cosminsirb Quote:
Eu nu ala l-am îngroșat, cel care vine din inntercooler și întra în turbina, ala gros.
Nu as vrea sa anulez egr deoarece în timp apar alte probleme la mașină, mai bine unul nou deoarece nu este o avere și cu siguranță nu a fost pus pe mașină degeaba sau sa fie anulat, are rolul lui.
O sa schimb și debitmetru dar am scos mufa la debitmetru și mai mult de 3200rpm nu se tura, am băgat mufa și se tureaza pana la maxim.
De la 2600,2700rpm mașină manca asfaltul, trage de rupe, dar nu ma lasă să trec de 3200rpm și se aprinde engine în bord.
Pe tester îmi da doar eroarea P1238.
pai eu am spus de furtunasul de vacuum dintre electrovalva si actuatorul de la geometria variabila(chiar le poti verifica pe toate)....pu foto cu electrovalva pierburg.
despre rolul egr-ului este plin forumul si netul...mai devreme sau mai tarziu tot la anulare ajungi
si la mine ambele gt-uri tragea asa,pana nu am schimbat turbinele nu am scapat de erori.
sunt aici pe forum baieti care chiar stiu...sigur daca citesc iti pot da mai multe sfaturi sau chiar assistenta..
poate ai noroc si scapi mai usor.