It is currently 10 Jan 2025, 11:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2018 posts ]  Go to page Previous 166 67 68 69 7081 Next
Author Message
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 24 Nov 2019, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jul 2015, 14:53
Posts: 461
Nu cred ca asa o sa arate in forma ei finala, cel putin nu in Europa unde legislatia o sa fie mai stricta pe siguranta pietonilor in caz de accidente.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 24 Nov 2019, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6714
Location: Brasov... oarecum.
Si zici tu ca un X5 sau G e mai pieton-friendly decat conserva asta?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
yux_mm Quote:
Si zici tu ca un X5 sau G e mai pieton-friendly decat conserva asta?
da

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
As inteles cineva de ce nea Muscă nu a folosit tabla normală, aluminium sau macar CFRP pentru elementele de caroserie? Soluția lui adauga greutate suplimentară "tigaii". Nu nai vorbesc de eventuale reparatii, cosmar pentru asiguratori etc. beneficiile care ar fi?

Panoul solar adauga cateva mile autonomie în condiții ideale. Mile anulate complet de greutatea caroseriei construite dintr-un material de care nu are nevoie un "caraus".

În logica mea simplistă, decât să vii cu o soluție scumpă si inutilă, caroserie facuta din mizeria aia + panou solar, nu mai bine faci o masina "cum se face" si scoti si ceva bani din biznisul ala?

Ajuta la ceva soluțiile astea, la altceva decât să se "minuneze" niste influenceri/vlogeri/fanatici?

Dpdv design nu e de comentat, e fix masina cu care vrei sa iti duci copiii la școală în cel mai select cartier din Londra/Paris.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 12:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
scuze de dublupost, dar e pacat sa ratati aceasta minunatie automobilistica ... :headscratch: : https://www.netcarshow.com/mercedes-ben ... 0_maybach/
Attachment:
Mercedes-Benz-GLS_600_Maybach-2021-1280-14.jpg
Mercedes-Benz-GLS_600_Maybach-2021-1280-14.jpg [ 204.08 KiB | Viewed 1917 times ]
Attachment:
Mercedes-Benz-GLS_600_Maybach-2021-1280-0e.jpg
Mercedes-Benz-GLS_600_Maybach-2021-1280-0e.jpg [ 157.74 KiB | Viewed 1922 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Un motiv ar putea fi ca structura de rezistenta nu se mai bazeaza pe sasiu, body on frame, ci pe un exoschelet care probabil difera de o autoportanta clasica prin faptul ca integreaza bateriile in structura masinii, ele devin parte integranta a caroseriei. Stiu ca celorlalte modele Tesla li se reprosa faptul ca nu apelau la integrarea bateriilor in caroserie pentru a reduce masa, ma gandesc ca aici au rezolvat chestiunea asta. Un alt motiv pentru care a apelat la otelul respectiv ar putea fi ca il are in casa. Cand detii SpaceX si ai o armata de oameni foarte destepti care lucreaza pentru tine in ingineria spatiala s-ar putea sa descoperi niste aliaje pe care e pacat sa nu le folosesti si in industria civila. Nu cred ca o sa deranjeze pe nimeni ca nu ii mai rugineste masina sau ca daca atinge un cos de gunoi cu un colt al masinii nu mai urmeaza o reparatie de 5000 de Euro. Cat de greu se va lucra cu otelul respectiv ramane de vazut, dar e clar ca omul nu e interesat sa faca masini "cum se face", fiindca poate mult mai mult.

GLS-ul ala vopsit in Maybach e un minunat artificiu de marketing, fiindca in cazul lor asta e nivelul, atata pot.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Valak Quote:
Un motiv ar putea fi ca structura de rezistenta nu se mai bazeaza pe sasiu, body on frame, ci pe un exoschelet care probabil difera de o autoportanta clasica prin faptul ca integreaza bateriile in structura masinii, ele devin parte integranta a caroseriei.
aha, am inteles acum. adica exact ca in cazul platformei MEB de la VW? Sau cea de Porsche (Taycan)? Sau ... etc
bine ca nu a folosit piatra de rau pentru caroserie. Iar geamurile alea "uate" sunt bune, nu se stie cand se supara Gigel pe santier si iti articuleaza una prin geam, e bine sa fii protejat.

BTW, caroserie de genul ala avea DMC DeLorean, anii '80. Inovatia dracu', nu gluma. Poate nea Musca.

In al doilea rand, cand o arzi pe ecologie e in interesul tau sa faci tigaia cat mai usoara; cu cat e mai grea, cu atat consuma mai mult. Iar cum energia electrica nu e in totalitate "verde"....
In orice caz, e clar atreaba. E viitorul aici. :peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 908
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
goldfinger Quote:


nu mai bine faci o masina "cum se face" si scoti si ceva bani din biznisul ala?

Tesla (Elon Musk) nu a dorit niciodata sa faca masini "cum se face", de aici si aprecierea/respectul multor oameni pentru marca asta. Evident, cand nu esti in randul lumii esti neinteles.
Vehiculele electrice au inceput sa creasca datorita lui (si lui VW gate). Cum spune si Valak, el are la SpaceX acces la o multitudine de solutii tehnice (software, hardware, materiale etc.), deci are de unde alege. Si mai are ceva ce ceilalti constructori nu au: dorinta de a nu fi in randul lumii, dorinta de a fi diferit. De aici a rezultat ciudatenia respectiva.
Personal consider ca va fi un model de nisa.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Apreciez enorm inovatiile lui, cele care au sens si aduc un plus valoare industriei. Jos palaria, acolo unde e cazul. Studiam Tesla Models S acum cativa ani, in timp ce producatorii germani veneau cu x inovatii la un model nou, Tesla Model S avea acel X inmultit cu 4 (da, de patru ori mai multe).

Caroseria aia nu e nici inovatie, nu aduce niciun fel de plus valoare unei masini. Nici geamurile alea. Putea sa puna o tabla chioara si geamuri obisnuite ca era fix acelasi lucru. Bonus: s-a mai facut si de cacao big style; cu tot cu bilele lui. :smart:
Sa-si continuie inovatiile linistit, insa genul asta de "artificii" fara sens nu il ajuta in dezvoltarea biznisului, efect resimtit imediat pe bursa.

Poti sa faci si un Logan din fibra de carbon, doar sa arati ca se poate. Dar de ce !? Cam asa si cu acea caroserie "celebra".

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
E clar ca ai mai multe informatii despre caroseria respectiva, asa ca nu vreau sa te contrazic. Cand spui ca DeLorean folosea asa ceva inca din anii '80 te referi la faptul ca si ei o gandisera tot ca un exoschelet - desi masina asta e facuta pentru teren dificil si tractarea a 7 tone, DeLorean cred ca urmarea altceva - sau ca si ei foloseau tot inox Ultra-Hard 30X presat la rece ? Formele angulare se pare ca sunt o consecinta a faptului ca inca nu exista prese care sa poata executa elemente de caroserie din aliajul respectiv, e mult prea dur (foile de tabla au 3 mm grosime).

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
"exoschelet " asta e doar marketing, e felul lor de a crea o poveste in jurul acestei masini (la fel cum au facut si cu acel Autopilot care nu e deloc autonom asa cum declara Musk si pentru care esti obligat sa semnezi ca esti raspunzator de orice accident ).

