dupa testdrive si discutii cu proprietarul plus o vizita la un mecanic cam freestyle (examinarea a fost facuta pe strada, nu in atelier, din pacate, dar alt mecanic n-am gasit sa aiba programu de lucru potrivit), oare cit ar costa urmatoarele de reparat (eu Alfa noob dar dornic sa invat, nu stiu):
- termostatul nu inchide (probabil trebe schimbat)
- furtun de la turbo rupt, reparat cumva (nu stiu exact unde vine asta si ce "furtun" ii si ce face el) - motorul trage bine, dar sigur trebuie schimbat ala
- EGR prelingeri ulei
- brat spate stinga de schimbat
- alte scirtiieli de la suspensii - mecanicu asta nu a vazut cauza, sau nu s-a putut determina pentru ca masina n-a fost ridicata
- sctutul atirna in mijloc (in ro asta inseamna ca sint sanse sa frece pe jos pe tot felu de strazi, sau poate si in curbe, de aia o fi scirtiituri la unele chestii)
- eroare incalzire auxiliara - singura care a aparut pe laptop
- posibil o bujie incandescenta sa fie "mai slaba"
- a, si proprietarul zice ca nu a condus-o 2 saptamini si i s-a golit bateria...
parca n-ar trebui sa se intimple asta (bateria am vazut-o, nu parea veche).
Disclaimer: eu nu am fost de fata la verificarea sus numitului mecanic din motive de serviciu, deci n-am detalii mai bune/multe (info via sotie).
Altfel masina arata bine din exterior si ingrijita in interior cu scaunele de piele neagra foarte bune (inclusiv cel al soferului). Merge bine (dar n-am termen de comparatie). Nu scoate fum nici la accelerari mai drastice.
210000km, Euro3 (ma sperie un pic asta penru ca taxe viitoare) omu cere 2500euro.
(Nota: Stiu ca in germania gasesti mai ieftin, dar eu nu am timp acu pentru "circul" cu adusu de masina din afara.)
Ce ma sfatuiti? Merita? Cit sa-i zic sa mai reduca din pret?
Si in Cluj/Turda/Timisoara mecanici pasionati de Alfa au aparut? (Vad ca in Bucuresti mai sint.)
Mersi ca ati citit pina aici