It is currently 22 Nov 2024, 07:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2018, 12:15 
Offline

Joined: 09 Nov 2017, 13:37
Posts: 84
Car: giulietta 1.4 ma
Location: vienna/brasov
Am o experienta neplacuta cu discurile brembo, cand am.cumparat masina avea pe ea discuri brembo montate cu 2-3 mii de km si erau ovalizate rau de tot. Am comandat de pe alfisti tot brembo si dupa 3mii de km au inceput sa se ovalizeze si astea wtf??? Atat de proaste sunt? Ce e drept am facut un drum de austria romania incarcat rau. Voi ce discuri/placute recomandati?


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2018, 14:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Am folosit si eu brembo stock dar in utilizare ceva mai hardcore, pe circuit, si nu sunt ce trebuie, adica in primele 2 tururi sunt ok, insa imediat ce se incalzesc incep sa vibreze.
In utilizare cotidiana, am avut pe fost 159 q4 discuri brembo cu placute pf si au fost foarte ok, nu am sesizat sa bata nici dupa 30-40 mii km.

Daca la tine a fost cazul de un drum cu masina incarcata, alergata bine si eventual ai mai prins si ceva ploaie sau vreo balta de apa, e posibil sa se fi deformat de la trecerea brusca cald/rece.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2018, 17:22 
Offline

Joined: 09 Nov 2017, 13:37
Posts: 84
Car: giulietta 1.4 ma
Location: vienna/brasov
georgeg Quote:
Am folosit si eu brembo stock dar in utilizare ceva mai hardcore, pe circuit, si nu sunt ce trebuie, adica in primele 2 tururi sunt ok, insa imediat ce se incalzesc incep sa vibreze.
In utilizare cotidiana, am avut pe fost 159 q4 discuri brembo cu placute pf si au fost foarte ok, nu am sesizat sa bata nici dupa 30-40 mii km.

Daca la tine a fost cazul de un drum cu masina incarcata, alergata bine si eventual ai mai prins si ceva ploaie sau vreo balta de apa, e posibil sa se fi deformat de la trecerea brusca cald/rece.
De alergat am alergato dar eram cam singur pe drum (30 decembrie) fara franari de urgenta, fara apa, doar o groapa maaare inainte de budapesta, de acolo am observat ca a inceput sa vibreze si vad ca tot evolueaza, spre rau :(, jntre timp am verificat bucsile, maine merg la echilibrat si vedem dupa....


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2018, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Posibil groapa aia sa fi dat fisuri ceva, verifica mai bine ca sa nu mergi asa cu ele.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2018, 04:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Am avut pe GT 3.2 si cum zice si George , pe franare la viteze mari intotdeauna vibrau ca draq . Am facut un drum de Constanta pe A2 si am murit de nervi ca erau abia schimbate . Atunci am preferat sa cred ca e vina placutelor ( tot Brembo ) dar nu am mai apucat sa incerc alt combo ca am dat masina . Tie iti fac figuri si la rece ?


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2018, 13:55 
Offline

Joined: 09 Nov 2017, 13:37
Posts: 84
Car: giulietta 1.4 ma
Location: vienna/brasov
mugurel Quote:
Am avut pe GT 3.2 si cum zice si George , pe franare la viteze mari intotdeauna vibrau ca draq . Am facut un drum de Constanta pe A2 si am murit de nervi ca erau abia schimbate . Atunci am preferat sa cred ca e vina placutelor ( tot Brembo ) dar nu am mai apucat sa incerc alt combo ca am dat masina . Tie iti fac figuri si la rece ?
cred ca la rece nu vibreaza, am facut "cercetari" si nu sunt discurile ovalizate, masina find cu, cutie automata, cred ca le.am incins si la semafor am stat cu piciorul pe frana astfel se face transfer de material de pe placuta pe disc si adio. Acum trebuie duse la strung, cum nu am posibilitatea asta in austria, le voi schimba cu ceva mai bun, o sa incerc si placutele ceramice.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2018, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Eu zic sa pui doar niste placute bune deocamdata . Poate rezolvi asa ...


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2018, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 290
Location: Bucuresti
[/quote]
cred ca la rece nu vibreaza, am facut "cercetari" si nu sunt discurile ovalizate, masina find cu, cutie automata, cred ca le.am incins si la semafor am stat cu piciorul pe frana astfel se face transfer de material de pe placuta pe disc si adio. Acum trebuie duse la strung, cum nu am posibilitatea asta in austria, le voi schimba cu ceva mai bun, o sa incerc si placutele ceramice.
[/quote]

Rar se ovalizeaza discurile. In majoritatea cazurilor se pretrece fenomenul descris de tine. Se pot curata discurile cu urmatoarea procedura. Ideea este sa le incalzesti progresiv prin franari succesive, marind progresiv forta si timpul de franare (implicit viteza) la fiecare noua franare. Sub nici o forma nu opresti masina definitiv, pentru ca vei transfera iar material. In general dupa 10 franari vei scapa de bataie. Cauta un drum liber pe care poti prinde ceva viteza.

60-20km/h
70-20km/h
....

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2018, 11:34 
Offline

Joined: 09 Nov 2017, 13:37
Posts: 84
Car: giulietta 1.4 ma
Location: vienna/brasov
Pedala Quote:
cred ca la rece nu vibreaza, am facut "cercetari" si nu sunt discurile ovalizate, masina find cu, cutie automata, cred ca le.am incins si la semafor am stat cu piciorul pe frana astfel se face transfer de material de pe placuta pe disc si adio. Acum trebuie duse la strung, cum nu am posibilitatea asta in austria, le voi schimba cu ceva mai bun, o sa incerc si placutele ceramice.
[/quote]

Rar se ovalizeaza discurile. In majoritatea cazurilor se pretrece fenomenul descris de tine. Se pot curata discurile cu urmatoarea procedura. Ideea este sa le incalzesti progresiv prin franari succesive, marind progresiv forta si timpul de franare (implicit viteza) la fiecare noua franare. Sub nici o forma nu opresti masina definitiv, pentru ca vei transfera iar material. In general dupa 10 franari vei scapa de bataie. Cauta un drum liber pe care poti prinde ceva viteza.

60-20km/h
70-20km/h
....
[/quote]

Am incercat pe autostrada (era goala) de la 130-150 --> 20, am simtit o imbunatatire dar dupa ceva franari a inceput iar :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited