Abia saptamana asta s-au aliniat planetele. Continuam cu jurnalul de bord.
Am reusit sa schimb toate bratele fata, am luat TRW,sa vedem ce-i de capul lor si cat or tine.
Bucsele de poliuretan primite de la George impreuna cu bara de GTA s-au dovedit a fi uzate si le-am schimbat atunci repede cu bucsele anterioare de la bara masinii. Am zis ca bara de GTA pare a fi putin uzata, bucsele mele fiind vechi si neschimbate, clar originale, or fi si alea largite, diferenta de diametru intre bare fiind doar de 1mm, hai sa incercam. Au mers o perioada, bara statea fixa in ele, acum se pare ca s-au largit, scartaie, bara pot s-o invart relativ usor cu mana in ele. Voi schimba si bucsele de la bara fata si cu asta totul este nou pe articulatii.
Am reusit sa ridic suspensia 1,5 cm mai sus, iar invartit in jurul masinii, iar masurat, bibilit timp de-o ora, e uniforma acum la mm.
Mai ramane sa montez distantierele de 20 mm si sa vad cum se aseaza cu jantele de 16, jantele de 17 fara distantiere, urmarim si eventual mai ridicam fundul putin in cazul in care ating sau se lasa prea tare cand e incarcata. Poate-s prea mult pentru jantele de 16, le mai subtiem la strung sau ramanem pe 17 si pastram distantierele pentru 147.
Momentan e egal ridicata de spate, dar rezervorul e aproape gol, or mai fi vreo 8 litri in el si o cutie cu vreo 15-20 de kg piese/uleiuri si diversuri prin portbagaj. Voi face plinul, apoi umplu iar cu oameni masina, portbagajul si masor cum se aseaza si revin asupra reglajului inaltimii puntii spate. Fata nu cred ca o mai modific de-acum, pare foarte ok asa, imi intra 2 degete intre cauciuc si aripa, masina poate fi parcata cu spoilerul fata peste majoritatea bordurilor din Iasi si nu mai am grija sa nu ating pragurile pe ici pe colo.
A plecat si uleiul din motor cu filtrul, inlocuit cu Seleina 10W40 Gold... om vedea daca ii place gustul sau nu, Total-ul 5w40 i-a placut grozav, a baut 1 litru in 2000 de km, nu mi-a placut mie ca motorul era cam zgomotos. Acum pare ceva mai linistit, ramane de vazut. Mai am o masina betiva in familie care haleste Total-ul de mai sus ca pe aer si benzina, poate o fi un ulei prost/contrafacut, dumnezeu cu mila, 2000 de km a fost bun de spalat motorul cu el.
Uleiul in cutie a fost inlocuit si ala, desi a intrat cam putin pana a dat pe-afara, cca 1,6 litri. Curios...
Am schimbat si bieleta antiruliu pe dreapta fata, din simplul motiv sa fie totul nou, chit ca aia veche era in mintile ei complet.
Mai am de verificat ceva dubios pe spate, am o bataie la amortizorul stanga, cred ca nu am strans suficient piulita la flansa pe tija amortizorului cand am montat ultima data reglabila ca ocazional se aude cum "scutura" la anumite tipuri de denivelari, azi cu masina ridicata pe elevator am impins rotile vertical spre caroserie si se simtea ceva joc la flansa, chiar mi se paruse cam scurt filetul iesit prin piulita cand am montat-o, voi verifica. A ramas tamponul central inferior sa-l montez, uleiul de servo si lichidul de frana si cam gata cu toata nebunia la partea tehnica. In weekend ar trebui sa fie gata.
Niste unghiuri si de reglat farurile dupa ce termin si cu reglajul suspensiei spate si cam asta-i. Intr-un viitor apropiat o sa ii refac toata evacuarea din inox. Pana atunci..intru la interior si exterior.
Am mai pus mana pe un 147 facelift 2 usi editie Blackline care va intra la dezmembrat interior si motor/cutie si anexe si il pastrez sa arunc un rollbar in el si alt motor si la distractie cu el. Posibil sa-i fur jantele si sa le pun pe SW, macar de-o proba sa vad cum arata Blackline 1 versus cele de GTA
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Va trebui sa ma invart un pic prin oras si cu jantele de 17 sa vad, poate poate totusi ma arunc la ele daca nu ma sperie socurile primite in suspensie pe strazile din Iasi. Tura din iarna a fost cam de speriat, dar probabil si din cauza jocurilor si din cauza cauciucurilor care erau tari ca piatra, si talonul mai mic, si gumele de vara pe ele care erau plastic.
Cateva poze de duminica trecuta cand am adus 147-le acasa. SW-ul acum e doar mai murdar si mai inalt, insa mai "sanatos". Ochioasa rau asta mica si fundul ei de brazilianca... pacat ca a avut o viata grea pana sa ajunga la mine. Tabla e perfecta, nici rugina de suprafata nu are pe nicaieri, am inspectat-o atent pe elevator, insa vopseaua se exfoliaza, mai are zgarieturi.. ar fi mers de un daily daca nu trebuia revopsita. Problemele tehnice de pe la motor sunt relativ usor de rezolvat. I-oi face si topic separat cand or mai avansa lucrarile.