Marturisesc ca threadul asta o sa-l mentin ca referinta in cazul in care o sa fiu vreodata in dubii intre Merc si Maserati si o sa oscilez intre 65k si 177k
![😊](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f60a.svg)
Nu stiu sincer cum ati reusit sa ajungeti la comparatii cu AMG-urile de la S Klasse si Ghibliuri de 130k.
Nu cred sincer ca Ghibli a fost conceput sa se bata cu gama de varf Merc sau BMW, ci doar sa fure o parte din segmentul nu extraordinar de scump ocupat de ceea ce eu numesc Corporate guy sau over 50s care nu arunca mai mult de 600-700GBP pe luna pe o masina. Unde dpv preturi nu cred ca Ghibli s-a pozitionat rau, e clar ca nu poate oferi exact aceleasi extrasuri precum trioul ptr ca e la o alta clasa. E Maserati si nu se poate cobori la a oferi masini ptr mase, nu cred ca asta a fost intentia. Normal ca trebuie sa platesti ceva extra ptr un Maserati, insa nu cred ca trebuie exagerat aici la modul ca daca nu depasesti suta esti inferior unui Merc E Klasse.
Revenind la intrebarea de ce nu au vandut mai mult? Eu unul am vazut mai multe Ghibliuri pe strada in UK decat Giulii, chiar sunt curios cum stau la vanzari ambele modele.