Neata!
Revin cu un nou post, in speranta ca se gaseste cineva din tot grupul asta si imi va raspunde si mie, desi am impresia ca v-ati vorbit cumva cei vechi sa nu le raspundeti celor noi
. Raspunsuri, am tot cautat, am intors forumul cu susul in jos plus forumuri straine, in eventualitatea in care doreste cineva sa-mi atraga atentia ca exista functia search...
Masinuta incepe sa scoata (uneori, nu stiu de ce are momente, uneori scoate alteori nu scoate deloc) parca mai mult fum, asta dupa ce in vara i-am curatat EGR si MAP (care nu s-a lasat curatat de tot) si abia se mai vedea un fir de fum.
Furtunele de la turbo sunt ok, cel de-al doilea din spre intercooler a fost inlocuit in urma cu 1 luna. Nu exista scurgeri, pierderi de ulei, pierderi de putere, lag in acceleratie, etc. Doar fum....
Las un log din Multiecuscan cu valori si as avea rugamintea daca este cineva dispus sa-mi spuna ce e anormal aici.
READING PARAMETERS:
Battery voltage: 13.959 V
Engine speed: 851 rpm
Fuel consumption: 0.5400 l/h
Inj. correction Cyl. 1: -0.11 mm³/i
Inj. correction Cyl. 2: -0.63 mm³/i
Inj. correction Cyl. 3: -0.95 mm³/i
Inj. correction Cyl. 4: 1.73 mm³/i
Total fuel quantity: 5.355 mm³/i
Intake air quantity: 253.5 mg/i
Desired intake air quantity: 253.0 mg/i
Intake air quantity signal period: 0.414 ms
Air temperature (MAF): 42.16 °C
Air temperature (Boost/Manifold): 66.26 °C
Boost pressure: 989 mBar
Boost pressure signal: 1598.0 mV
EGR valve opening: 48.734 %
EGR control: ON
Throttle valve opening: 0.999 %
Fuel temperature: -16.54 °C
Fuel temperature signal: 4574.2 mV
Fuel pressure: 268.10 bar
Engine temperature: 73.46 °C
Q1: Care sunt valorile normale ale MAP-ului?
Q2: Throttle valve opening: 0.999%, e normal sa ramana la 0.999% indiferent de turatie? Am observat ca nu se modifica cand accelerez
Q3: Insist pe intrebarea din posturile anterioare, unde gasesc piesa in cauza ce genereaza eroarea P0180, senzorul de temperatura al combustibilului?
Q4: Filtrul de particule, exista sau nu pe masina mea? 1.9JTDm 88kw (cand am fost la service pentru schimbul de consumabile mi-am aruncat un ochi pe sub ea si parea a fi un "filtru" pe traseul de evacuare, dar in momentul cand accesez sectiunea filtrului de particule din Multiecuscan, nu imi aprinde test led-ul din bord) Pe forum am gasit raspunsuri contradictorii, dar niciunul lamuritor. Ba e, ba nu e, ba e ceva dar nu e chiar filtru...:-? Masina e E4 in carte.
Q5: EGR e normal sa ramana deschis doar 48-49% si nu mai mult? In turatii lucreaza, cel putin in teorie caci se inchide de la 48% spre 0%
P.S.: Testul a fost efectuat la cca. 30 min dupa drum, de aceea temperatura motorului era de 73 grade (stiu ca in cazul injectoarelor trebuie efectuat test la 90)