ALXege Quote:
370Z are motor de 3.7, e drept, la o prima vedere, probabil la 40k+E pret de achizitie nu te mai gandesti la 1000k+E impozit anual.. desi poate nu vrei ca o data pe an sa-ti dublezi rata la leasing
Lotusul cred ca putem sa-l excludem din start, si nu prin prisma configuratiei, cat presupun ca poti fi de acord cu mine ca nu-i genul de masina cu care sa mergi zi de zi la birou sau o data / de doua ori pe an intr-un concediu cu jumatatea mai buna.
Singura alternativa viabila, desi e different animal, mi se pare Mustangul convertible (cel cu motor "european", desigur). Recunosc ca, in situatia ipotetica de a cauta un cabrio "for the soul" in price range-ul asta, as avea o dilema serioasa...
Daaa, am uitat complet de Mustang. Ecoboostul L4 prin afara incepe sa creasca mult dpdv al optiunilor aftermarket performance, chiar daca multi considera un sacrilegiu acest motor.
@ yux
Da, de kit-ul Esseesse era vorba. My bad, ma lasa memoria. Am cautat pretul, 2500 Lire.
goldfinger Quote:
conform discutiei cu nenea de la standul Abarth, se recomanda un fel de sef produs, in fine... :
- 1.8 de pe 124 e derivat din 1750-ul de pe 4C & co
- aceasta varianta de motorizare nu se va pune pe 4C pentru ca "au alta filozofie pentru alfa romeo", abarth-ul 124 1.8 300 Hp il vom vedea in competitii in schimb;
Interesant, am vazut ca motorul e marketat Bialbero.
Vis-à-vis de competitii, va concura in grupa R-GT a FIA.