Am reusit si eu sa fac niste pregatiri pentru iarna. Ce era cel mai urgent a fost sa schimb bujiile incandescente si sa fac rost de roti de iarna.
Bujiile le-am schimbat foarte usor si repede, doar una a fost stransa putin mai tare insa a iesit fara prea multa drama. Am fost la o tura sa incalzesc putin motorul inainte sa le schimb. 2 bujii erau busite, le masurasem acum ceva vreme cu multimetrul si le-am descoperit. Cele busite erau una NGK si una Bosch iar restu erau Beru, tot Beru am pus si eu.
Roti am gasit pe aici un set decent si le-am luat. Jantele sunt 8x17 ET35 si anvelope Nokian. Stiu stiu nu sunt originale...
. Mi-ar fi placut sa gasesc jante originale insa n-a fost sa fie. Cu montatul rotilor am avut ceva de furca din cauza faptului ca jantele au nevoie de adaptoare pt a fi montate(diametrul de centrare e mai mare). Impreuna cu jantele am primit si adaptoarele care sunt si distantiere de 8mm in acelasi timp. Pe fata nu le-am putut monta din prima din cauza surubului de centrare a discului de frana care iesea in afara in loc sa fie la acelasi nivel cu suprafata discului. Am gasit pana la urma niste suruburi care s-au potrivit si am reusit sa pun si rotile pe fata.
Incalzirea in scaune functioneaza
, se pare ca doar ledurile de la butoane sunt arse plus ca asta vara era prea cald sa simti incalzirea de unde si concluzia mea pripita cum ca n-ar mai merge.
Acum ceva vreme am mai verificat EGR-ul fiind pregatit sa-l curat insa chiar n-a fost nevoie, arata foarte bine. Am mai desfacut si furtunul de admisie care duce in clapeta de admisie, si aici foarte curat si nimic suspect.
Momentan termostatul pare ca nu e in cea mai buna forma, cam oscileaza temperatura in loc sa stea la 90 insa nu e grav. O mare problema insa e faptul ca mi s-a ars un bec de pozitie, dupa ce asta vara mi s-a ars celalalt. Urasc becurile alea, mai ales pe versiunea cu xenon pare imposibil de schimbat fara un efort considerabil
. Stie careva un mod drama free pt a le schimba?