Valak Quote:
goldfinger Quote:
si atunci cei care au avut probleme sunt doar exceptii (frane, faruri/stopuri cu apa/aburite etc etc )? Sau au fost ei mai ipohondrii / "lache" ?
de ce mi-as lua masina noua sa fac naveta la service, indiferenr de brand ? Iau una SH (ca tot se devalorizeaza "big style"), o duc la un "Tziv" sa o mestereasca si un an/doi merge struna. Si raman si cu bani in buzunar.
Lucrezi in domeniu, stii foarte bine ca TOATE masinile au probleme, mai devreme sau mai tarziu. Unele au probleme mai multe, altele au probleme mai mari. Statistic, Alfa sta mai bine decat cei mai multi, deci da, ii poti considera exceptii. Dar sigur ca alta e reactia atunci cand se defecteaza o Alfa. Merita sa stergi cu ea pe jos fiindca faci rating. Toti prostii se vor simti avizati cand vor citi articolul respectiv sau vor urmari emisiunea si se vor felicita ca "au stiut ei mai bine". Pe cei ce fac astfel de presa ii etichetasem drept lache (cei de teapa lui Giurgea&Bratu de la noi, milogi la masa importatorilor), dar pot intra linistiti in aceeasi tagma si cei ce arunca periodic cu fecale in jurul lor (de unde asumarea distinsului coleg de mai sus).
Referitor la problema stopurilor de la Brera, cu care stiu ca te-ai confruntat, ma indoiesc ca Alfa Romeo le-a spus celor de la Hella "Bai, incercati si voi sa nu se abureasca! In fine, daca se poate, daca nu...aia e." Iti inteleg supararea, dar atat au putut cei de la Hella si probleme similare vei gasi in curtile multor altor producatori. Stiu ca Alfa trebuia sa rezolve problema, dar la momentul respectiv platforma aia avea atat de multe probleme incat stopurile probabil au coborat destul de mult in lista lor de prioritati.
@Jull
Discutia de ce sa imi iau noua, in loc sa imi iau una SH, cred ca e veche si nu isi are locul aici.
1. Faptul ca lucrez in domeniu nu reprezinta niciun argument in discutia asta. Iar daca m-as apuca sa postez informatii la care am acess ar trebui sa imi dau singur demisia ASAP. Pt ca nu se face.
Mai mult, jobul unui user nu ar trebui sa conteze intr-o discutie, doar jobul in sine, nu esti mai credibil doar pentru ca lucrezi la o anume companie. Dar poate sunt eu prea pretentios si am asteptari prea mari.
2. Apropo de Brera, iarasi, nu reprezinta un argument. BTW furniorii fac repere respectand caietul de sarcini impus de producator. Doar trebuie sa stii ce si cum sa ceri.
Iar suparare nu am pe Brera, doar ma rad de ea - ea a inceput
. Cand ma va supara cu adevarat, nu va mai exista.
3. Probleme au toti. Multe. Diferenta sta in detalii, cum rezolva ei acele probleme si, implicit, experienta de ownership. In timp ce altii rezolva astfel incat sa nu ai senzatia ca ai fost pacalit (masina la schimb etc), la alfa esti dus cu zaharelul sau plimbat in repetate randuri pentru a rezolva aceeasi problema. Sa nu mai vorbesc de nr de zile de imobilizare in service, vs concurenta...