- Pe acest "exoschelet" se putea pune si tabla normala oare !? :scratch:
- Ai nevoie de inox Ultra-Hard 30X presat la rece pentru a pune la lucru un Pick-up? Eu intreb pentru ca as vrea sa vad beneficiile acestei solutii tehnica, chiar as vrea sa vad argumente solide, nu intentionez sa ma contrazic aiurea p-aciulea :mrgreen: . :wave:

ce aduce in plus exoschelet si inox Ultra-Hard 30X presat la rece ? Beneficii vs cost vs greutate etc

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Cred ca e greu sa renunti la sasiu si sa folosesti in continuare tabla normala. Inteleg ca alternativa ar fi fost titanul, dar era mult mai scump si mai putin rezistent (!).E greu de spus cum e mai bine, fiindca nu s-a mai facut niciodata asa ceva. Are 800 de cai si 1350 Nm, dar felul in care iti livreaza cuplul ala te cam pune in dificultate. Am vazut G-uri cu sasiul stramb fara sa fi tractat ceva sau sa fi fost incarcate peste masura. Eu unul sunt optimist ca iti vei gasi raspunsuri la intrebari, dar deocamdata hai sa presupunem ca baietii aia stiu ce fac, nu cred ca au fost angajati pe pile, pana la urma nici sa lansezi o racheta in spatiu nu e usor, ai si acolo de rezolvat niste lucruri ce tin de masa, rezistenta la impact, rigiditate structurala etc.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 17:04 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 486
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
Masina-ciocan aia e un rahat marca bullshit american parerea mea. Cum americanii mereu au venit si cu inovatii in domeniu auto, dar produsul finit mereu a fost mediocru.
Cum mama naibii va fi caruta aia acceptata sa circule pe strazile europene, cu formele alea. Practic pt pietoni e doar o sabie mobila. Un tanc mobil. Orice numai masina nu.
Pentru celelalte masini din trafic, impactul cu ciudatenia aia va fi egal cu impactul cu un zid de beton.
Legat de autonomie, consum verde etc, a mai pomenit cineva
Practicalitatea masinii. (Sunt destule filmulete oe net cu masini blindate, cu suspensii intarite etc) o sa fie fix zero. Un duster cred ca o sa fie zeu pe langa ea
Cum repari tu masina aia in caz de impact? Din cate stiu, in industria auto se foloseste foarte mult subansamble tocmai si pt reparatie. Nu?
Eu vad masina aia doar ca ceva wow tipic american. Holiwood at is best. Dar in realutate sigur nu va fi nici pe departe asa
Sau nu va exista deloc.

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Taycan Turbo S 560 kW (761 PS; 751 hp) / 1,050 N⋅m (774 lb⋅ft): au mers pe tabla "chioara", ca fraieri.

Eu am inteles, incercam sa provoc niste raspunsuri coerente de la sustinatorii acestui brand. La treaba cu racheta si pilele m-ai pierdut. Ma fac ca nu inteleg, totusi. :lol: :lol: :lol:
Rezistenta la impact si rigiditate structurala? Mai sa fie, era cazul de o inovatie consistenta aici (si costisitoare; dar asta e ok, lui Musk nu ii plac banii/profitul, el face asta pentru binele omenirii ) ca celelalte tigai prea erau de rahat. Sper ca aceasta "rezistenta la impact" sa fie drastic penalizata de testele de siguranta, protejeaza ocupantii acestei mizerii dar scad dramatic sansele de supravietuire a ocupantilor masinii cu care a avut impact. Siguranta, huh?

Sa fie bine :wave:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6714
Location: Brasov... oarecum.
:lol:
Perfect de acord cu Cristi. Cred ca nu puteam sa formulez mai bine.
Totusi, posibil ca masina sa ramana la stadiu de prototip si diverse solutii sa fie folosite in izolare pe diverse modele. Adica poate fi un exercitiu de incordare a muschilor, cum fac mai toti producatorii cand e vorba de prototipuri care nu ajung niciodata pe strada.

In alta ordine de idei, cum servisezi si schimbi o baterie integrata intr-un sasiu? Ce faci cand bateria isi termina viata dar restul sasiului nu?
Cata energie e nevoie sa activeze presele alea sau sa produca otelul respectiv? Ce resurse consumi?
Cum se traduce asta in sustenabilitate? Despre asta vorbim odata cu masina electrica sau doar de poluarea in oras?
Ne intereseaza cat polueaza masina doar? Sau tot procesul?


As mai adauga un singur lucru: ultimul proiect la care am lucrat in Ro in 2013 erau cladirile ce gazduiau turbinele pe gaz ce produceau curent. In Algeria. :lol: :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Nu inteleg de ce folosesti exemplul Taycan-ului. Bine, sunt electrice amandoua, dar de ce te astepti ca un heavy duty truck sa adopte aceleasi solutii constructive ca o masina sport? Daca ar fi fost la prima masina as fi inteles reticenta, dar nu cred ca pana acum a dezamagit. Eu unul sunt optimist.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Umileste m3 pe dracu. O linie dreaptă și la prima curbă e pa. După 5 ture m3 zburdă, Tesla e moartă. L-a umilit pe M3 si AMG maxim, s-a pi**t pe ea Tesla!

Americanii sunt cam cei mai buni la pick-up-uri. A venit nenea Musk si i-a luminat, a făcut o cutie din inox care sa le rezolve toate problemele, nu? Asta le lipsea lor pentru a se bucura de un heavy duty truck?
Între timp, altii, tot americani, începuseră să facă "bena" pick-up-lui din fibra de carbon. Alți retardati. :naughty:

Strict pe acest subiect, masina aia e o poveste. Pentru ca nu mai aveau nimic cu ce sa iasa in fata ( e o altă mașină construită pe o platformă electrica, deja nu mai e nimic SF în asta) , au venit cu niste "aiureli" menite să fure ochii. Pare ca au reusit!

Geamurile alea oațe cred ca sunt utile până la urmă, dau oamenii cu pietre după tine daca mergi cu asa ceva ( astept sa apara manelistii de mall în asa ceva, sa fie pace în lume. Ecologiști si ei.). E normal până la urmă! Vizionar, ce e drept!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1326
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Deci daca inteleg bine, totul e doar marketing ieftin ptr ca Elon Musk vrea profituri mai mari. De asta s-a gandit sa vanda o masina care are costuri de productie considerabil mai mari decat una conventionala fara a avea nici pe departe capacitatile de productie necesare vanzarilor in volum. Wow:)
Oh, plus ca fiind unul din cei mai faimosi introverti din lume, oamenii astia (introvertii) traiesc doar ptr like-urile de la vloggeri si influenceri.
Cu un lucru sunt de acord cu ce ai spus, faptul ca a venit cu ceva mai mult decat era necesar ptr a fi altfel, e tipic Musk. E tipic persoanelor care imping barierele, care provoaca, care nu se limiteaza la conventional si ptr asta sunt fan Musk (sau altii care nu pun doar un badge diferit peste aceeasi caroserie). Timpul ne va lamuri, eu cred ca si de aceasta data ii va da dreptate.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 25 Nov 2019, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Pentru €100, returnabili, eu o sa fac precomanda la Cybertruck. Pana in 2022 am timp sa ma razgandesc si nu am nimic de pierdut.
Singura problema e ca Romania nu e in lista de tari de unde se poate face precomanda (Germania, Franta, UK, Italia etc. sunt). Am dat "request a call" din Tesla Account, dar inca nu m-au sunat.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 00:09 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Recunosc ca n-am studiat ce inovatii a adus asta in lumea auto.
Totusi masinile full electrice exista de ceva timp, dar nu au prins la momentul respectiv.
Pana si Lada a scos un model (2081) in anii 80, cu baterii NiZn

Nici hibridele nu-s vreo noutate absoluta. Din primul razboi mondial pana la era atomica, submarinele au mers pe electric sub apa, iar la suprafata cu diesel care reincarca bateriile.

Pana lanseaza fieru ala de calcat cu exoschelet (dauna totala la primu accident mai serios?), cu baterii incorporate in sasiu, pe modelul smartfoanelor? (s-a dus bateria, cumperi altul), poate mai vine cu niste viziuni. De ex:
- probabil ati aflat ca bateriile astea sunt f inflamabile la socuri, au fost destule accidente. Si ard urat.
cum stingi o mega baterie de-aia inflamabila cu Li pe roti, care ia foc in accidente sau spontan? Uneori ia foc din nou, la cateva ore dupa ce-a fost stins. Pana acum, singura metoda care-a mers cat de cat a fost folosirea unor cantitati impresionante de apa, transportul epavei in container cu apa (care ramane contaminata)
Pompierii par sa astepte niste viziuni...
- cum reciclezi o epava de mega baterie arsa? Austriacul asta din link abia a scapat din incendiu, nimeni din tarisoara lui nu pare sa stie ce contine exact epava, cum sa se poarte cu ea si cum s-o recicleze . O viziune, ceva?

https://www.businessinsider.com/why-tes ... ire-2019-4
https://climatechangedispatch.com/wreck ... cycle-car/


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1326
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Inteleg ca reactia lui zveroboy78 e extrem de blanda fata de cum a fost tratat automobilul la aparitie, din “horseless carriage” nu l-au scos ceva vreme😊
Cum spuneam, e simptomatic ptr orice e nou si neconventional, cei 99% din noi reactioneaza negativ ptr ca asa suntem programati genetic, ne simtim amenintati de orice idee care e perceputa a ne periclita existenta cu care ne-am obisnuit si din care nu vrem sa iesim, ptr ca asa e bine. Faptul ca nu mai avem cai in curte se datoreaza celor 1% care au fost ‘programati’ altfel.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 01:14 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Eu inteleg fascinatia ta fata de cei care au revolutionat lumea, dar intrebarile concrete raman. Si-s urgente. Si serioase.

Vezi ca au fost si f multe viziuni care n-au dus nicaieri.


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1326
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Cu tot respectul cuvenit, dar nu cred ca sunt nici urgente, nici serioase.
Sunt doar ‘confirmational bias’, adica un google rapid ptr a da de contraargumente gasite in general pe site-uri care numai serioase nu sunt.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 02:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6714
Location: Brasov... oarecum.
Dane, vizionarii aia de care zici au rezolvat o problema stringenta a omenirii la vremea respectiva. Ca sa pastram regimul: cand unul isi facea griji ca ii moare calul de epuizare in drum de la Viena la Paris, atunci a inventat calul putere.
Nu prea inteleg de ce spui ca intrebarile nu sunt nici serioase nici urgente. Ne dam de ceasul mortii ca masina electrica ne salveaza (de poluare), dar cum ziceam mai sus, inca mai ardem gazul, la propriu, ca sa facem curent.

Check this, si apoi sa facem diferenta. Care intradevar rezolva o problema si care e mai mult incordare de muschi?

https://youtu.be/7yIChwMkpQ8

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: automotive news
PostPosted: 26 Nov 2019, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Imi plac la nebunie discutiile astea, de aia ma bag si eu.
Presupun ca masina asta a lui Musk (care arata de parca ar fi facuta de un tigan caldarar scolit de niste extraterestri naivi, care au rapit persoana gresita) o sa fie vehiculul in care va sosi Greta Thunberg la urmatoarea intalnire ONU, ca sa ne certe ca omoram Pamantul...
Mooor... :roll2:

P.S. acuma serios: timpul a dovedit pana acum doar ca Musk umfla un balon gol, gata sa se sparga, pe care il pot credita doar cei care opresc apa cand se sapunesc la dus, in timp ce RADET-ul baga 18 t de apa pe minut in retea, ca sa suplineasca pierderile. Hai, Dane, crezi ca reteaua Londrei e mult mai buna? Asta cu frica de lucruri noi e un non-argument.
Astept impresiile lui toshy, in 2022. :peace:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2018 posts ]  Go to page Previous 166 67 68 69 7081 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited