar fi alegerea fireasca, dar nu imi va fi usor sa ma despart de Valeria, cumva simt ca abia acum incep sa o cunosc si sa o apreciez cu adevarat, testul timpului o valideaza din plin. Stiu ca alfetta, lucianm si toti ceilalti proprietari de Giulietta inteleg perfect ce scriu aici.