andreiblitz Quote:
Sunt convins de asta, doar ca aia vand si nu toti cumpara cu sufletul. Giulia a fost una si la showroom cu beculetul aprins si a 2-a e aici pe forum, ambele la fel de noi. Oare cum reactioneaza unul care vrea pur si simplu sa-si cumpere o Giulia pentru ca i se pare lui mai "misto" pe moment, in detrimentul oricarei alte marci?? Adica nici la Logan nu se intampla chestiile astea, nu are rost sa tot incercati s-o scoateti cumva la cap. S-au grabit cu masina, au scos capatul de gama de +500cp care rupe tot pana se aprinde beculetul, si in rest...cam tot asa, ramane foarte frumoasa si o sa-i scada pretul repede.
Nu cred ca își au rostul comparațiile cu mașini gen Logan pentru ca sunt mașini care au o viata banala în cea mai mare parte.
Totuși, daca faci un efort și o grămadă de bani pe o mașină eu cred ca poți sa te abții prima mie de km măcar si sa stai sub 5000rpm. Un constructor care ar declara în mod oficial ca trebuie nu te dai la ea in prima mie ar pica foarte prost și totodată nu cred ca își permite nimeni sa rodeze mașina în fabrica.
Ce rost are sa riști, mai ales în cazul unui montaj defectuos paguba ar fi mult mai mare și nici nu vreau sa ma gândesc la accidente gen faza cu frânele care se pot termina rău. Nu poți sa ai încredere deplina în mașinării.
Eu când am luat mașina am vorbit cu un mecanic de la autoitalia și m a sfătuit cum am dealtfel am citit ulterior sa nu exagerez prima mie și în nici un caz cu motorul rece.
In concluzie nu pot sa fiu de acord cu cei care care se bat cu pumnul în piept și considera ca e ok sa dai talpa pana la rosu fără reținere decât dacă au un cont gras care le permite sa își schimbe mașina ca pe șosete. Pana trecem la cele full electric cel puțin.
Oricum asa cum zice lumea mașinile italienești sunt mașini proaste și nu sunt fiabile și atunci întreb încă o data de ce sa riști?