ssARG Quote:
Intrebare de doi bani, poate, o masina car nu poate urca cu fata, aproape intotdeauna in marsarier nu atinge (solutie aplicata la borduri...), nu stiu cum e la Giulia, ai incercat?
Nu permite nici abordarea asta deoarece configuratia rampei de acces este foarte neprietenoasa. Este ingusta, este abrupta, se curbeaza la 90 grade din scurt. Iar cin partea superioara a rampei te lovesti de aceeasi problema: dostanta intre carosabil si partea de inceput a rampei este destul de scurta (incape in ampatamentul rotilor) si este si diferenta de nivel intre .. Am facut intre timp o schema ca sa fie mai usor:
Ideea este ca oricum nu as face genul asta de experimente cu masina proprie.
BFX Quote:
Daca cei de la Stanceparts ti se par dubiosi, poti incerca ceva deja consacrat de la KW:
https://www.kwsuspensions.net/products/ ... ift_system
Totusi, diferentele de pret dintre cele 2 variante sunt mari.
Am inceput inainte de a cumpara masina a cauta solutii si am dat peste kitul asta si desi pare fix ce trebuie, nu are niciun sens sa dau 30% din pretul unei masini pe un sistem de suspensii reglabile.
yux_mm Quote:
Subscriu la ce a zis Guli: exista niste reguli foarte clare in ceea ce priveste tot ceea ce priveste rampele de acces, unghiuri, lungimi,etc. Aceleasi set de reguli le stiu si producatorii de masini si pe care sper ca le urmeaza. Prin urmare orice masina poate accesa orice rampa de acces, atata timp cat masina e stock si nu a fost modificata. Daca nu merge, ar trebui sa ai o vorba cu constructorul sa iti furnizeze specificatiile dupa care a fost construita rampa. Arhitectul este cel care ar trebui in mod normal sa specifice aceste specificatii.
Daca acestea sunt in afara normelor, e de belea. Cum s-au luat autorizatiile?
In mod exceptional se pot accepta derogari de la normativ. Insa conditiile sunt destul.de restrictive, gen: rampa de acces la un garaj individual, care, posibil, sa nu aibe iesire direct in strada, iar ultimul segment pana la strada tot trebuie sa indeplineasca specificatiile legale.
Mno, e dreptul tau sa poti folosi garajul. Nu va mai lasari prostiti, verificati ce drepturi aveti, si revendicativi-le daca v-au fost incalcate.
Ai nevoie de putin research, cohones si posibil indrumari de la un specialist. Vezi ca sunt cativa arhitecti pe forum care ar putea ajuta macar cu un sfat.
Si nu in ultimul rand, nu va mai lasati prostiti.
Nu se pune problema daca e sau nu in regula cum a fost proiectat si apoi executat accesul in garaj. La momentul asta (la mai bine de 2 ani de la preluare) nu cred ca mai am ce sa mai rezolv si si daca ar fi ceva sanse, nu dispun nici de timpul si nici de nervii necesari pentru o actiune in judecata. Dar apreciez sfaturile si mai ales indarjirea cu care imi aparati masina in fata vanzarii.
triesse Quote:
O alta varianta ar fi sa schimbi Giulia pe un Stelvio.
Ieri am facut un test drive cu el pentru ca este singura optiune pe care as lua-o in calcul (eventual X3, dar ala depaseste bugetul).
Masina merge ok, e spatioasa, e mai mult decat am nevoie oricum in sensul asta. Problemele sunt urmatoarele:
- este suv, mai exact ce detest eu mai mult dintre toate formele pe care le poate lua o masina;
- pentru ca este mai voluminos decat Giulia (care era sensibil la fel cu F30 in dimensiuni), accesul precum si manevrarea in garajul blocului sunt greoaie.
Fac o gramada de calcule si scenarii si nicicum nu prea e bine.