Multumesc pentru aprecieri!
Nu sunt de acord cu afirmatia ca Alfa a fost facuta pentru a mesteri mereu la ea. In 10 ani si 150,000km nu am schimbat decat ambreiajul care era deja uzat cand am luat masina, bratele fata si cam atat. Cele de intretinere gen ulei, filtre, distributie nu se iau in calcul.
Oricum, sa platesc 95,50 EUR pentru setul complet de brate superioare, inferioare si stabilizatori si 86,70 EUR pentru kitul de ambreiaj cu tot cu rulment originale sau 215 EUR cu volanta cu masa dubla inclus chiar este FOARTE OK, avand in vedere ca am dat destul cu ea in gropi si ca merg foarte agresiv.
Radiatoarele nu se iau in calcul pentru ca a fost un accident, am lovit o caprioara, si ele si asa sunt destul de OK la pret, 80 EUR amandoua, noi, originale.
Nu am de gand sa imi iau niciodata un 159. Tehnic e varza proiectat. Raman la Soim, multumesc. Foarte robusta si ieftin de intretinut, consum ridicol de mic, imi ajung 2 plinuri sa fac un trip pana in RO si inapoi. Mai am putin si o incadrez la Oldtimere.
Ca lista din ce am de facut este asa:
- brate superioare si inferioare fata + bielete + bucsi stabilizatori noi
- reconditionat caseta directie
- schimbat 6 coliere la burdufele de planetare (pierde vaselina, sunt prinse cu soricei de cabluri)
- schimbat kit distributie inclusiv pompa apa, toate simeringurile de la motor, etansat baie ulei, garnitura capac culbutori
- reconditionat pompa inalte
- discuri si placute noi fata + spate
- ulei + filtrele toate + lichidele vitale
- servo, frana
- inlocuit parbriz + cheder
- inlocuit bujii incandescente
- radiatoare motor + A/C noi + carcasa filtru aer
- reparat zonele afectate de rugina + zincat + grunduit + vopsit
- mici marunte gen plastice, suporti, capacele, izolatii cabluri, etc.
- ar mai fi si ambreiajul, o sa vedem maine in ce stare e actualul kit de ambreiaj.