Offline |
|
Joined: 03 Oct 2016, 19:23 Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
|
Postez aici varianta mea dupa mesajul primit de la tine.
Recent mi-a intrat apa in soclul de la antena exterioara si am fost nevoit sa-l desfac. Acolo se afla antena de gps care s-a si stricat si un "amplificator" de antena a carui iesire se duce in intrarea de antena de la radio.
Acel amplificator cu ghilimele este alimentat prin cablul de antena al radioului si are o schema mai ciudata - mai mult este un repetor ( adaptor de impedanta ) cu un tranzistor FET si un tranzistor bipolar.
Tranzistorul bipolar este polarizat mai neortodox. Scuze pt descrierea tehnica prea lunga dar poate citesc si unii useri cunoscatori in ale domeniului.
Pe scurt, atunci cind pui contactul deja magistrala CAN functioneaza si radioul de asemenea.
La amplificatorul mai sus discutat ajunge tensiunea bateriei masinii care este undeva pe la 12.5 volti.
Cind motorul este pornit magistrala CAN functioneaza ca si mai inainte iar radioul da rateuri in receptionarea posturilor. Tensiunea pe amplificator este acum de aproape 14 volti si ar putea fi o problema acolo. Merita a fi cercetata varianta asta.
_________________ DA !
|
|