It is currently 24 Nov 2024, 11:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2016, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Legat de jante si mie mi se par mai potrivite cele de GT insa ma incanta idea celor de GTV pt ca au ET mic si sunt si mai late.
Anyway momentan am lasat-o pe mai tarziu treaba cu jantele caci nici nu stiu unde sa le tin, insa am mai facut una alta la masina si anume:

-inlocuit ambreiaj(original);
-bucsele la bara stabilizatoare(non PU);
-inlocuit bieletele antiruliu(trw);
-inlocuit semering palier;
-schimbat uleiul(motul);
-geometrie again :roll: .

Merge bine, me happy :D .


Attachments:
File comment: That ass :D
image.jpeg
image.jpeg [ 216.58 KiB | Viewed 5673 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 14 Aug 2016, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
5 luni si 15 mii de km de cand e la mine, sunt multumit de masina, se comporta foarte bine acum.

Mai am de schimbat bujiile incandescente, termostatul si eventual de rezolvat cu incalzirea in scaune pana la iarna :? .

La o prima diagnoza problema cu incalzirea ar fi din cauza ca s-ar fi interupt rezistenta din sezut :disgust: , totusi la ambele scaune, asa deodata? Niste sfaturi?


Attachments:
IMG_6430.JPG
IMG_6430.JPG [ 171.5 KiB | Viewed 5519 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Am reusit si eu sa fac niste pregatiri pentru iarna. Ce era cel mai urgent a fost sa schimb bujiile incandescente si sa fac rost de roti de iarna.
Bujiile le-am schimbat foarte usor si repede, doar una a fost stransa putin mai tare insa a iesit fara prea multa drama. Am fost la o tura sa incalzesc putin motorul inainte sa le schimb. 2 bujii erau busite, le masurasem acum ceva vreme cu multimetrul si le-am descoperit. Cele busite erau una NGK si una Bosch iar restu erau Beru, tot Beru am pus si eu.
Roti am gasit pe aici un set decent si le-am luat. Jantele sunt 8x17 ET35 si anvelope Nokian. Stiu stiu nu sunt originale... :roll: . Mi-ar fi placut sa gasesc jante originale insa n-a fost sa fie. Cu montatul rotilor am avut ceva de furca din cauza faptului ca jantele au nevoie de adaptoare pt a fi montate(diametrul de centrare e mai mare). Impreuna cu jantele am primit si adaptoarele care sunt si distantiere de 8mm in acelasi timp. Pe fata nu le-am putut monta din prima din cauza surubului de centrare a discului de frana care iesea in afara in loc sa fie la acelasi nivel cu suprafata discului. Am gasit pana la urma niste suruburi care s-au potrivit si am reusit sa pun si rotile pe fata.
Incalzirea in scaune functioneaza :clapping: , se pare ca doar ledurile de la butoane sunt arse plus ca asta vara era prea cald sa simti incalzirea de unde si concluzia mea pripita cum ca n-ar mai merge.
Acum ceva vreme am mai verificat EGR-ul fiind pregatit sa-l curat insa chiar n-a fost nevoie, arata foarte bine. Am mai desfacut si furtunul de admisie care duce in clapeta de admisie, si aici foarte curat si nimic suspect.
Momentan termostatul pare ca nu e in cea mai buna forma, cam oscileaza temperatura in loc sa stea la 90 insa nu e grav. O mare problema insa e faptul ca mi s-a ars un bec de pozitie, dupa ce asta vara mi s-a ars celalalt. Urasc becurile alea, mai ales pe versiunea cu xenon pare imposibil de schimbat fara un efort considerabil :samui: . Stie careva un mod drama free pt a le schimba?


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 236.93 KiB | Viewed 5322 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Arata ff bine rotile! :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Pentru a schimba becul de pozitie trebuie sa dai bara si farul jos la versiunea xenon oe.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Arata foarte bine, bravo !

Referitor la becuri, este un chin... eu le-am schimbat o singura data pe cele de la pozitie, se arsese doar unul, dar daca tot dadusem bar jos am zis sa le schimb pe ambele.... in fine... nici nu a trecut 1 luna si sa ars becul xenon :lol:

De curiozitate, nu merg puse cumva becuri cu led fara a da eroare in bord? ar fi varianta ideala :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2016, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Merg puse led-uri pe pozitie si fara sa dea eroare. Eu am avut led-uri pe gt-ul anterior insa nu mai vreau caci sunt prea reci si strica aspectul. Cele stock sunt prea calde si iarasi strica aspectul :lol: . Am gasit ce cautam de la Philips, bec clasic cu temperatura de culoare fix cat trebuie adica 4300K la fel ca becul de xenon. Acum mai urmeaza 'doar' sa le montez :roll: .

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2017, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
S-au mai strans ceva km, in perioada sarbatorilor am facut un road trip de aproape 5000 de km :lol:. O singura problema intampinata in toti acesti km, spre final mi s-a ars becul de ceata pe spate, e foarte enervanta eroarea de la asta caci tot tiuie la interval de cateva minute pe toata durata cat e motorul pornit :bash:. Ca idee despre consum, parcurg cu vreo 150km mai putin iarna la un plin, foarte ok per total. Urmeaza un schimb de ulei si cam atat pana se mai incalzeste.


Attachments:
IMG_8747.JPG
IMG_8747.JPG [ 230.85 KiB | Viewed 4160 times ]
IMG_9065.JPG
IMG_9065.JPG [ 132.28 KiB | Viewed 4160 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 11 Mar 2017, 03:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Am reusit sa fac si schimbul de ulei si filtre, am pus 5w40 bardahl tecnos C60.
Asteptam sa vina vara pt niste retusuri cosmetice si ceva revizii la mecanica. Pe dreapta fata probabil am flansa de la amortizor uzata, la denivelari mai mari se simte un joc.
Probabil ca are sens sa schimb si amortizoarele daca tot se desface, nu?


Attachments:
File comment: With my swiss alfa pals
IMG_0881.JPG
IMG_0881.JPG [ 231.7 KiB | Viewed 3953 times ]
IMG_0865.JPG
IMG_0865.JPG [ 208.33 KiB | Viewed 3953 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 11 Mar 2017, 08:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
daca schimbi amortizoarele iti recomand bilstein b6 pentru arcuri oem si b8 daca ai arcuri sport.este altceva.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2017, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Amortizoare probabil o sa pun KYB cand o sa fie. Din ce m-am documentat ar trebuie sa fie pe placul meu.
Cu trecerea la rotile de vara am decis sa iau anvelope noi, cele existente, desi mai aveau multa carne, erau zgomotoase si cam vechi.
Am mers pe goodyear eagle f1 asymentric 3. Incantat de ele, silentioase pe autostrada , super sticky pe viraje iar franarea pe ud ar trebui sa fie si ea foarte buna.
N-am apucat sa ma bucur prea mult de anvelope caci la montaj am descoperit ca masina pierde ulei partea dreapta jos :|.
Am mers imediat la un garaj si am identificat problema: radiatorul de ulei + conductele. Se pare ca e o problema comuna :thumbdown: .
Avand in vedere ca radiatorul original e mai scump si nu foarte grozav, o sa merg pe un kit aftermarket care ar trebui sa fie mai rezistent si mai ieftin.
Ceva pareri pro sau contra kitului aftermarket :?:.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2017, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut, am si eu problema asta... sau ma rog similara... este usor umeda conducta care face legatura intre radiatorul de ulei si filtrul de ulei. Urmeaza sa umblu si acolo...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2017, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
eu am doua radiatoare sparte in balcon :lol: ,sunt foarte sensibile se pare.apar fisuri de la saramura de pe strazi iarna,trepidatii....m-am uitat si eu dupa cele aftermarket dar se pare ca trebuie mici mododificari la sistemul de prindere.plus ca furtunurile se prind in multe coliere.
@cristianmiu,furunul se poate inlocui la ateliere ce se ocupa de sisteme hydraulice.nou este scump

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2017, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Salut, sunt doua conducte, la mine ambele sunt corodate destul de rau iar radiatorul curge si el. Am gasit kit cu radiator din aluminium si conducte galvanizate, ar trebui sa fie mai rezistente decat cele originale. Nu lasa sa se agraveze :wink: .

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 23 May 2017, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Avand in vedere ca o sa dau jos bara fata pt a monta radiatorul de ulei si conductele, vreau sa schimb si becurile de pozitie din faruri.
Problema e ca nu stiu cum sa deconectez mufa ca sa pot scoate farul :scratch: . Sunt convins ca e simplu insa habar nu am ce si cum. Ceva sfaturi? :roll:

L.E. la farul cu Xenon mufa e diferita fata de farul normal.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 23 May 2017, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Dacă ai o mufa rotundă, vezi ca are o siguranța de plastic care trebuie trasa in sus. Poți folosi o șurubelnița dreapta nu prea mare.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 23 May 2017, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
stig53 Quote:
......

L.E. la farul cu Xenon mufa e diferita fata de farul normal.
Si da, din cate stiu eu, este diferita.

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2017, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
@cristianmiu, merci de lamurire. Partea buna e ca am reusit sa schimb radiatorul si conductele :clapping: , insa n-am mai avut timp sa schimb si becurile, deci trebuie sa dau bara iarasi jos :cry:.
Lucrarea a fost diy si am facut-o la un garaj de inchiriat, a mers totul bine, multumit de rezultat, no more leaks :lol:.
Radiatorul si consuctele le-am luat aftermarket, mi-a trebuit 2 incercari pana am nimerit dimensiunile potrivite. Radiatorul e de 16 randuri si conductele de 60/40cm. Ulei am pus Castrol edge 5w40 pt dpf(acea c3), mi-a trebuit ceva rapid si asta l-am gasit la magazine fara sa mai comand.
Un mic feedback despre anvelope, sunt foarte silentioase si comfortabile pe autostrada, au 67db nivelul de zgomot, motivul principal pentru care le-am luat.


Attachments:
IMG_2318.JPG
IMG_2318.JPG [ 698.02 KiB | Viewed 3364 times ]
IMG_2334.JPG
IMG_2334.JPG [ 621.3 KiB | Viewed 3364 times ]
IMG_2377.JPG
IMG_2377.JPG [ 699.06 KiB | Viewed 3364 times ]
IMG_2058.JPG
IMG_2058.JPG [ 613.69 KiB | Viewed 3364 times ]
IMG_2046.JPG
IMG_2046.JPG [ 1.8 MiB | Viewed 3364 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 11 Jun 2017, 17:28 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Te pot asigura eu ca ai făcut cea mai buna alegere în privința glumelor Goodyear Eagle f1 asymmetric 3.
Și eu am încălțat gt-ul meu cu același tip de anvelopa pe la începutul verii, pana acum am aproximativ 6000 mii de km, ce pot sa zic fără sa exagerez 10+. Sunt absolut fenomenale în privința zgomotului de rulare, îți face din mașină "rolls royce" 😂, pe ploaia iarăși sublime, acestea fiind aspectele unde se ridica la cea mai înaltă performanță, iar pe uscat cât am rulat eu cu ele primesc un 8+. Drumuri bune colegi alfisti.


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
S-au mai adunat cam 10k de cand am inlocuit radiatorul de ulei, totul in regula pana aici.
Recent insa, s-a hotarat sa devina mai gurmanda decat o stiam eu sa fie :lol: . Consumul a cam luat-o razna comportandu-se similar ca atunci cand DPF-ul se regenereaza, deci marit. Simptome nu prea at fi, masina trage la fel, nu scoate fum din ce observ si nu sunt erori in bord, uleiul si filtrele au fost schimbate tot cu 10k in urma. Ar mai fi termostatul care nu e in mintile lui caci desi urca pana la 90 cum trebuie, nu mentine temperatura care scade, apoi urca iarasi la 90 insa problema asta e de mult inainte sa apara consumul marit.
In cursul saptamanii ma fataii prin oras cu drumuri scurte insa aproape in fiecare weekend o scot pe autostrada unde vede turatii multe, deci n-ar trebui sa fie problema de infundaciuni etc.
Diagnoza n-am facut ca momentan n-am cum insa posibil sa nu indice prea multe, sau ma insel? :scratch:

Posibil MAP-ul sa aiba ceva de spus in situatia asta? Sau ce altceva ar putea cauza consumul marit? Niste hint-uri? :plecaciune:

P.S. Ca side note, Giuliile QV devin din ce in ce mai populare pe aici prin zona, una a aparut si in parcarea de la munca :shock:


Attachments:
IMG_5434.JPG
IMG_5434.JPG [ 1.98 MiB | Viewed 2935 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 19 Jan 2018, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Vine iarna bine'mi pare filtrul vrea regenerare... fortata :thumbdown: .

De ceva vreme s-a aprins check engine, am zis ca sunt de vina the usual suspects(EGR/MAP).
Weekend-ul trecut am facut si schimbul de ulei si filtru de aer si am curatat MAP-ul care l-am gasit murdar. EGR-ul fiind urmatorul pe lista.
Surpriza mai neplacuta fiind ca am descoperit cilindrul receptor de la ambreaj care pierde lichid in mod destul de serios incat am tras masina pe dreapta pana se rezolva problema.
Maine urmeaza sa schimb cilindrul receptor, niste sfaturi cu privire la operatiunea in sine? Aparent nu ar trebuie sa fie foarte complicat...

Intre timp mi-am luat si interfata pentru diagnoza(una valabila, nu chinezarii la 10 oiro), si m-am pus pe diagnosticat, sa fie treaba treaba!
Check engine vine de la erorile de mai jos, care aparent s-ar rezolva cu o regenerare fortata?! Daca da, in ce conditii e mai bine sa se faca, pe loc sau in mers pe autostrada?
O chestie interesanta ar mai fi data ultimei programari al ECU-ului. Este ceva casual? O fi fost rescris de Alfa in garantie pentru cinestie ce motiv? Sau mapuita de proprietarul precedent? Se poate deduce ceva din versiunea de soft?


Attachments:
Capture.PNG
Capture.PNG [ 51.44 KiB | Viewed 2714 times ]
errors.PNG
errors.PNG [ 57.55 KiB | Viewed 2714 times ]
File comment: Still looking good though.
IMG_0184.jpg
IMG_0184.jpg [ 1.98 MiB | Viewed 2714 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 19 Jan 2018, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Verifica si cablul care merge la senzorul aflat pe filtrul de particule. Din eroare reiese un cablaj întrerupt sau contact imperfect.


Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2018, 14:41 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Am eu senzor daca ai nevoie.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2018, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Prima data trebuie sa rezolvi cu senzorul de temperatura dpf.
Fara buna functionare a lui nu cred ca face regenerare.
Apoi o regenerare fortata evident cu masina stationind.
Dupa aceea o excursie de vreo 30-40km in treapta 3-a cu turatia pe la 3500 -4000 rot/min

Daca astea nu dau roade te paste o schimbare sau inlocuire dpf - asta daca nu s-a programat altceva in ECU-ul tau pe 30 iunie 2011.
Nu face regenerare daca este activ mesajul de schimb ulei motor.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2018, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
aschiuta Quote:
Nu face regenerare daca este activ mesajul de schimb ulei motor.
Nu inteleg la ce te referi. Sa nu fac eu regenerare fortata sau nu face masina automat regenerare daca e mesajul activ?

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 94 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited