It is currently 11 Apr 2025, 23:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vopsire AutoPerugia
PostPosted: 17 Sep 2007, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Salut
As dori sa impartasesc cu voi urmatoarea intamplare:
Am fost la AutoPerugia ca sa imi indrept si revopsesc capota care fusese indoita usor intr-un mic accident petrecut cu ceva timp in urma . Am mai auzit comentarii pe forum cum ca e bine sa ma feresc de Auto .... dar am zis ca oricum la vopsit probabil ca voi fi tratat ok. Am facut programare, mai intai a trebuit sa stept piesele sa vina din Italia ( bara fata, ornament) cam 3-4 saptamani si apoi dupa inca 2 saptamani va incepe lucrul la masina care a durat in jur de 7 zile (cam 2 luni de cand m-am prezentat la ei), am intampinat apoi "mici" probleme cu Omniasig (recomand oricui sa nu faca asigurari la ei) si in sfarsit masina a fost terminata. Suma de plata a fost 3400 ron (Omniasig s-a inclinat m-au pus pe drumuri vreo 2 zile si intr-un final au platit). :
inlocuit bara fata, inlocuit ornament , vopsit bara fata , indreptat si vopsit capota.
Mi-am luat masina , am spalat-o ( cica era prafuita ca statuse prea mult in parcare in asteptarea acceptului de plata de la Omniasig)
am dus-o la un polish si : surpriza masina are mici gropite si puncte in relief pe toata capota si pe bara fata, si mai are si efectul acela de coaja de portocala pe toata suprafata vopsita. In plus undeva deasupra siglei are o dunga ( pare a fi lac scurs) si capota nu e aliniata perfect in sensu ca in dreapta e mai inalta decat in stanga...
Si astfel m-am intors azi la AutoPerugia si le-am prezentat masina unor 2 mari meastri vopsitori. Imediat au concluzionat ca punctele de pe bara sunt de la pietricelele de pe carosabil deci nu e vina lor, iar cele de pe capota (vreo 15-20 la numar) sunt erori acceptabile pt ca nici in sala de chirurgie nu e perfect steril d-apai in hala lor de vopsit.Dunga de lac curs e din cauza ca a fost indoit acolo si efectul de coaja de portocala e perfect normal asa e si la masinile vopsite din fabrica si imi arata un Fiat Linea negru care spre surprinderea mea arata impecabil, (deci explicatie ca la tampiti) Apoi m-au intrebat de ce nu mi le-am facut la Galati daca tot sunt asa pretentios (pt ca am nr de Galati) si ca spera sa nu le mai calc service-ul pe viitor daca sunt asa nemultumit. M-am prezentat direct la seful de Service (care parea un om normal spre deosebire de restul angajatilor) si acesta a concluzionat ca vopseaua nu are absolut nimic si ca imi face programare pt. a se aplica un polish abraziv si o noua lacuire pt a scoate dunga de lac si eventualele gropite si inaltaturi din vopsea.
Intrebarea mea este:
E de ajuns aceasta rectificare pt a scoate denivelarile de pe capota si efectul de coaja de portocala din vopsea?
Am atasat si o poza ca sa vedeti cum se prezinta o bara noua prinsa la Auto....

P.S.: Scuzati eseul interminabil dar cred ca alaturi de Alexandrus sunt cel mai Anti - Auto Cacao


Attachments:
IMG_3663.jpg
IMG_3663.jpg [ 373.67 KiB | Viewed 1934 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Told you...
Si mie tot la fel mi-au facut, explicatii cretine si dat vina pe service-ul pe care il sub-contracteaza ei pentru vopsitorie si tinichigerie, dar macar la mine vopseaua a iesit impecabil, sper sa reziste in timp.

Sper sa iasa la polish imperfectiunile, de obicei ies, dar acuma depinde daca sunt din lac sau din vopsea.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 16:35 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Allex, tu acum cateva luni aveai masina in service la Augsburg Colentina. NU inteleg de ce nu ai mers tot acolo ?! :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
:wallbash:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Buna treaba.... 3400 RON costa sa vopsesti integral o masina daca stii sa te descurci si iese impecabil. Am intalnit si eu astfel de specii de vopsitori si cu prima ocazie cand o sa imi cumpar AKM o sa testez un incarcator si pe ei. Prea ne iau pe toti de prosti pentru ca spre deosebire de noi, ei traiesc cu capul numai in vapori de vopsea. Probabil de asta traiesc si intr-o lume paralela si vad distorsionat ideea de calitate.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 17:58 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Firestartere, ce ai tata, nu mai vezi bine? :) Devizul de 3400 RON a fost pentru: "inlocuit bara fata, inlocuit ornament , vopsit bara fata , indreptat si vopsit capota" !
La mine, la Augsburg, pentru schimbat lucas drepta, inlocuit bara fata, vopsit bara fata, inlocuit capota, vopsit capota, inlocuit parbriz si maruntisurile aferente acestor operatiuni, devizul a fost de 5500 RON! Asa ca...astea sunt preturile cand e vorba de Casco la mijloc, trag si ei pe Casco cat pot de mult.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Da ma... asa e... cu tot cu piese e mai ok pretul... desi, se poate mai ieftin de atat :D Oricum, asta nu explica lipsa de calitate si de bun simt

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Tupac, era lovita tare capota de ti-au inlocuit-o? La mine nici nu s-au gandit sa o inlocuiasca (nici nu era indoita prea tare)
La mine cei de la Omniasig voiau sa-mi repare bara fata care era sparta si a trebuit sa ma cert cu ei ca sa o inlocuiasca si m-au si pus sa le-o aduc la sediu pe cea veche dupa inlocuire... :bandit:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 20:31 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cred ca au strins si "multumescul" tau astia de la Omniasig dupa toata tevatura. Nu cred ca iese la polish, trebuie revopsita.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 21:57 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Allex: da, era lovita destul de bine :), nu se putea repara in nici un caz :). Bara fata ziceai ca nu are nimic, dar cand te uitat de aproape de tot, se vedeau mici fisuri in ea, ziceai ca e crapata doar vopseaua foarte fin :). Oricum, nu au facut niciodata figuri, nici BT Asigurari, nici Augsburg, totul a fost super.
Faza cu piesa veche - nu era treba ta sa le-o duci, dar, asa este, se practica metoda, in sensul ca trebuie sa o lasi acolo la service pentru a vedea ei (cei de la asigurari) ca a fost schimbata, altfel se fac manevre si societatea de asigurari o ia in mana, iar service-ul face bani degeaba ;) :), dar dupa un timp, 2-3 saptamani maxim, iti poti recupera piesa veche. Ar fi trebuit sa le spui ca tu o vrei inapoi...sunt obligati sa ti-o dea daca o ceri.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited