Sunt si eu cam in aceeasi situatie, dar nu-mi bat capul prea tare.
Nici mie nu mi-au iesti noxele. Ai euro 2 sau euro 3? Daca are consum mare si nu ies si noxele, poate fi de la sonda lambda (euro2) sau sondele lambda (euro 3), care nu neaparat aprind MCSF, chiar daca nu functioneaza corect. Vezi ca ralanti-ul e cam mare. Trebuie sa fie in jurul valorii de 840-850 rpm. Daca nu te poti conecta nici cu
MultiEcuScan, atuncea conecteaza-te cu
DnEcuDiag. Iti alegi de acolo tipul de ECU (Motronic M 1.5.5 sau 7.3.1 parca)
Fa-i o resetare a parametrilor dupa ce schimbi sonda. Si daca ai 3 sonde, sa-ti spuna care e defecta, nu sa schimbi la rand, ca nu cresc in copac. Se poate determina, daca e in stare mecanicul.
Si da, poate fi si de la debitmetru si de la bujii, dar si de la sonda pentru ca amestecul de benzina e gresit. Daca si bujiile sunt uzate, ia Iridium, exclusiv NGK sau Denso. Nu incerca alte marci ca dupa aceea tot NGK sau Denso va trebui sa iei. Sunt cam la celasi pret ca cele Platinum.