BZ-76-DIA Quote:
-Macaraua de GT nici macar nu seamana cu cea de 147, asadar nu are nicio sansa sa faca servici cum trebuie, chiar daca fizic poate incape si se poate monta in usa.
-Modului cu butoanele de actionare la geamuri, desi este identic la forma si conectica cu cel de 147 coupe, nu poate fi interschimbat intre modele, nu va functiona.
-Modulul din interiorul usii se poate verifica simplu, in general face scurt pe pinul (-) minus (primul din mufa alba), se verifica daca plasticul din zona e topit.
-Broasca usii este de obicei vinovata pentru momentul in care la inchidere/deschidere a usii nu se mai realizeaza acea miscare de 1 cm a geamului.
Mersi frumos pentru info, din câte spui tu nu au cum sa fie de la 147 așadar trb sa fie de gt,mecanicul a zis ca numai sunt șuruburile originale de la macara și cică a fost schimbată, și de aia nu merge pentru ca nu este a mașinii,in schimb modulul zice ca și el a fost schimbat deoarece îmi pâlpâie kilometrajul,cel mai sigur o sa o bag pe tester sa văd ce și cum deși i-am zis la mecanic dar spune ca degeaba o bag pana nu i schimb modulele amândouă din usa stânga și macaraua, el susține ca e specialist in alfa fan chiar, însă ma cam lăsat rece, in loc sa îmi facă geamurile mai bine sa se deschidă le-a stricat de tot spunând ca nu are ce sa facă pana nu schimb mecanismul și modulul, geamul din drapata nu se mai deschide deloc, se aude sunetul dar nimic a rămas blocat, iar cel din stânga dacă îl las de tot jos și încerc sa îl închid da înapoi trb sa îl ajut trăgând de el sa se ducă pana sus, după care dacă deschid usa și o închid se ridica centimetrul ăla numai ca nu pana sus de tot rămâne diferența și se aude in ureche când conduci, sper sa rezolv ca m-au înnebunit genurile astea
Sent from my iPhone using Tapatalk