yux_mm Quote:
Nu e numai vina constructorilor ca ne-au invatat cu toate porcariile, e si a noastra cu asteptari absurde uneori...
Asta cu asteptarile absurde e un adevar cat casa, mai ales in Ro.
Unii care se bucurau la un sfert de parizer (ca toti ne bucuram in vremea 'ceea), acu zici ca intra in coma daca n-au masaj si incalzire in scaune.
Pretentii si ifose cat cuprinde, asa-i cand se urca scroafa-n copac. Nici Bentley nu-i demn sa le poarte curu nespalat da' plin de mofturi.
Neamtu si francezu de rand sunt ultra multumiti de Dacii, Fiat-uri si alte saracii de masini. Culmea, au si drumuri.
Dar na, unii romani is buricu pamantului, dupa unu-doua sezoane de capsuni.
Da, calitatea perceputa conteaza. Cred ca asa s-a cocotat VAG unde este, prin simplul fapt c-au stiut sa asambleze corect niste plastice la interior.
Ma seaca mereu un panou de plastic pe laterala stanga a bordului la Giulietta, nu sta fixat perfect in clema respectiva.
Dar mi-a fost lene sa ma duc la reprezentanta, mai ales cand am vazut ca si alea din showroom (FL2016) au aceeasi belea.
N-am inteles niciodata rasina asta cu "plastice ieftine" (da ce, egzista si plastic suflat cu haur? ) si nici mofturi nu fac, dar la capitolul imbinari si asamblaje puteau sa faca un efort, nu s-o gafeze asa.
Oricum, nu cred ca aia care au proiectat Giulia nu pot dormi de grija pietii din Ro si-a ultrapretentiosilor de care vorbeam. Pur si simplu nu exista putere de cumparare.
E probabil pt clienti mai rafinati, mai educati, care-au condus si altceva decat VAG cu TDI. Si mai cu bani.
La ce sa bage bani in publicitate in Ro?
Nu cred ca-si fac iluzii.
Care cunoasteti si tineti la marca asta, puneti ban pe ban daca puteti si luati o AR noua.
Pastrati-o-n forma de top (fara eleroane de bazar, da?) si faceti-i sa-i roada pizma pe aia cu masini de la concurenta.
Numai asa ajutam firma.
Restu-s discutii... s-a vorbit de Giulia mai ceva ca despre lovilutia din 89.