It is currently 21 Nov 2024, 23:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 610 Next
Author Message
PostPosted: 17 Oct 2019, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Din seria "bani cheltuiți care nu se vor mai întoarce niciodată", episodul "carbon everything". Image

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
[emoji38][emoji38]stai liniștit că nu ești singurul"fraier"

Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Carbonul - boală grea. :))

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 May 2008, 15:11
Posts: 741
Car: Giulia Quadrifoglio
Location: Targu Jiu
http://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Ba ... :9483.html

Și tot ce mai e pe acolo negru[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]

Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk


_________________
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 510+CP
Alfa Romeo Stelvio First Edition 2.0 280CP
ex. Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 280+CP
ex. Alfa Romeo 159 TBI 200+CP
ex. Alfa Romeo 147 2.0 T.S 150CP


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
M-am gândit și la asta, dar mai degrabă aș da scrisul jos.

Totuși, nu exclud, cine știe ce filme mă mai iau? :))

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
scrisul Veloce cu negru e inspirat din pachetul Nero Edizione, din care fac parte V-ul din Scudo , scrisul Giulia din spate, carcasele de oglinzi exterioare si finalele de evacuare , toate in negru lucios. Arata foarte misto, la fel si versiunea ta in carbon, complimente!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Mulțumesc!

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2019, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Cu parere de rau va anunt ca masina va fi din acest moment de vanzare. Voi reveni mai intai cu un anunt pe forum, in speranta in care masina va ramane aici, in comunitate.

Pentru cine este interesat de un jurnal de bord complet, pe langa topicul asta recomand sa citeasca si topicul lui Sorin.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nemultumit de masina, adica aveai alte asteptari? Intreb pentru ca acum cateva zile ziceai ca te apuci de schimbat jante/anvelope cu cele de iarna, acum vad ca vrei sa o vinzi.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Dimpotrivă, chiar am început să mă obișnuiesc cu ea și să-mi placă din ce în ce mai mult, dar mă văd nevoit să fac o schimbare din cauza garajului care mă obligă să am o gardă la sol mai mare.

De aici și părerea de rău și frustrarea mea.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 373
Car: Giulia Veloce
Exista alternative gen air cups, nu trebuie sa schimbi masina doar pentru ca e garajul cu intrare mai dificila :)
https://www.stanceparts.com/


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Sună bine ca idee, dar nu știu cât de fiabil este sistemul și mai ales cât de recomandat este pentru suspensia adaptiva și cum afectează comportamentul dinamic.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2017, 18:35
Posts: 202
Nici la mine nu poate naviga rampa de la garaj (are inclinare prea mare).

Dar eu am renuntat sa folosesc garajul, nu masina :))

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


_________________
Actuala :evilook: : Stelvio QV
Fosta :samui:: Giulia Veloce Q4 2.0T 280cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Crede-mă că tot parlamentez cu mine, tot zic că totuși poate o păstrez, dar apoi in fiecare dimineață când trebuie să îngheț dând la racletă, deși am un garaj în care e cu vreo 10 grade mai cald, mă iau toți dracii.

Știu, first world problems, dar e frustrant să fi dat banii pe ceva și să nu poți folosi. Așa că mi s-a părut că mai degrabă e de bun simț să schimb mașina decât locul în care stau sau decât să mă prefac că nu am un garaj care, e adevărat, mă condiționează foarte mult în ceea ce privește mașinile.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2018, 10:47
Posts: 306
Location: Bucuresti
...iar eu am schimbat locul de parcare cu cel din fata garajului cand am vazut ca nu se impaca cu bordurile :D

Masina asta cere niste sacrificii mici, dar eu zic ca it takes some and it gives a lot more back :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
'16 Alfa Romeo Giulia 2.2 Rosso Alfa
'15 BMW 1 Series M Sport


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3328
Car: Giulia Q
si cand ma gandesc ca am incarcat un tramvai , pe un trailer de vreo 30 m lungime , pe o rampa in forma de Z , cu maree si tot felul de calcule , pe un RO-RO care se misca tot timpul , si a ajuns in regula la destinatie ...

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Asa e cand se autorizeaza orice soi de constructie, nu mai conteaza decat banul...
Imi pare rau sa aud ca renunti la masina pentru acest lucru, solutii insa cred ca exista, una rapida care imi vine este prelungirea rampei de acces , poate chiar si romaneste, prin adaugarea unor cale pe care sa coboare intai rotile si apoi in garaj, ca sa mai micsoreze unghiul de atac.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2019, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Din păcate soluții pentru îmbunătățirea accesului nu există sau nu există fără niște costuri imense.

Varianta lui BFX ar fi fost interesantă dacă nu ar fi fost și dubioasă în același timp.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 01:18 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1353
Location: Lisbon
O alta varianta ar fi sa schimbi Giulia pe un Stelvio. :idea:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 17:03
Posts: 174
Location: Francia
Intrebare de doi bani, poate, o masina car nu poate urca cu fata, aproape intotdeauna in marsarier nu atinge (solutie aplicata la borduri...), nu stiu cum e la Giulia, ai incercat?

_________________
______________________
ALFA ROMEO UBER ALLES!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 07:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Subscriu la ce a zis Guli: exista niste reguli foarte clare in ceea ce priveste tot ceea ce priveste rampele de acces, unghiuri, lungimi,etc. Aceleasi set de reguli le stiu si producatorii de masini si pe care sper ca le urmeaza. Prin urmare orice masina poate accesa orice rampa de acces, atata timp cat masina e stock si nu a fost modificata. Daca nu merge, ar trebui sa ai o vorba cu constructorul sa iti furnizeze specificatiile dupa care a fost construita rampa. Arhitectul este cel care ar trebui in mod normal sa specifice aceste specificatii.
Daca acestea sunt in afara normelor, e de belea. Cum s-au luat autorizatiile?
In mod exceptional se pot accepta derogari de la normativ. Insa conditiile sunt destul.de restrictive, gen: rampa de acces la un garaj individual, care, posibil, sa nu aibe iesire direct in strada, iar ultimul segment pana la strada tot trebuie sa indeplineasca specificatiile legale.

Mno, e dreptul tau sa poti folosi garajul. Nu va mai lasari prostiti, verificati ce drepturi aveti, si revendicativi-le daca v-au fost incalcate.
Ai nevoie de putin research, cohones si posibil indrumari de la un specialist. Vezi ca sunt cativa arhitecti pe forum care ar putea ajuta macar cu un sfat.
Si nu in ultimul rand, nu va mai lasati prostiti.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 373
Car: Giulia Veloce
Daca cei de la Stanceparts ti se par dubiosi, poti incerca ceva deja consacrat de la KW: https://www.kwsuspensions.net/products/ ... ift_system

Totusi, diferentele de pret dintre cele 2 variante sunt mari.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
ssARG Quote:
Intrebare de doi bani, poate, o masina car nu poate urca cu fata, aproape intotdeauna in marsarier nu atinge (solutie aplicata la borduri...), nu stiu cum e la Giulia, ai incercat?
Nu permite nici abordarea asta deoarece configuratia rampei de acces este foarte neprietenoasa. Este ingusta, este abrupta, se curbeaza la 90 grade din scurt. Iar cin partea superioara a rampei te lovesti de aceeasi problema: dostanta intre carosabil si partea de inceput a rampei este destul de scurta (incape in ampatamentul rotilor) si este si diferenta de nivel intre .. Am facut intre timp o schema ca sa fie mai usor:

Image

Ideea este ca oricum nu as face genul asta de experimente cu masina proprie.
BFX Quote:
Daca cei de la Stanceparts ti se par dubiosi, poti incerca ceva deja consacrat de la KW: https://www.kwsuspensions.net/products/ ... ift_system

Totusi, diferentele de pret dintre cele 2 variante sunt mari.
Am inceput inainte de a cumpara masina a cauta solutii si am dat peste kitul asta si desi pare fix ce trebuie, nu are niciun sens sa dau 30% din pretul unei masini pe un sistem de suspensii reglabile.
yux_mm Quote:
Subscriu la ce a zis Guli: exista niste reguli foarte clare in ceea ce priveste tot ceea ce priveste rampele de acces, unghiuri, lungimi,etc. Aceleasi set de reguli le stiu si producatorii de masini si pe care sper ca le urmeaza. Prin urmare orice masina poate accesa orice rampa de acces, atata timp cat masina e stock si nu a fost modificata. Daca nu merge, ar trebui sa ai o vorba cu constructorul sa iti furnizeze specificatiile dupa care a fost construita rampa. Arhitectul este cel care ar trebui in mod normal sa specifice aceste specificatii.
Daca acestea sunt in afara normelor, e de belea. Cum s-au luat autorizatiile?
In mod exceptional se pot accepta derogari de la normativ. Insa conditiile sunt destul.de restrictive, gen: rampa de acces la un garaj individual, care, posibil, sa nu aibe iesire direct in strada, iar ultimul segment pana la strada tot trebuie sa indeplineasca specificatiile legale.

Mno, e dreptul tau sa poti folosi garajul. Nu va mai lasari prostiti, verificati ce drepturi aveti, si revendicativi-le daca v-au fost incalcate.
Ai nevoie de putin research, cohones si posibil indrumari de la un specialist. Vezi ca sunt cativa arhitecti pe forum care ar putea ajuta macar cu un sfat.
Si nu in ultimul rand, nu va mai lasati prostiti.
Nu se pune problema daca e sau nu in regula cum a fost proiectat si apoi executat accesul in garaj. La momentul asta (la mai bine de 2 ani de la preluare) nu cred ca mai am ce sa mai rezolv si si daca ar fi ceva sanse, nu dispun nici de timpul si nici de nervii necesari pentru o actiune in judecata. Dar apreciez sfaturile si mai ales indarjirea cu care imi aparati masina in fata vanzarii. :)
triesse Quote:
O alta varianta ar fi sa schimbi Giulia pe un Stelvio. :idea:
Ieri am facut un test drive cu el pentru ca este singura optiune pe care as lua-o in calcul (eventual X3, dar ala depaseste bugetul).

Masina merge ok, e spatioasa, e mai mult decat am nevoie oricum in sensul asta. Problemele sunt urmatoarele:

- este suv, mai exact ce detest eu mai mult dintre toate formele pe care le poate lua o masina;
- pentru ca este mai voluminos decat Giulia (care era sensibil la fel cu F30 in dimensiuni), accesul precum si manevrarea in garajul blocului sunt greoaie.

Fac o gramada de calcule si scenarii si nicicum nu prea e bine. :)

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2018, 17:27
Posts: 373
Car: Giulia Veloce
Ar mai fi 2 lucruri de facut, cu costuri relativ reduse:
- arcuri de Giulia post iulie 2017 (se pare ca mai adauga 1/1.5 cm la garda la sol)
- alte dimensiuni de anvelope - pe forumul din state am vazut destul de multi posesori de Giulia ce merg pe 245/40 19. Asta mai adauga la garda aprox 1 cm
https://www.willtheyfit.com/index.php?w ... offset2=33


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2019, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 405
Car: eGolf
Location: Brasov
Eu am nevoie de cel putin 5 cm, doar ca sa fiu safe.

_________________
ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm Distinctive
ex: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T Q4


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 610 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited