It is currently 27 Sep 2024, 10:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4172 posts ]  Go to page Previous 1138 139 140 141 142167 Next
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Recomand cu mare caldura o camera de bord cu rezolutie si unghi mare de curpindere si daca e vreo unu agresiv, cred ca il poti salta frumos cu carabinierii sau politia pentru asalt sau stiu eu ce. Ai o dovada in plus, dar e de evitat. Vroba aia: nu-ti pune mintea cu prostul ca o are odihnita.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
antonelcodreanu Quote:
piticu74 Quote:
tomi_alfa Quote:
Din punct de vedere al regulilor tu ai tot dreptul sa-ti mentii banda, atata timp cat prin alt indicator sau pe jos nu sunt marcaje care sa spuna expres directia benzii pe care esti. Italienii sunt printre ce-i mai neatenti soferi, asa ca mare grija la cum circuli. Romanii nu mai spun, cate injuraturi si claxoane le servesc celora care incalca la fel in sensul giratoriu. De obicei in intersectiile astea tine mult de indemanarea ta cat de usor si rapid te poti misca astfel incat sa scapi de eventuale incidente. Alfa ajuta ca are sprintul bun :D .
Ieri era sa sara nevasta/amanta unuia din africa de sud,pe geam la mine,de nervi ca i-am dat un claxon scurt,el(soferul)nici cu claxon nu m-a bagat in seama,in schimb ea parca era o catea in calduri.. :lol: de asta am zis sa dezbat aici..sa vad si alte pareri
Era si ea din Africa sau doar el? E foarte important!
Si ea..

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
tomi_alfa Quote:
Recomand cu mare caldura o camera de bord cu rezolutie si unghi mare de curpindere si daca e vreo unu agresiv, cred ca il poti salta frumos cu carabinierii sau politia pentru asalt sau stiu eu ce. Ai o dovada in plus, dar e de evitat. Vroba aia: nu-ti pune mintea cu prostul ca o are odihnita.
Am doua,sa fie.. :lol:
Nu imi pun mintea ca oricum doar nervi imi fac,doar ca incepusem sa-mi pun intrebari,oare eu sunt cel vinovat si tot eu fac urat??

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Am primit acum un raspuns de la cineva care este la rutiera de vreo 25 de ani,se aplica prioritatea de dreapta in cazul de fata,sper sa nu fie prostalau(ca e fratele meu) :lol:
Rectific :lol: dupa ce a rumegat-o,a marit poza si zice ca ala intra primul in giratoriu,deci are prioritate,chiar daca suntem paraleli amandoi in intrare,acum ce sa mai cred??cred ca fiecare are o interpretare proprie in cazurile astea,mai bine evitate..

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Last edited by piticu74 on 17 Jul 2017, 14:54, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa zicem ca e si prioritate de dreapta, dar ei din start fac dreapta pe banda ta in loc sa-si mentina directia de pe banda lor si apoi, cu asigurare, semnalizare si acordare prioritate, sa-si contiune deplasarea spre dreapta. Altfel, lasa Alfa acasa si mergi cu una de asta si intri fara remuscari in intersectie :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
As merge si cu una d'aia,dar imi e mai mila de mine decat de ei.. :lol:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15246
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cand patrunzi in giratoriu, patrunzi pe prima banda! Ambele masini patrund pe prima banda, nu se poate pune in discutie argumentul cum ca tu iti pastrezi banda de mers...

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
La intrare amandoi acordati prioritate celor din stanga, daca benzile sunt apropriate astepti dupa el, apoi te incadrezi si tu in giratoriu. (asa este logic, nu de pe trei benzi te asiguri doar stanga iar de pe una in ambele parti deoarece este mai prost amplasata). La partea unde tu faci giratoriul iar el vrea sa iasa, tu ai prioritate.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@ALXege Si la mai multe benzi care intra intr-un sens giratoriu si toti vor sa faca dreapta toti vor calca prima banda din sens, asta nu inseamna ca toti vor intra in sens pe ea. La iesirea din sens si la intrarea in sens se pastreaza banda! Daca ai de schimbat o schimbi dupa aceea.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15246
Car: 115/960
Location: Bucuresti
N-am inteles ce-ai vrut sa zici, insa:
- la patrunderea in sensul giratoriu, patrunzi intotdeauna pe prima banda! poti sa consideri ca patrunzi dintr-un drum secundar pe un drum principal cu mai multe benzi pe sens, e lesne de inteles ca si acolo vei patrunde tot pe prima banda si vei schimba apoi banda de mers functie de necesitate
- la parasirea sensului giratoriu, il vei parasi intotdeauna de pe prima banda! asemeni analogiei de mai sus, cand iesi de pe o sosea princiala pe o straduta laterala, o faci de pe prima banda
- poti folosi prima banda sa te invarti in sensul giratoriu cat vrei tu! daca cineva te va acrosa in incercarea de parasire a sensului giratoriu de pe alta banda, va fi vinovat pentru coliziune

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
https://www.youtube.com/watch?v=zG3ghj_nOwQ

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15246
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sa-mi fie cu iertare, dar unless clipoceala de pe intreaga masina nu indica cumva semnalizarea schimbarii benzii, nu prea sunt de acord nici cu video-ul ala. E drept ca acolo lucrurile sunt si mai complicate pentru ca intarile in si iesirile din giratoriu se fac de pe / pe mai multe benzi, si marcajele benzilor impun anumite manevre..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Nu prea are treaba clipul cu cazul meu,la mine vorbim de o singura banda,atat eu cat ci celalalt,nu suntem pe aceeasi strada cu mai multe benzi,logic ar fii ca celalalt sa dea celor din giratoriu si sa intoarca capatana sa dea si de dreapta..

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Am vazut undeva pe yt,principiul mentinerii benzilor intr-un giratoriu,se "desfasuta" giratoriul,devenind strada cu 2 benzi,toate intrarile dadeau prioritatea celor din stanga de pe strada principala,la noi transcrisa in giratoriul,acum pe acelasi principiu,am facut o schita..


Attachments:
Senza nome.png
Senza nome.png [ 30.03 KiB | Viewed 2939 times ]

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205
Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
piticu74 Quote:
Am vazut undeva pe yt,principiul mentinerii benzilor intr-un giratoriu,se "desfasuta" giratoriul,devenind strada cu 2 benzi,toate intrarile dadeau prioritatea celor din stanga de pe strada principala,la noi transcrisa in giratoriul,acum pe acelasi principiu,am facut o schita..
E oarecum buna schita, dar ca sa fie intocmai cu ce e in realitate in acel rond, trebuie duci linia continua dintre cele doua drumuri de intrare pana in giratoriu.
Chiar daca giratoriul are 2 benzi, masinile vor intra mereu pe prima banda, drumul din dreapta pentru ca nu are alternativa, dar si drumul din stanga; daca ar fi fost un drum de intrare cu 2 benzi, cel de pe banda din stanga poate intra direct pe banda 2, considerand ca avut de ales, se mai poate sublinia ca in cazul de fata ar fi aiurea pentru cel de pe drumul din stanga sa intre pe banda 1, apoi pe banda 2, si apoi iar pe banda 1 ca sa iasa din rond...
Tocmai am vorbit si eu cu doi, unul care preda lectii, altul care penalizeaza incalcarea legii, primul mi-a confirmat ideea ca "sa-ti imaginezi un zid", cel de-al doilea mi-a confirmat faptul ca semnul de cedeaza iti permite sa nu opresti roata ca la STOP, dar te obliga sa acorzi prioritate celui ce iti vine din stanga, in dreapta doar furi o privire sa nu intri in cineva.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Daca sensul giratoriu ar fi in Romania situatia ar fi asa:
Sinteti amindoi in acelasi timp la intrarea in sensul giratoriu, veniti de pe drumuri cu acelasi grad de prioritate:
- daca el ( rosu ) semnalizeaza dreapta trebuie sa-i dai prioritate ( ca la regula de dreapta ).
-daca nu semnalizeaza atunci se duce pe banda interioara din sens iar tu poti intra simultan pe banda exterioara.
Odata intrat in sensul giratoriu sinteti ca pe un sens unic cu doua sau mai multe benzi - cine schimba banda semnalizeaza si acorda prioritate.
Caz concret - tu poti sa iesi la iesirea 1 si 2 fara nici o problema caci nu schimbi banda.
In schimb daca vrei sa iesi la iesirea 3 atunci trebuie sa semnalizezi si sa te asiguri ca nu este nimeni in spatele tau care se invirte in cerc sau vrea si el sa iasa la nr 3.

Daca tu vrei sa intri pe interiorul giratoriului, semnalizezi stinga si iarasi acorzi prioritate indiferent ce semnalizeaza cel ce intra din dreapta.
Vrei sa faci asta numai daca drumul tau te duce la iesirea 3.

Acum in Italia este bine sa intrebi Politia de acolo poate au niste reguli specifice sensului giratoriu.
Pina atunci este bine sa te uiti de mai multe ori si sa cotesti odata.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Da,se pare ca nu se aplica prioritate de dreapta in giratorii,chiar daca e o intrare unica,se considera ca cel din stanga are prioritate(vine din stanga)asa ca am sa le zambesc frumos de acum inainte..caz inchis.

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15246
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cazul tau o fi inschis (lamurit), dar s-au zic niste chestiuni pe-aici care nu merita lasate asa (nelamurite adica): deci cum adica daca da semnal cel din stanga trebuie sa ii dai prioritate ca de dreapta? :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4317
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa ma ierti/iertati, dar trebuie s-o zic si nu sunt de accord :uhuh: Tu ai spus ceva de genul din imaginea mai jos unde am pus X-ul rosu: "Cand patrunzi in giratoriu, patrunzi pe prima banda! Ambele masini patrund pe prima banda". Da, or intra ei de pe o singura banda, fiecare cu a sa, dar trebuie sa-si pastreaze banda si sa urmeaze linia imaginara (albastru), altfel se lasa cu accidente, ca in a doua imagine. Chiar daca e sens giratoriu sau patrunzi de pe un drum secundar si esti pe banda 2 sa zicem, intrarea pe drumul principal o faci tot pe 2, altfel daca intri de pe 2 direct pe 1 faci fix ca italienii pe care ii intalneste piticu74 si ii sare tandara :fuck: . Singura data cand intri numai pe banda 1, este cand intri de pe un drum secundar cu o singura banda si intri pe un drum principal cu mai multe benzi. Atuncea da, intri pe 1 si schimbi dupa aceea, succesiv.
"la parasirea sensului giratoriu, il vei parasi intotdeauna de pe prima banda! " Nop. Poti sa-l parasesti si pe banda 2 sau 3 cu conditia sa acorzi prioritate cui are.
"cand iesi de pe o sosea princiala pe o straduta laterala, o faci de pe prima banda" - adevarat, dar sensul giratoriu te avantajeaza ca poti iesi din el si de pe celelalte, acordand prioritate daca e cazul, altfel mai faci o tura
"poti folosi prima banda sa te invarti in sensul giratoriu cat vrei tu! daca cineva te va acrosa in incercarea de parasire a sensului giratoriu de pe alta banda, va fi vinovat pentru coliziune" - corect. si la fel te poti invarti si pe celelalte, atata timp cat nu le schimbi.
Sper ca m-ai inteles acum. :)

P.S. Eu sa fiu unul din cei care vin din stanga lui piticu74, mort copt, intru pe 2 din giratoriu si ma orientez la urmatoarea iesire. Bata-te sa te bata de sens giratoriu sau intersectie dirijata rotunda :lol:


Attachments:
giratoriu.jpg
giratoriu.jpg [ 69.83 KiB | Viewed 2872 times ]
intersectie..jpg
intersectie..jpg [ 43.8 KiB | Viewed 2872 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 01:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15246
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ai dreptate! Eu am presupus ca intrarea in rond se face de pe o singura banda.
Am studiat mai atent si filmuletul postat de Hermanoli si e deasemeni foarte corect.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 07:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
tomi_alfa Quote:
P.S. Eu sa fiu unul din cei care vin din stanga lui piticu74, mort copt, intru pe 2 din giratoriu si ma orientez la urmatoarea iesire. Bata-te sa te bata de sens giratoriu sau intersectie dirijata rotunda :lol:
Pe banda a 2- a a sensului giratoriu poti intra de pe un drum cu 2 benzi daca esti incadrat pe banda a 2-a, considerand ca ai ales acest lucru de cand erai pe drumul ce intra in giratoriu, dar nici asa nu e obligatoriu, pentru ca oricum tai banda 1.

In cazul de fata, sunt 2 drumuri ce ajung in acelasi punct in giratoriu, fiecare cu cate o banda, deci nu ai ce alege.

Pune-te in locul celui de pe drumul din stanga, nu cred ca ti-ar conveni sa intri direct pe banda 2 (deci oricum intri pe 1) apoi sa treci iar pe 1 ca sa poti iesi pe prima iesire...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 07:26 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
ALXege Quote:
Cazul tau o fi inschis (lamurit), dar s-au zic niste chestiuni pe-aici care nu merita lasate asa (nelamurite adica): deci cum adica daca da semnal cel din stanga trebuie sa ii dai prioritate ca de dreapta? :roll:
Pt ca se considera ca vine tot din stanga,acolo unde exista semnul de cedeaza,toti cei din stanga trec primii,sunt cazuri unde este semnalizat doar giratoriul,sagetile albe in sens antiorar,acolo se aplica regula de dreapta..
Tomi are perfecta dreptate in cazul unui giratoriu cu 2 sau mai multe benzi,in cazul de fata,Codreanu zice bine..

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Last edited by piticu74 on 18 Jul 2017, 07:34, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 07:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
tomi_alfa Quote:


P.S. Eu sa fiu unul din cei care vin din stanga lui piticu74, mort copt, intru pe 2 din giratoriu si ma orientez la urmatoarea iesire. Bata-te sa te bata de sens giratoriu sau intersectie dirijata rotunda :lol:
Cred ca nu ai citit suficient de atent:
Daca unul din ei vine mai repede intra primul in sensul giratoriu si nu apare nici o problema.
Daca amindoi vin in acelasi timp se intimpla urmatorul fenomen:
- cel rosu vrea sa iasa la iesirea 1, in acel moment semnalizeaza, se uita in stinga si intra pe banda exterioara a sensului giratoriu - are tot dreptul sa faca asta fara nici o restrictie.
In acest caz cel negru se uita si el stinga si intra in sensul giratoriu si il loveste pe cel rosu.
Ala rosu deja este in sensul giratoriu si ghici cine este vinovatul de coliziune ?
Daca cel rosu ar voi sa iasa pe la iesirea 2 sau 3 corect din parte lui ar fi sa semnalizeze stinga semnalind faptul ca vrea sa se duca pe banda interioara a sensuluigiratoriu.
Daca face asta este ok ca negru sa intre simultan cu el - nu e pericol de coliziune.
Daca nu semnalizeaza stai si te asiguri, asa cum faci la prioritatea de dreapta, si dupa ce el face manevra o faci si tu.
N-am spus nicaieri ca poti iesi numai de pe banda 1 a sensului - mai citeste odata postul meu anterior. Iar asta este conform regulilor din Romania. In Italia ...

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 07:37 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
aschiuta Quote:
tomi_alfa Quote:


P.S. Eu sa fiu unul din cei care vin din stanga lui piticu74, mort copt, intru pe 2 din giratoriu si ma orientez la urmatoarea iesire. Bata-te sa te bata de sens giratoriu sau intersectie dirijata rotunda :lol:
Cred ca nu ai citit suficient de atent:
Daca unul din ei vine mai repede intra primul in sensul giratoriu si nu apare nici o problema.
Daca amindoi vin in acelasi timp se intimpla urmatorul fenomen:
- cel rosu vrea sa iasa la iesirea 1, in acel moment semnalizeaza, se uita in stinga si intra pe banda exterioara a sensului giratoriu - are tot dreptul sa faca asta fara nici o restrictie.
In acest caz cel negru se uita si el stinga si intra in sensul giratoriu si il loveste pe cel rosu.
Ala rosu deja este in sensul giratoriu si ghici cine este vinovatul de coliziune ?
Daca cel rosu ar voi sa iasa pe la iesirea 2 sau 3 corect din parte lui ar fi sa semnalizeze stinga semnalind faptul ca vrea sa se duca pe banda interioara a sensuluigiratoriu.
Daca face asta este ok ca negru sa intre simultan cu el - nu e pericol de coliziune.
Daca nu semnalizeaza stai si te asiguri, asa cum faci la prioritatea de dreapta, si dupa ce el face manevra o faci si tu.
N-am spus nicaieri ca poti iesi numai de pe banda 1 a sensului - mai citeste odata postul meu anterior. Iar asta este conform regulilor din Romania. In Italia ...
Corect...

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
ALXege Quote:
Cand patrunzi in giratoriu, patrunzi pe prima banda! Ambele masini patrund pe prima banda, nu se poate pune in discutie argumentul cum ca tu iti pastrezi banda de mers...
Depinde unde mergi. Daca nu iesi la prima nu ai ce sa faci pe pe prima banda decat intre iesirea ta si cea precendenta
https://youtu.be/LT2OhyFw2ls?t=31s

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4172 posts ]  Go to page Previous 1138 139 140 141 142167 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited