Salut
Eu am Alfa 147 adusa de propria-mi manutsa din Belgia, cumparata de acolo la 103 000, iar in prezent am 120 000 km cu ea.. Probleme o sa intalnesti cam ca la orice masina la un asemenea numar de kilometri, care fie au fost rezolvate intre timp de fostul proprietar (daca are carnet de intretinere vezi exact ce s-a schimbat) fie va trebui sa le rezolvi tu. Acestea ar fi, in mare, distributia, bujiile, eu am avut de schimbat simeringul de palier pe unde pierdea ulei, deasemeni mai sunt niste cabluri care fac legatura intre schimbatorul de viteze si cutie, si care cu ocazia schimbarii simeringului s-a constatat ca sunt uzate si ar trebui schimbate in curand (se pare ca rezista in jur de 120 000 km cam la orice masina).. Ar mai trebui sa verifici cum sta la articulatii, unde in mod normal nu ar trebui sa aiba probleme avand in vedere ca a circulat in Germania, insa te vor lasa repede cand vei ajunge in Ro. Iar in rest, depinde cum s-a purtat fostul proprietar cu ea, ca deh.. ca la orice masina, e posibil sa aiba probleme la motor, e posibil sa fie ambreiajul terminat, e posibil sa existe probleme in cutie (unde inteleg ca exista o anumita sensibilitate oricum, ceva legat de sincroane.. nush amanunte pt ca sunt cam praf la mecanica). Per total insa, nu fugi de Alfa pt ca este nefiabila, este demonstrat ca in cazul unei exploatari firesti a masinii problemele nu apar mai devreme decat la alte marci si nu sunt nici de natura mai grava..
Intre 147 si 156 greu de spus care e mai fiabila, suportul tehnic este acelasi asadar ambele sunt la fel de fiabile. Nu cunosc probleme specificie pt nici unul din cele 2..
Succes
|