bluecar Quote:
salut,
ieri dimineata am ajuns iar la germanica....masina a mers impecabil.am ramas surprins de anvelopele de iarna nokian wr a4 215/45/17....sunt mult mai silentioase decat cele de vara fulda sportcontrol2 225/45/17,plus ca sa simtit o economie de motorina de aprox 0,7-0,8l/%
oricum trebuie sa cumpar 2 de vara si nu as mai vrea fulda...chiar nu stiu ce sa aleg dintre:
dunlop
vredestein
hankook
goodyear
pirelli
continental....toate cu exceptia celui din urma care este cu 10 euro mai scump,se invart la acelasi pret...
inca o problema:in manualul masinii am gasit ca distributia la 3.2 v6 si 1.9 jtd se schimba la 120 k km sau 4-5 ani in functie de conditile de mers.
eu stiam ca la 60 k km....care este pana la urma?
distributia este schimbata de mine oe cu exceptia pompei de apa care este hepu.deocamdata are 50k km si 2 ani.....
Salutari bluecar,
...poate e un pic cam tarziu sa imi dau si eu cu parerea, sper sa nu fie
Din experienta mea cu masina in ultimii 110k km ti le-as recomanda pe cele care sunt mai performante in conditii de ploaie, dupa numarul de km pe care il faci tu si drumurile pe care mergi, eu as zice ca siguranta este cea mai importanta
dar asta e doar o observatie asupra a ceea ce cred eu ca are masina nevoie
pentru mine am ales o pereche de michelin crossclimate pe roti de 16" de care sunt foarte multumit. Imi imaginez ca tu, avandu-le si mai late ai mult mai multa stabilitate decat ce pot avea eu, iar cand conditiile se inrautatesc (in fiecare zi cand esti in germanica) un plus de siguranta nu ar strica
Referitor la distributie eu am schimbat-o pe a mea de 2 ori pana acum, o data la 155k km (tot DAYCO) si a doua oara la 250k km (INA cu intinzator DAYCO) si dupa 3 ani jumatate. La demontare nu am gasit nimic in neregula cu vechile piese, nu existau scurgeri de ceva si toate piesele erau in stare buna de functionare. Pompa de apa ar mai fi dus 20k KM cu siguranta, cea noua se invartea un pic mai greu decat cea veche, nu mult ci destul cat sa iti dai seama ca este noua, dar nu avea nici un joc in rulment. Cureaua se prezenta in conditii bune, fara urme de "riduri", rulmentii rolelor de ghidaj erau in stare foarte buna numai intinzatorul, care putea fi tensionat un pic cu mana, era mai moale decat cel nou si care este cea mai mare nenorocire daca nu ai o cheie calumea sa il poti tensiona pe nemernic, cum trebuie la un motor CF3. Ne-am chinuit sa punem cureaua de distributie la loc 4 ore pana cand o cheie a fost facuta si totul a durat 10 minute.
drumuri bune