It is currently 21 Nov 2024, 14:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page 1 2 3 4 57 Next
Author Message
PostPosted: 13 Jul 2017, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Dupa ce in ultimii ani am condus diabolicul 147 Rosso Inferno, undeva la inceputul anului am simtit nevoia unei schimbari. Schimbarea s-a produs cu ajutorul Laurei – careia ii multumesc si pe aceasta cale – si a luat forma unei Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi. De ce Giulietta ? Fiindca MiTo mi se parea cumva prea mic, iar de Giulia nu aveam bani. Nu am studiat serios nicio alta optiune, desi am avut si inca am anumite rezerve in ceea ce priveste Giulietta, pur si simplu nu ma vad conducand o alta marca. De ce 1.8 TBi ? Fiindca asta s-a intamplat sa aiba Autoitalia pe stoc, intr-o configuratie foarte apropiata de ceea ce imi doream (rosie si TCT) si fiindca cilindreea e cea corecta.

Dupa aproape 6 luni si 5000 de km de cand o am simt ca sunt inca departe de a putea spune ca am ajuns sa cunosc masina. Poate si fiindca mi-am impus o perioada de rodaj destul de lunga (peste cei 1600 de km mentionati de producator), sau poate fiindca sunt prea putine lucrurile pe care le are in comun cu 147-le (benzina vs. diesel, robotizata vs. manuala).

Inainte de a ma decide asupra achizitiei am citit cu atentie topicul lui alfetta si am si avut o scurta discutie la telefon. Fata de cele mentionate de el sunt destul de putine de adaugat, confirm in totalitate concluziile lui, chiar daca perceptia ar fi putut fi diferita, el venind de pe 159 si eu de pe 147.

Ca fost posesor/utilizator de 147, pot spune ca Giulietta e o masina total diferita. N-am reusit sa identific prea multe lucruri care care sa ma trimita la 147, limbajul design-ului exterior e altul, interiorul e total diferit si comportamentul masinii in general e unul nou. Masina se simte mai mare si mai usoara decat 147-le, sensibil mai mare si mai usoara.

Fiindca s-a discutat de consumul motorizarii asta, depinde foarte mult cum mergi cu ea. Pentru cine cunoaste drumul, am facut cateva deplasari Timisoara – Oradea si in conditii similare de trafic, pot scoate 12% in Dynamic, mergand ca si cum ar fi furata, sau 7% in Normal, mergand…normal. In oras nu stiu cat consuma, dar ca idee, media pe primii 5000 de km e undeva la 9.5%. As mentiona totusi ca, din cate am inteles, fata de versiunile anterioare de 1.8 a fost “domolit” putin comportamentul masinii in Dynamic, pentru a reduce consumul.

Pun si cateva poze facute cu amabilitatea maestrului Freccia.


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 217.35 KiB | Viewed 5980 times ]
5.jpg
5.jpg [ 224.03 KiB | Viewed 5980 times ]
1.jpg
1.jpg [ 233.38 KiB | Viewed 5980 times ]
3.jpg
3.jpg [ 218.42 KiB | Viewed 5980 times ]

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ce rodaj ma?! Unde recomanda producatorul?! Nu exista asa ceva :lol: :lol:
Sa o stapanesti sanatos! Vazut-am si pozele pe Facebook, foarte reusite!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sa te plimbe cu placere mulltiiiii kilometri. Foarta aratoasa domnisoara :)


Cum e cu TCT-ul? Are vreo legatura cu vechiul Selespeed ca se regasea pe 147? Intreb asta pentru ca tin minte ca undeva in timp ati avut si un 147 Selespeed in familie. Ai simtit vreodata nevoia de manuala?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Imi aduc aminte ca am discutat la Fest si mi-ai spus ca ti se pare mai nesigura pe sosea decat 147. Si eu am incercat sa te linistesc, spunandu-ti ca doar ti se pare, probabil e doar impresia ca e mai usoara, baga piciorul in ea si ai sa vezi ca sta foarte bine pe curbe.
Deci, ai bagat piciorul? Da-l in ma-sa de rodaj! :naughty:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Multumesc frumos !

@cristianmiu: Cred ca din momentul in care faci trecerea la o cutie automata/robotizata, capitolul cutiei manuale e unul incheiat. Chiar daca atat Selespeed-ul, cat si TCT-ul sunt cutii mecanice robotizate, ele sunt construite la multi ani distanta. Mie Selespeed-ul mi-a placut foarte mult, dar TCT-ul e mai rafinat, schimbarea treptelor e mult mai lina si mai rapida.

@lucianm: Masina e foarte rapida, asta e clar, ajunge la 200 km/h cu o lejeritate usor ingrijoratoare. Deci da, la intoarcerea de la Fest-ul sarbilor, avandu-l pe Catalin cu 75-ul in spate, ritmul a fost unul destul de sustinut, ca sa nu spun altfel. In ceea ce priveste stabilitatea, 147-le era destul de previzibil, dar poate era si meritul suspensiei modificate si al multelor zeci de mii de km impreuna. Si poate e si mult placebo, dat fiind ca Giulietta are MacPherson pe fata si nu double wishbone, ca 147-le.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Eu credeam ca o sa incepi sa ne povestesti cum faci lininutze cu ''Il Duce'', cum alergati de la Curtea de Arges pina sus, la tunel...
Sa stii ca sunt dezamagit, adica tu vii cu cifre despre consum... :disgust1:

La final, te felicit si eu, nah, ca asa e politicos, dar mai am speranta ca vei veni cu chestii serioase de povestit, ca posesor de masina cu peste 240cp :naughty:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2013, 03:34
Posts: 429
Car: 147 1.6 120CP
Location: Bucuresti
S-o stapanesti sanatos! Faina jucaria [emoji5]

Sent from Narnia


_________________
Buburuza (147/1,6/120 CP)


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
sa fie intr-un ceas bun!!! E spectaculoasa ! :D

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3327
Car: Giulia Q
in sfarsit , felicitari ! sa-mi spui si mie daca merge mai brutal cand bagi benzina de la omv de 100, ca la mine asa face si deaceea bag doar de la petrom. cat despre stabilitate - e mare diferenta intre N si D , pe curbe bineinteles.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Omule, masina ta e belea! Sa o folosesti sanatos!

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Sa o stapanesti sanatos! :P
Valak Quote:
Ca fost posesor/utilizator de 147, pot spune ca Giulietta e o masina total diferita. N-am reusit sa identific prea multe lucruri care care sa ma trimita la 147, limbajul design-ului exterior e altul, interiorul e total diferit si comportamentul masinii in general e unul nou. Masina se simte mai mare si mai usoara decat 147-le, sensibil mai mare si mai usoara.
Pentru ca mi-ai starnit curiozitatea, la o prima verificare am gasit ca Giulietta QV e mai grea ca 147 JTD (~ +100Kg). Probabil repartitia mai buna a maselor iti da acel sentiment, nu mai ai o greutate atat de mare pe puntea fata (147 diesel).

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai cum influenteaza DNA-ul stabilitatea? Ce, are suspensie adaptiva?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
@adriand78: Radem, glumim, dar nu ne tragem de sireturi cu Ducele. :nono: Chiar eram incantat de cum maraia motorul pe urcarea spre Valiug, la Fest, dar apoi am mutat putin Ducele prin parcare si mi-a mai trecut.

@alfetta: Stii ca te-am intrebat daca tu ai zumzetul ala, ca de motor electric, la ralanti ? S-a atenuat in timp si dupa vreo doua mii de km a disparut. Eu il auzeam venind de la injectoare, in decelerare disparea si cred ca a durat putin pana si-a optimizat calculatorul de motor timpii de injectie. Eu alimentez cu EVO, de la Mol, dar o sa incerc si cu OMV/Petrom si iti spun daca simt vreo diferenta. Da, masina devine mult mai stabila in Dynamic, in mare masura si datorita directiei, pe care o simti mai precisa. In Normal parca ii simt lipsa celei hidraulice, dar in Dynamic se apropie, are aceeasi "greutate". Sigur, feedback-ul nu e cel al directiei hidraulice, dar compenseaza prin frane.

@goldfinger: Pe www.automobile-catalog.com gasesc 1320 kg pentru Giulietta 1.8 TBi si 1290 kg pentru 147 1.9 JTDm. Ai dreptate, 147-le e mai usor cu 30 de kg, dar senzatia e alta.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3327
Car: Giulia Q
ALXege Quote:
Pai cum influenteaza DNA-ul stabilitatea? Ce, are suspensie adaptiva?
electronica .


Attachments:
IMG_3646.JPG
IMG_3646.JPG [ 54.66 KiB | Viewed 5820 times ]
IMG_3647.JPG
IMG_3647.JPG [ 56.2 KiB | Viewed 5820 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 21:15 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente!
Nu stiu ce greutate gasiti voi, insa eu tin minte din talonul de la 147 (ce-i drept, 8v) ca avea aproape 1400 kg (1390kg parca). Tot comparativ, Giulietta mea este mai usoara decat 147-le vechi (are ceva peste 1300 kg) insa se simte de parca ar fi mult mai usoara.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2015, 14:19
Posts: 261
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Blana de urs. Vezi sa scoti magnetul de sub pedala de accelaratie ca ti-o trage mereu la podea. Cel putin la motorizarile astea asa am observat :D :D

_________________
Servicii Chip Tuning
------------------------

Giulietta QV


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
@ALXege: Nu, suspensia nu e adaptiva.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2015, 14:19
Posts: 261
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Pai cum influenteaza DNA-ul stabilitatea? Ce, are suspensie adaptiva?
E doar mai rigida pe dynamic

_________________
Servicii Chip Tuning
------------------------

Giulietta QV


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Asa mi se pare si mie, ca in Dynamic masina e mai rigida si as fi putut sa jur ca se intampla ceva cu amortizoarele, numai ca nefiind controlate de vreun solenoid practic ele nu pot sa isi schimbe caracteristicile. Probabil "rigiditatea" asta suplimentara vine ca o senzatie indusa de directia mai "tare" si de frânele care musca mai devreme.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Eh, nu va ambalati, nu se intampla nimic cu suspensia in Dynamic! Asa cum e, asa ramane, doar directia se intareste.
Din cauza asta eu mi-am luat la ambele Giuliette (optional) suspensia sport, preferand sa simt toate pietricelele de pe drum direct in rinichi (in 90% din timp), dar sa rad pe serpentine (in ceilalti 10%). O alegere pe care nu o poti intelege cu creierul. :lol:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1669
Car: GTV
Foarte misto masina, sa te bucuri de ea! Mi se par putin hilare comparatiile cu 147, dar cred ca ai nevoie doar de timp de acomodare, cateva mii de km si ore/zile petrecute la volan si te vei simti ca acasa.

Mie setarile directiei prin DNA la Giulietta mi s-au parut mereu incredibil de artificiale. Eu cred ca au gandit directia masinii in modul dinamic iar apoi au schimbat niste parametri pentru o directie mai usoara in celelalte doua, astfel ca normal si all-weather mi se par aproape inutilizabile. Cred ca e motivul pentru care masina ti se pare aiurea uneori si ai impresia ca modul dinamic iti schimba si suspensia, pentru ca sunt diferente foarte mari intre directia in D fata de N, cand masina pare "numb".

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
tudyniuz Quote:
Foarte misto masina, sa te bucuri de ea! Mi se par putin hilare comparatiile cu 147, dar cred ca ai nevoie doar de timp de acomodare, cateva mii de km si ore/zile petrecute la volan si te vei simti ca acasa.

Mie setarile directiei prin DNA la Giulietta mi s-au parut mereu incredibil de artificiale. Eu cred ca au gandit directia masinii in modul dinamic iar apoi au schimbat niste parametri pentru o directie mai usoara in celelalte doua, astfel ca normal si all-weather mi se par aproape inutilizabile. Cred ca e motivul pentru care masina ti se pare aiurea uneori si ai impresia ca modul dinamic iti schimba si suspensia, pentru ca sunt diferente foarte mari intre directia in D fata de N, cand masina pare "numb".
In oras, mai ales unul aglomerat ca Bucuresti, are mare sens N-ul.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Si eu cam tot timpul umblu cu N-ul in oras. Mi se pare mult mai comfortabil in oras mai ales din cauza directiei. In afara e o total alta poveste

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Felicitari pentru achizitie!

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2011, 13:40
Posts: 215
Car: Stelvio 2.0 280HP
Location: Bucuresti
Frumos nume! Valeria sa iti aduca numai bucuri! O configuratie faina.

_________________
--------------------------------------------
Alfa Romeo Stelvio 2.0 280HP
EX: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170HP TCT
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 200HP+ Q-Tronic
Ex: Alfa Romeo 147 2.0 150HP Selespeed


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited