It is currently 15 Nov 2024, 16:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Feb 2020, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
Salut toti afistii si ma adresez posesorilor de Giulia.
Am montat pe Giulia 2.0 Q4 un selector R-DNA de QV, cu Race Mode.
Montat, programat, proxy, etc... Acum e in teste, face cam ceea ce scriu si altii ca face, voi mai testa si alte valori in Proxy...
Daca mai are cineva experiente similare, please share.
Attachment:
Giulia RDNA Proof small.jpg
Giulia RDNA Proof small.jpg [ 235.17 KiB | Viewed 2283 times ]

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2020, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Atentie mare daca ai suspensie activa.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2020, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
Da, am - performace pack ALFA SDC + Blocare diferential.
Stiu ca e o problema, aparent face suspensiile diferite fata-spate.
Am pus CC in #88 (era AC), nu am incercat cu EC.
Mai e si faza cu maparea acceleratiei, cu CC e pe N in toate modurile.
Daca mai ai informatii sau sfaturi despre topicul asta, please... ?

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4273
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ce MY este masina? intreb deoarece vreau si eu sa fac modificarea, insa stiu ca incepand cu cele my2018 au un modul SGW(secret gateway) care pune probleme la codarea diverselor chestii.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
Este februarie 2018 - ex factory.
Nu are SGW. Daca ai SGW, cred e oricum o idee buna sa pui un bypass.
Selectoarele R-DNA au mai multe variante, eu am identificat cel putin 3 diferite, una de US si doua de EU.
Gasesti ceva informatii la:
https://www.alfa-romeo-portal.com/forum ... a-stelvio/

Cred ca tzzivii stie foarte multe despre subiect. Eu te pot ajuta si eu cu umila experienta. Da-mi PM pentru contact.

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4273
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Asa este in privinta selectoarelor, eu am al 2-lea model de pe piata EU, cel care nu ramane in pozitia selectata, functioneaza doar pe impuls si revine pe centru.
Sincer doresc cel cu 4 moduri de condus mai ales pentru posibilitatea codarii deconectarii sistemelor de asistenta de tractiune si stabilitate in modul R, pe zapada mare, si nu numai, simti nevoia sa poti decupla ASR/ESP.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
georgeg Quote:
Ce MY este masina? intreb deoarece vreau si eu sa fac modificarea, insa stiu ca incepand cu cele my2018 au un modul SGW(secret gateway) care pune probleme la codarea diverselor chestii.
Se cheama Security Gateway Module :D . Am vazut aici un bypass.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
Daca e cel cu revenire, nu stiu daca mai e analogic, e posibil sa fie pe CANbus si pentru alea nu stiu sa existe solutie.
La unele device-uri, daca nu sunt in configuratia initiala, WITECH-ul de reprezentanta verifica on-line VIN-ul si nu ii lasa sa faca PROXI la orice.
Din punct de vedere compatibilitate electrica, eu le-am studiat pe cele analogice cu 3 pozitii (doar RACE e impuls cu revenire). Astea sunt si mult mai ergonomice, daca ma intrebi...
Incearca sa afli daca al tau e pe CANbus sau analogic.

Cand si daca o sa am timp, as vrea sa demarez un proiect cu RDNA la volan... Acolo ii e locul, pe langa padele...

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
georgecristian Quote:
georgeg Quote:
Ce MY este masina? intreb deoarece vreau si eu sa fac modificarea, insa stiu ca incepand cu cele my2018 au un modul SGW(secret gateway) care pune probleme la codarea diverselor chestii.
Se cheama Security Gateway Module :D . Am vazut aici un bypass.
Atentie la articolele de pe eurocompulsion, aia sunt americani si mai sunt chestii care nu se potrivesc la masinile EU.

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
PaulC Quote:
Cand si daca o sa am timp, as vrea sa demarez un proiect cu RDNA la volan... Acolo ii e locul, pe langa padele...
Adica un fel de Manettino? [emoji38]


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2020, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Mar 2009, 20:06
Posts: 26
Car: Giulia Veloce
Location: Braila
Da, cam asa ceva. :clapping:

_________________
---------------------------------
Giulia Veloce MY2018 2.0T AT 280CP Q4 Performance
- Nuovo Rosso Alfa - (Pisi)
Giulietta MY2012 2.0 JTDM2 170CP TCT - Bianco Argento -
159 MY2008 2.4 JTDM 210CP + Soft Tibi - Nero Carbonio - (Pantera)
33S MY1989 1.3 Quattro Carburatori - Bianco Argento - (Romica)


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2020, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Din ce citesc din abundenta pe forumurile straine, nu prea merita RACE mode asta pe non QV.
Insa merita sa tragi un buton undeva (sau tot butonul DNA) doar pentru ESP off (cand esti inzapezit poate fi folositor, si nu numai :mrgreen: )
Din ce stiu se codeaza altfel, e un bit diferenta pe masca de flags, nu stiu detalii. (mie inca nu mi'a ajuns masina)

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2020, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu cred ca inteleg ce vrei sa zici.
Merita fix pentru ce ai scris: iarna, cand trebuie sa iesi dintr-o situatie dificila din zapada. Sau, daca vrei sa te invarti :)
In trafic cotidian nu, pe circuit poate doar daca esti vreun mare pilot :)
Pe modelele cu selector DNA prin impuls se poate coda. La cele cu selector de pozitie mai bine schimbi selectorul, mi se pare aiurea sa te-apuci sa tragi tu fire si comutatoare la o masina noua..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2020, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Salut ALXege,

Banuiesc ca imi raspunzi mie, dar eu nu am pus nicio intrebare, ci doar comentam la ce spunea colegul mai sus.
Ca sa clarific, _parerea_mea_ e ca nu merita sa activezi RACE mode ci doar Nannies off (ESC ESP whatever) pentru ca tot citind pe diverse forumuri, RACE mode nu intelege ECU si iti trece in N in loc de Race motorul. Si suspensia daca e dinamica se comporta si mai ciudat.
Daca dezactivezi doar le nannies, totul e ok, si e chiar folosibil iarna sa iesi din situatii mai nasoale.
Singura probleme ramane sa faci modificari astfel incat sa nu se prinda nimeni ca sa nu ti'o scoata din garantie. Ma mai gandesc (dupa ce o testez pe zapezi) daca merita sa'mi fac la a mea.

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2020, 14:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai si cu ce te ajuta motorul in Race, daca scopul tau e doar sa iesi din zapada? La fel si suspensia?
Ce inseamna folosibil iarna, ai de cand sa conduci masina in Dynamic cu toate sistemele oprite?

N-am idee daca motorul foloseste o harta diferita intre Normal si Dynamic (in sensul de mai multa putere/cuplu in Dynamic), ce sesizez eu este cu siguranta o diferenta intre timpii de schimb a treptelor de viteza (nu ma refer la timpii de reactie intre pozitia pedalie de acceleratie si decizia schimbarii treptei, ci la timpul efectiv in care schimba treapta odata ce comanda a fost data), o sensibilitate mai mare la pozitia pedalei de acceleratie, o sensibilitate mai mare la kickdown, si un apetit mai mare pentru ture inalte (nu in sensul in care se modifica turatia maxima, ci in sensul in care masina prefera sa stea mai turata cam in toate treptele / dupa toate manevrele). Despre putere/cuplu nu ma pronunt, insa toate celelelate sunt la fel in Dynamic si RACE pe modelele non QV. Probabil pe unde ai citit oamenii se asteptau sa existe o diferenta intre Dynamic si RACE, ceea ce, da nu se intampla (nu a stat nimeni sa codeze o alta harta ascunsa pe care sa o exploateze cei care fac un hack sistemului :lol: )

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2020, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 Nov 2020, 13:10
Posts: 171
Car: Alfa Romeo Giulia
Quote:" Ce inseamna folosibil iarna, ai de cand sa conduci masina in Dynamic cu toate sistemele oprite?"

Nu, dar nu vreau sa'mi pierd modul D si A din ECM(ECU), asa cum am citit ca se intampla cu modul RACE (octetul 88 pe CC).

Iata ce am gasit eu:
Am citit ca pierzi putere in modul RACE pe non QV. A masurat cineva boostul si spunea ca e mai mic.
Astea sunt niste teste facute de americani cu octetul 88 schimbat din AC (cum e stock) in CC sau EC:


2018 Ti Sport Q4 - North America:

Byte 88=AC (Stock)
ESC enabled in all modes
A = A in ECM/BCM
N = N in ECM/BCM
D = D in ECM/BCM
R = No change
Byte 88=CC
ESC enabled in DNA modes
A = A in ECM/BCM
N = N in ECM/BCM
D = D in ECM/BCM
Race Mode includes:
N in ECM
D in BCM
Disables FCW
Disables ESC
Disables Auto Start/Stop
Byte 88=EC
ESC enabled in DNA modes
A = A in ECM/BCM
N = N in ECM/BCM
D = D in ECM/BCM
R = Race mode is not indicated
"ESC off" mode includes:
D in ECM
D in BCM
Disables FCW
Disables ESC
I don't think it disabled Auto Start/Stop

Deci ideal este EC, care pastreaza pentru ECU modul D si deci nu reduce puterea. Intr'adevar nici cutia nu trece in alt mod. Depinde ce vrei.
EDIT: Threadul original, lungut, e aici : https://www.giuliaforums.com/threads/ra ... -qv.45857/

_________________
Alfa Romeo Giulia Super Blu Montecarlo, MY2019, 2.0 150kW
VW Golf GT DSG (tuned by myself) Shadow Blue, MY2007, 145 kW
Ex: Renault Clio 1.5 dCI (tuned by myself) White, MY2003, 82 kW
Ex: Peugeot 305 GL 1.5 NA Petrol, Red, MY1982, 48kW


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited